Kontrolka hamulca
-
W archiwum
sprawdzałeś?
Klocki hamulcowe
jeszcze masz?Wymienione: bębny, klocki, tłoczki, linki ręcznego.
-
Wymienione: bębny,
klocki, tłoczki, linki ręcznego.Klocki czy szczęki? Bo pytanie było o klocki - sprawdź przód
-
Klocki czy szczęki?
Bo pytanie było o klocki - sprawdź przódSorka, wymienione i klocki i szczęki
-
Sorka, wymienione i
klocki i szczękiA jaki stan płynu? Bo mi się kontrolka zapalała jak miałem stan średni wyższy, gdy dolałem do max to już się nie zapalała. Oczywiście później się okazało, że tarcza od wewnętrznej jest już zajechana i trza było wymieniać tarcze
-
A jaki stan
płynu? Bo mi się kontrolka zapalała jak miałem stan średni wyższy, gdy dolałem do
max to już się nie zapalała. Oczywiście później się okazało, że tarcza od
wewnętrznej jest już zajechana i trza było wymieniać tarczeProponuję przeczytać 1-szego posta.
-
Proponuję
przeczytać 1-szego posta.U Mnie poziom płynu hamulcowego "OK" to Max.(a nawet troszku więcej)
Nie będę zgadywał jak to jest u CiebieEdit:
Świeci się cały czas?
Bo tego nie sprecyzowałeś
Jeśli tak to może "włącznik" się zaciął w obudowie koło hamulca ręcznego -
Proponuję
przeczytać 1-szego posta.a wiesz, że czytałem i z niego nic nie wynika
Stan OK może oznaczać stan między min a max - i teraz proponuje przeczytać jeszcze raz mojego posta Poprzez wysokie stany średnie miałem na myśli stan między 3/4 a max Po dolaniu do max+ problem zniknął -
a wiesz, że
czytałem i z niego nic nie wynika
Stan OK może
oznaczać stan między min a max - i teraz proponuje przeczytać jeszcze raz mojego
posta Poprzez wysokie stany średnie miałem na myśli stan między 3/4 a max
Po dolaniu do max+ problem zniknąłDokładnie jest max+ (może 2 mm powyżej max).
Niestety, wyłącznik sprawdzony, działa OK.
Kontrolka świeci się dalej (ciągle).
Na jej świecenie nie ma wpływu zaciąganie ręcznego (czy też manualne inicjowanie pracy wyłącznika hamulca ręcznego), ani ruchy pływaka w zbiorniku płynu hamulcowego.
I co teraz? -
Sprawdź multimetrem ten wyłącznik pod ręcznym i czujnik w zbiorniczku wyrównawczym na 90% jedno z 2 jest uszkodzone.
-
Sprawdź multimetrem
ten wyłącznik pod ręcznym i czujnik w zbiorniczku wyrównawczym na 90% jedno z 2 jest
uszkodzone.Niestety nie mam multimetra.
Odłączyłem nakrętkę ze zbiornika płynu hamulcowego - kontrolka świeci dalej.
Zwarłem bieguny wyłącznika od ręcznego - kontrolka świeci dalej.
Co teraz? -
sprawdź pierwszą kostkę od przewodów idących od nakrętki zbiorniczka płynu, może styki zaśniedziały.
-
sprawdź pierwszą
kostkę od przewodów idących od nakrętki zbiorniczka płynu, może styki zaśniedziały.Właśnie tę kostkę rozłączyłem
Z tego co się orientuję, to po rozłączeniu kostki kontrolka nie powinna świecić. -
Podłącze się pod temat. Ostatnio jadę Tikaczem a tu mi babka na przejście wtargnęła to musiałem awaryjnie hamować i ukazała mi się kontrolka od ręcznego. na co dzień nie mam żadnych problemów z hamulcami tylko przy mocnym wciśnięciu pedału. Chciałem się dopytać czym to może być spowodowane?
-
Podłącze się pod
temat. Ostatnio jadę Tikaczem a tu mi babka na przejście wtargnęła to musiałem
awaryjnie hamować i ukazała mi się kontrolka od ręcznego. na co dzień nie mam
żadnych problemów z hamulcami tylko przy mocnym wciśnięciu pedału. Chciałem się
dopytać czym to może być spowodowane?zbyt mała ilość płynu w zbiorniczku
-
zbyt mała ilość
płynu w zbiorniczkuLub klocki się kończą
-
Lub klocki się
kończąJedno z drugim jest powiazane
-
Jak dzisiaj sprawdziłem to tarcz już praktycznie nie ma. Klocki w stanie dobrym Więc trzeba teraz kasę na tarcze zbierać.
-
Nikt nie ma już żadnych pomysłów? (poważnych)
-
Nikt nie ma już
żadnych pomysłów? (poważnych)Ja miałem identycznie.Przyczyna-przetarty przewód ten co leci po podłodze od wyłącznika przy hamulcu
ręcznym i to on robił zwarcie z podłogą(masa). -
Ja miałem
identycznie.Przyczyna-przetarty przewód ten co leci po podłodze od wyłącznika przy
hamulcu
ręcznym i to on
robił zwarcie z podłogą(masa).W którym miejscu dokładnie?
Może być, że w tym miejscu przewód jest bardziej narażony na uszkodzenia?