Montaż centralnego zamka w TiCTak'u
-
Zawsze łatwiej
podnieść klapę mając ręce pełne zakupów, niż kłaść wszystko, by włożyć kluczyk do
zamkaCo racja to racja
-
jak kupowałem moj CZ to sprzedawca zapytal do jakiego auta potrzeba bo ma kilka gotowych instrukcji. Jakiego miałem banana jak wyslal mi Twoj manual
Bardo mi pomogl przy montażu. Dzieki przy okazji. -
Naprawde polecam. Juz jeden gościu na parkingu az sie oglądał zeby zobaczyć co sie dzieje. Taka opcja jest rzadkością w nowoczesnych autach. A w tico to taka wisienka na torcie
-
Ja to zrobiłem nie
korzystając z dołączonych płaskowników - siłowniki wszystkie przykręciłem do drzwi.Gdy ja zakładałem CZ korzystałem z przedstawionego manuala przez Sharky
Również wszystkie siłowniki przymocowałem do drzwi. Pisałem o tym na forum i chyba zdjęcia dawałem.
EDIT: http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1007798#Post1007798 ale już została tylko jedna fotka.
-
Jak się znajdą fundusze i czas to może... nie chcę "wybebeszać" całej obecnej instalacji CZ, ale inaczej chyba się nie uda...
-
przecież słowniki i tak są uniwersalne. Instalacje zostawiasz. Zmienisz sama centralkę +nowy przewód pod 5silownik. Piny można dopasować do nowej centralki. Kiedyś dało się kupić sama centralkę z pilotami bez osprzętu za grosze.
Kurcze teraz dzień krótki bo bym obfocił jak to u mnie zrobiłem.edyta:
Zapomniałem, że jeszcze dokładałem przekaźnik do 5 siłownika, bo z centralki idzie bardzo słaby impuls. mam gdzieś w domu schemat. -
Znajdę chwilkę to się być może za to wezmę
-
Gratulacje!
Niestety miedzy
ramą, a drzwiami nie mam zamontowanych przelotek, ponieważ zapomniałem kupić, a jak
się obudziłem że ich nie mam sklepy były zamknięte. ; / (w soboty do 13 ;/)To kiepsko.
Ja też kiedyś nie miałem przelotowych przegubów, kabelki zaizolowane taśmą przechodziły po prostu przez otwory w drzwiach i słupkach. Po latach obserwacji doszedłem do wniosku, że taki stan rzeczy przyczynił się do przyspieszonej korozji drzwi od wewnątrz... Sporo wody spływa po tych kablach do środka drzwi.
Jeśli nie masz czasu lub ochoty, załóż te gumki przy pierwszej nadarzającej się okazji wybebeszania drzwi. Ja zrobiłbym to od razu, szkoda blach. -
ok wezme to pod uwage.
-
Są też nacinane przelotki, nie wymagające demontażu drzwi i kabli tylko nasuwane z zewnątrz na kable nacięciem, a następnie kotwiczone w drzwiach i słupku.
-
Mnie zawsze interesowała funkcja otwierania tylnej klapy z pilota... Bardzo przydatna rzecz na
parkingu w markecie U mnie trzeba by było zdemontować starą centralkę i wstawić
nową i jeśli piny by nie pasowały "ciągnąć" od nowa kable i instalować siłowniki +
dodatkowy w bagażniku.W Twoim przypadku trzeba by najlepiej kupić nową centralkę i od niej pociągnąć jedynie dodatkowe dwa przewody w kierunku tylnej klapy.
To nie jest skomplikowane, choć prawdopodobnie trzeba będzie trochę pokombinować z odcięciem starych przewodów przy samej wtyczce do centralki i odpowiednie połączenie do nowej. -
A ja mam takie trochę inne pytanie. Mam alarm (chyba jeszcze z fabryki) i chciałbym załozyć centralny z pilota. Da się coś zrobić, żeby nie chodzić z dwoma pilotami?
-
A ja mam takie
trochę inne pytanie. Mam alarm (chyba jeszcze z fabryki) i chciałbym załozyć
centralny z pilota. Da się coś zrobić, żeby nie chodzić z dwoma pilotami?Jeżeli tylko alarm ma wyjście na centralny zamek to nie powinno być problemu - tak mam zamontowany CZ w Astrze
-
Musze znaleźć pudło. Ktoś wie gdzie najczęsciej można je znaleźć? Pod kierownicą gdzieś? Swoją drogą pierwszy raz się spotkałem z pilotem, który ma tylko jeden guzik
-
Musze znaleźć
pudło. Ktoś wie gdzie najczęsciej można je znaleźć? Pod kierownicą gdzieś? Swoją
drogą pierwszy raz się spotkałem z pilotem, który ma tylko jeden guzikMoże być też po stronie pasażera, pod schowkiem. Ja tam miałem fabryczny sterownik.