Zablokowane prawe tylne koło
-
To że pierwszym razem "sikło" a potem kapało to nie znaczy że na pewno nie jest zatkany odpowietrznik, może właśnie po tym pierwszym siknięciu się zatkał?
-
Odpal auto i wciśnij hamulec.Obserwuj czy czasem powolutku nie opada?
-
nie opada bo po naciśnięciu odrazu ląduje w podłodze bez żadnego oporu
Dziś rano po odpaleniu auta zauważyłem że po nicy jak nacisnąłem powolutku hamulec i pościłem tak 2 razy pedał miał delikatny opór ale po kilku hamowaniach znowu zero oporu i hamulec w podłodze.
-
Wygląda na to, że nam też skończyły się pomysły
-
A przy wielokrotnym pompowaniu hamulcem nie ubywa płynu ze zbiorniczka? Jak nie to chyba tylko pompa zostaje? A auto cokolwiek hamuje podczas jazdy?
-
Sprawdź jak inne odpowietrzniki(czy tryska z nich przy pompowaniu).
Podmieniłbym również jeszcze odpowietrznik na inny. -
A auto cokolwiek hamuje podczas jazdy?
Oj, nie czyta się wątku przed odpowiedzią Przecież napisał, że hamuje, a nawet blokuje koła.
-
dziś wymieniłem
tarcze kotwiczą więc tył jest nowy szczęki tarcze. Przód w dobrym stanie cały układ
odpowietrzony płyn uzupełniony a hamulec jak schodził tak schodzi w podłoge !!
Podczas mocnego
naciśnięcia na hamulec w samą podłogę koła sie blokują. Pompowanie pedałem nic nie
daje nie unosi się. Co to może być ? Proszę o pomocAle ani pół słowa nie twierdzi o tym, że koła blokują się podczas jazdy Wątek przeczytałem cały
-
Ale ani pół słowa
nie twierdzi o tym, że koła blokują się podczas jazdy Wątek przeczytałem całyAleż ja nie twierdzę, że blokują podczas jazdy, tylko że hamują tak dobrze, że aż blokują(opony ślizgają się po nawierzchni jezdni).
-
Źle się wyraziłem, chodziło mi właśnie o to czy podczas jazdy, gdy kierowca naciska na pedał hamulca koła potrafią się zablokować. Sam spotkałem się, jak ktoś po naprawach układu hamulcowego sprawdzał skuteczność hamowania z kołami w górze
-
ja powiem tak: odpowietrzaj, odpowietrzaj i jeszcze raz odpowietrzaj...
u mnie niby było ok bombelki nie leciały a pedał nadal w podłodze, uparcie odpowietrzałem i po dobrej pół godzinie znów poszło dużo powietrza i wreszcie pedał wysoko i twardo.
jeśli dobrze założyłeś samoregulator to moim zdaniem zapowietrzony układ. również miałem tak że koła blokowały przy wciśnięciu pedału w podłogę. -
kupiłem dziś nowe odpowietrzniki w tym tygodniu będe odpowietrzał po raz kolejny układ zobaczymy jakie będą efekty
Są efekty !! Wymieniłem tylny odpowietrznik dolałem płynu na maksa i pompowałem na początku sam płyn po pewnym czasie powietrze a później powietrze z płynem. Hamulec łapie już wysoko. Pozdrawiam i dziękuje za informacje