Samoczynne miganie świateł kierunkowskazów
-
Nie mam już, ale nie sądzę, żeby to była jego wina.
Bardzo możliwe, że będę w LBN własnym autem w poniedziałek. Tyle, że niewiele czasu będę miał, żeby do Ciebie podjechać... Nie dojechałbyś do miasta, gdybyśmy się jakoś umówili?
Wziąłbym licznik, można byłoby na parkingu podmienić...Edit: dodam
jeszcze, że podczas migania spadają obroty wentylatora dmuchawyMoim zdaniem to wina nagłego spadku napięcia - wszystkie kierunkowskazy to przecież jakieś 100W, potrzebne impulsowo, od razu...
-
Bardzo możliwe, że
będę w LBN własnym autem w poniedziałek. Tyle, że niewiele czasu będę miał, żeby do
Ciebie podjechać... Nie dojechałbyś do miasta, gdybyśmy się jakoś umówili?
Wziąłbym licznik,
można byłoby na parkingu podmienić...Zobaczymy, będziemy w kontakcie
Moim zdaniem to
wina nagłego spadku napięcia - wszystkie kierunkowskazy to przecież jakieś 100W,
potrzebne impulsowo, od razu...Ale same kierunkowskazy nie migają, tylko kontrolki w środku.
-
A posprawdzaj wszystkie przewody od alternatora
Skoro wymieniałeś silnik to grzebałeś w tych okolicach - skoro szaleje przy przyspieszaniu to znaczy że razem z silnikiem przechyla się jakiś przewód i wtedy traci kontakt... -
A posprawdzaj
wszystkie przewody od alternatora
Skoro wymieniałeś
silnik to grzebałeś w tych okolicach - skoro szaleje przy przyspieszaniu to znaczy
że razem z silnikiem przechyla się jakiś przewód i wtedy traci kontakt...Dzięki wszystkim za sugestie W wolnej chwili to ogarnę.
-
Przejrzałem dzisiaj sporą część instalacji. Kilka godzin to trwało i dopiero pod koniec dnia udało się znaleźć przyczynę migania. Prawdopodobnie uszkodzona jest linka prędkościomierza lub licznik Po zdjęciu linki z licznika kierunkowskazy świecą non stop. Ponadto prędkościomierz ma skłonności do przekłamywania (zawyża prędkość). Mam linkę z demontażu tikacza i jutro spróbuję podmienić. Gorzej będzie z licznikiem, bo jak trzeba będzie kupić, to kto mi wykręci aktualny przebieg?
-
Prawdopodobnie uszkodzona jest linka prędkościomierza lub
licznikWydaje mi sie że podczas ściagania linki ruszasz folią drukowaną i może gdzieś jest przerwana albo coś i stąd ten kłopot
Gorzej będzie z licznikiem, bo jak
trzeba będzie kupić, to kto mi wykręci aktualny przebieg?Można to spokojnie samemu zrobić odginając kawałek blaszki i przekręcając te kółeczka z cyferkami
-
Przyczyną nie może być prędkościomierz, bo nie jest on napędzany elektrycznie, tylko mechanicznie. Jeżeli już to może jakiś problem z kostkami albo tylną płytką na obudowie licznika?
-
Wydaje mi sie że
podczas ściagania linki ruszasz folią drukowaną i może gdzieś jest przerwana albo
coś i stąd ten kłopotMyślisz, że uszkodzona jest folia ze ścieżkami z tyłu licznika?
Można to spokojnie
samemu zrobić odginając kawałek blaszki i przekręcając te kółeczka z cyferkamiJaki kawałek blaszki?
-
Przyczyną nie może
być prędkościomierz, bo nie jest on napędzany elektrycznie, tylko mechanicznie.
Jeżeli już to może jakiś problem z kostkami albo tylną płytką na obudowie licznika?Kostki wyglądają OK, natomiast jutro przyjrzę się ścieżkom w liczniku. Boję się, że licznik to szrot A akurat nie mam żadnego na podmianę, żeby sprawdzić, czy to jego wina...
