To raczej
bezproblemowo mozna zrobic jak drzwi masz rozebrane. Najlepiej polac niewielka
iloscia oleju i po prostu wyciagnac wzdluz osi.
Nie jest to na jakimś gwincie?
To raczej
bezproblemowo mozna zrobic jak drzwi masz rozebrane. Najlepiej polac niewielka
iloscia oleju i po prostu wyciagnac wzdluz osi.
Nie jest to na jakimś gwincie?
Nie działa zamek drzwi przednich - diagnoza - uszkodzona sprężyna
(link do zdjęcia: http://www.hot.jpg.pl/113808 albo http://zapodaj.net/88e828714718.jpg.html).
W związku z tym 2 pytania:
1- można gdzieś kupić samą sprężynę?
2- jak zdjąć cięgna zamka z klamki od wewnątrz?
Ja miałem
identycznie.Przyczyna-przetarty przewód ten co leci po podłodze od wyłącznika przy
hamulcu
ręcznym i to on
robił zwarcie z podłogą(masa).
W którym miejscu dokładnie?
Może być, że w tym miejscu przewód jest bardziej narażony na uszkodzenia?
Nikt nie ma już żadnych pomysłów? (poważnych)
sprawdź pierwszą
kostkę od przewodów idących od nakrętki zbiorniczka płynu, może styki zaśniedziały.
Właśnie tę kostkę rozłączyłem
Z tego co się orientuję, to po rozłączeniu kostki kontrolka nie powinna świecić.
Sprawdź multimetrem
ten wyłącznik pod ręcznym i czujnik w zbiorniczku wyrównawczym na 90% jedno z 2 jest
uszkodzone.
Niestety nie mam multimetra.
Odłączyłem nakrętkę ze zbiornika płynu hamulcowego - kontrolka świeci dalej.
Zwarłem bieguny wyłącznika od ręcznego - kontrolka świeci dalej.
Co teraz?
a wiesz, że
czytałem i z niego nic nie wynika
Stan OK może
oznaczać stan między min a max - i teraz proponuje przeczytać jeszcze raz mojego
posta Poprzez wysokie stany średnie miałem na myśli stan między 3/4 a max
Po dolaniu do max+ problem zniknął
Dokładnie jest max+ (może 2 mm powyżej max).
Niestety, wyłącznik sprawdzony, działa OK.
Kontrolka świeci się dalej (ciągle).
Na jej świecenie nie ma wpływu zaciąganie ręcznego (czy też manualne inicjowanie pracy wyłącznika hamulca ręcznego), ani ruchy pływaka w zbiorniku płynu hamulcowego.
I co teraz?
A jaki stan
płynu? Bo mi się kontrolka zapalała jak miałem stan średni wyższy, gdy dolałem do
max to już się nie zapalała. Oczywiście później się okazało, że tarcza od
wewnętrznej jest już zajechana i trza było wymieniać tarcze
Proponuję przeczytać 1-szego posta.
Klocki czy szczęki?
Bo pytanie było o klocki - sprawdź przód
Sorka, wymienione i klocki i szczęki
W archiwum
sprawdzałeś?
Klocki hamulcowe
jeszcze masz?
Wymienione: bębny, klocki, tłoczki, linki ręcznego.