Chcę się dobrać do gaźnika - warto??
-
Chciałbym
zregenerować swój gaźnik.Może napisz co dolega pojazdowi. Gaźnik jest ostatnią częścią osprzętu (części) silnika, która może niedomagać.
Ja przejechałem swoim ticaczem 270kkm i jedyną rzeczą, którą robiłem to zmniejszenie obrotów na ssaniu i na początku na gwarancji korekta składu mieszanki. Poza tym nikt nie dotykał się do gaźnika - samochód jeździ dobrze, mało pali, czystośc spalin w normie.
Chyba że chcesz podjąć wyzwanie i coś podłubać. -
Brzeszczotem też nie dałem rady, zamontowałem z powrotem gaźnik w aucie, chcialem też przy okazji jak juz tak grzebie wyregulować zawory ale znów mam problem ze śrubami, tym razem od pokrywy zaworów (te na imbus) - imbus obkręca sie w srodku. Zastanawiam się jak w serwisie by to odkręcili.
-
Brzeszczotem też
nie dałem rady, zamontowałem z powrotem gaźnik w aucie, chcialem też przy okazji jak
juz tak grzebie wyregulować zawory ale znów mam problem ze śrubami, tym razem od
pokrywy zaworów (te na imbus) - imbus obkręca sie w srodku. Zastanawiam się jak w
serwisie by to odkręcili.Zastanawiam sie, jakim kluczem probowales odkrecic. Jesli takim zwyklym, w ksztalcie litery L, to nie dziwie, sie, ze nie poszlo. Obrobiles klucz czy srube? Najlepiej uzywac dobrej jakosci kluczy. Sruby powinny puscic, laski nie robia Ewentualnie mozna lekko puknac mlotkiem przez jakis punktak i probowac odkrecac.
-
no masakra,kolego imbus może być do roweru a tutaj potrzeba ci tego:
http://allegro.pl/item1182801298_yato_yt_0400_torxy_bity_hexy_spline_fv_gw.htmlPrzydaje się w każdej sytuacji,a przede wszystkim jak chcemy wykręcić śrubę gdy łeb jej nam się urwał
-
Klucz też mi się troche obrobił i juz go obkreca. ale zauwazylem ze jedna ze srub tez jest troche zjechana. może faktycznie zainwestować w lepsze końcówki...
-
Klucz też mi się
troche obrobił i juz go obkreca. ale zauwazylem ze jedna ze srub tez jest troche
zjechana. może faktycznie zainwestować w lepsze końcówki...Można też użyć "ruskiego klucza", czyli młotek i przecinak
Śruby i tak będziesz musiał wymienić na nowe, skoro łby już są objechane.
-
no i chyba pozostaje tylko taka opcja. Popróbuję jeszcze z tymi śrubami. Przy pokrywie od zaworów może i w końcu puszczą, ale gorzej będzie z tą w gaźniku od górnej pokrywy.
-
no i chyba
pozostaje tylko taka opcja. Popróbuję jeszcze z tymi śrubami. Przy pokrywie od
zaworów może i w końcu puszczą, ale gorzej będzie z tą w gaźniku od górnej pokrywy.Jak masz jakieś foto to zaznacz i pokaż o którą Ci chodzi
-
Można też użyć
"ruskiego klucza", czyli młotek i przecinakOj trzeba uważać, żeby pokrywa zaworów nie pękła... bo to jest dosyć możliwy scenariusz.
-
Gaźnik chodzi o te śrubki, jedna idzie ale druga jest juz zjechana,na zdjeciu jest dobra jeszcze.
-
Mam jeszcze jedno pytanie odnośnie tego co jest na tym zdjęciu: http://mojetico1999.pl.tl/Co-to-jest-f-.htm co to jest ta czarna puszka i czy moze byc tak ze ten gumowy przewód jest jakby przecięty, tak samo jest przeciety u dołu tej puchy.
-
Mam jeszcze jedno
pytanie odnośnie tego co jest na tym zdjęciu:
http://mojetico1999.pl.tl/Co-to-jest-f-.htm co to jest ta czarna puszka i czy moze
byc tak ze ten gumowy przewód jest jakby przecięty, tak samo jest przeciety u dołu
tej puchy.Ta czarna puszka to filtr węglowy/par paliwa
-
aha,nie mialem pojecia że mam coś takiego w aucie ;], a ten przewód tak ma byc jak jest??
-
aha,nie mialem
pojecia że mam coś takiego w aucie ;], a ten przewód tak ma byc jak jest??Tak - to jest wylot powietrza pozbawionego par paliwa.
-
to po co mi ten filtr skoro ten przewód jest odłączony?
-
Ja brzeszczotem je nacinałem i odkręciłem
-
to po co mi ten
filtr skoro ten przewód jest odłączony?Przewód ma być założony, jak Ci zacznie śmierdzieć paliwem na około, to się dowiesz po co ten filtr
-
Warto do tego celu kupić śrubokręt udarowy.
Jedno uderzenie młotkiem odkręca wszystkie śruby i nakrętki(nawet te skorodowane). -
Ta czarna puszka to filtr węglowy/par paliwa
Wg. mnie jest to wypełniony węglem aktywnym pochłanacz par paliwa (ze zbiornika i komory pływakowej).Jego zadaniem jest wyłapywaniem tych oparów ,zapobieganie ich przedostawianiem się do atmosfery(ekologia),oraz po uruchomieniu silnika kierowanie ich odpowiednim przewodem do kolektora ssącego w celu spalenia.
-
ok,to kupie ten przewód i podłącze ten filtr. a wracając do śrub - ile kosztuje taki śrubokręt udarowy który poradziłby sobie z tym??