Rozwiązanie głosnej pracy silnika po założeniu lpg
-
napisał 14 paź 2011, 07:24 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:25
No oczywiście
jeśli masz ustawione na puszcze "zima". Wtedy bierze ciepłe powietrza z kolektora.
Na ciepłym jest inna wartość skupienia powietrza, itp i stąd inna mieszanka dochodzi
do silnika i dlatego może być słabszy oraz więcej palić. Jeśli jest ustawiony na
lato - jedyne co się zmieni to ilość dostarczanego powietrza (ciutek ogranicza).
To wszystko ma
miejsce jeśli nie przereguluje się instalki po zmianach .No to teoretycznie trzeba by regulować instalację w zimie i latem Spróbuję jeszcze ustawić puszkę "w połowie" To tylko chwilowe rozwiązanie, bo muszę zajrzeć do termostatu
-
napisał 14 paź 2011, 08:24 ostatnio edytowany przez volcan 11 sie 2016, 21:25
Ponoć wymiana klasycznego miksera na Blos-a pomaga w takich sytuacjach
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 paź 2011, 09:05 ostatnio edytowany przez none7 11 sie 2016, 21:25
lecz blos może być w przypadku aut o dużej pojemności (większej niż tico). powyzej 1,3 raczej. w dodatku należy zmienić wtedy układ na dolotowy na ten ze stożkiem
-
napisał 14 paź 2011, 09:17 ostatnio edytowany przez volcan 11 sie 2016, 21:25
lecz blos może być
w przypadku aut o dużej pojemności (większej niż tico). powyzej 1,3 raczej. w
dodatku należy zmienić wtedy układ na dolotowy na ten ze stożkiemNie będę polemizował Z LPG mam doświadczenie takie, że kiedyś na nim gotowałem Teraz mam klasyczny - ziemny
Niemniej jednak - kumpel w Pasku 1.8 miał taki problem i BLOS mu auto ożywił - i wydaje mi się, że był zamontowany przy klasycznym, oryginalnym dolocie - po prostu w miejsce miksera.
-
Użytkownik archiwalnynapisał 14 paź 2011, 09:28 ostatnio edytowany przez none7 11 sie 2016, 21:25
niestety, mikser a blos to całkowicie co innego nie da się tak tego zrobić niestety żeby zastąpić w tym samym miejscu.
powiem inaczej blosa dajemy za filtrem powietrza. w przypadku tico lub swifta itp gdzie filtr jest przy silniku układ przerobić trzeba niestety bo blos jest za duży i rządzi się swoimi prawami jak należy go montować itp
-
Użytkownik archiwalnynapisał 19 paź 2011, 17:44 ostatnio edytowany przez nowak007 11 sie 2016, 21:25
Witam
Przepraszam że nie zapodałem fotki wcześniej, ale komputer mi się spierdzielił. A to fotka parownika u mnie w silniku http://imageshack.us/photo/my-images/849/dscf5224e.jpg/ -
Użytkownik archiwalnynapisał 20 paź 2011, 07:06 ostatnio edytowany przez jahur 11 sie 2016, 21:25
Widzę, że kolega nie ma ściągniętej tej puszki z przełącznikiem hm.
-
napisał 20 paź 2011, 12:44 ostatnio edytowany przez miechomiecho 11 sie 2016, 21:25
Widzę, że kolega
nie ma ściągniętej tej puszki z przełącznikiem hm.Ja tą puszkę ostatnio założyłem. Ustawiłem w połowie (bierze ciepłe i zimne powietrze). Na jałowym trochę nierówno silnik pracuje. Poza tym szybciej się nagrzewa.