-
Myślisz, że
uszkodzona jest folia ze ścieżkami z tyłu licznika?Bardzo możliwe bo innego wytłumaczenia nie ma, linka prędkościomierza nie ma nic wspólnego z kierunkami, nawet nie dotyka nic oprócz tej fajki na którą się ją zakłada.
Wyciąg go i popatrz czy coś się nie oderwało, niektóre elementy naprawdę słabo się trzymają i dlatego po moich modernizacjach żeby mieć spokój zrobiłem nową instalacje z kabelków.
Jaki kawałek
blaszki?Taki co trzyma pręt z (bębenkiem przebiegu?) Jak rozbierzesz to zobaczysz
-
Bardzo możliwe bo
innego wytłumaczenia nie ma, linka prędkościomierza nie ma nic wspólnego z
kierunkami, nawet nie dotyka nic oprócz tej fajki na którą się ją zakłada.A to dziwne Bo po odłączeniu linki prędkościomierza zaświecają mi się obie kontrolki kierunkowskazów
Wyciąg go i popatrz
czy coś się nie oderwało, niektóre elementy naprawdę słabo się trzymają i dlatego po
moich modernizacjach żeby mieć spokój zrobiłem nową instalacje z kabelków.Jutro to sprawdzę
Taki co trzyma pręt
z (bębenkiem przebiegu?) Jak rozbierzesz to zobaczyszJuż znalazłem fotkę rozebranego licznika
-
A to dziwne Bo
po odłączeniu linki prędkościomierza zaświecają mi się obie kontrolki
kierunkowskazówwłaśnie sobie przypomniałem że do licznika jest przykręcony jeden dziabąg z plusem wiec to może coś z tym
-
właśnie sobie
przypomniałem że do licznika jest przykręcony jeden dziabąg z plusem wiec to może
coś z tymWtrącę się
Moim zdaniem poprawne trzymanie się linki w liczniku może mieć wpływ na zaświecanie się tych piktogramów od kierunkowskazów, w swifcie np. w momencie jeśli linka wypada/słabo się trzyma świeci się check engine, więc czemu w tico nie mogłoby tak reagować -
Przejrzałem dzisiaj
sporą część instalacji. Kilka godzin to trwało i dopiero pod koniec dnia udało się
znaleźć przyczynę migania. Prawdopodobnie uszkodzona jest linka prędkościomierza lub
licznikObstawiam, że uszkodzony jest kabel masowy idący do licznika i uziemia się przez linkę, a po jej odpięciu gubi masę.
Po zdjęciu linki z licznika kierunkowskazy świecą non stop.
Kierunkowskazy na zewnątrz czy tylko kontrolki kierunkowskazów na liczniku?
-
właśnie sobie
przypomniałem że do licznika jest przykręcony jeden dziabąg z plusem wiec to może
coś z tymŻe niby plus doprowadzany jest gdzieś przez linkę prędkościomierza
-
Obstawiam, że
uszkodzony jest kabel masowy idący do licznika i uziemia się przez linkę, a po jej
odpięciu gubi masę.Czyli szukać przyczyny w kostkach podłączonych do licznika?
Kierunkowskazy na
zewnątrz czy tylko kontrolki kierunkowskazów na liczniku?Tylko kontrolki kierunkowskazów, na szczęście. Jednocześnie miga podświetlenie licznika oraz przełączników nawiewu. No i falują (spadają) obroty wentylatora, niezależnie od biegu... Co ciekawe, zauważyłem również spadek napięcia na gnieździe zapalniczki podczas tej dyskoteki
-
Że niby plus
doprowadzany jest gdzieś przez linkę prędkościomierzawiem że do metalowej obudowy prędkościomierza jest jedna śrubką przykręcony plus, myślałem że to masa ale sprawdziłem skąd idzie i to plus, chyba że się pomyliłem i to jednak masa
-
Dziś kolejny dzień walki. Na szczęście zakończony sukcesem. Przyczyna była banalna - wypiął się jeden przewód z kostki A dziś szukałem już wszędzie - odpiąłem nawet wiązkę alternatora/rozrusznika