Ssanie i kilka pytań
-
IMHO objaw prawidłowy i dobrze go sobie wytłumaczyłeś
-
Ja przepraszam tak z góry bo
może ktoś to pisał ale jestem jaki jestemTe, Wiśniewski...
i nie chce mi sie szukać,
Nooo... niech więc inni poszukają i odpowiedzą, tak?
poprostu jeśli coś mi w
głowie mąci jakiś problem to chce aby ktoś mi na to odpowiedział.Masz szczęście, że trafiłeś na ludzi chcących odpowiadać.
Jak z tym w końcu jest??
Dokładnie tak, jak napisali koledzy wyżej. Szczególnie polecam zastosować wskazówki Słowika. Pamiętaj: jeśli naprawdę nie musisz grzebać przy gaźniku - nie grzeb.
-
Czesc Wam.
To nie jest tak , że bez kiwnięcia palcem dlatego , że jak ja mogę to też pomogę także myślę, że to idzie w dwie strony.
Szczerze mówiąc dla mnie jest ważne aby szybko zaspokoić ciekawość i wzbogacić więdzę choć nawet wtedy, kiedy nic się nie dzieje. To wszystko dlatego , że próbuję być i większości jest samowystarczalny pod względem napraw. Odkąd kupiłem pierwsze auto a był to Citroen Bx to zacząłem na maksa interesować się mechaniką a zwłaszcza naprawą.
To nie jest lenistwo tylko żeby znaleźć odpowiedną sprawę szukając pod tematem ssanie to może to po prostu długo trwać.Tu jednak coś mnie zaniepokoiło gdyż ja wsiadam,odpalam i jest tak jak napisałem, a sąsiadka wsiada odpala i ssanie na maxa działają czyli chciałem się o tym coś konkretnego dowiedzieć.
Jeśli ktoś ma jakieś pytania z dziedziny w której siedzę a jest to Serwis ogumienia, kosmetyka pojazdów to naprawdę służę pomocą.
Pzdr
-
Jak z tym w końcu jest??
Akurat odwrotnie niż napisałeś.Pod wpływem ciepła wosk się rozszerza,powodując wyłączanie się ssania automatycznego.Spadek temperatury zmniejsza objętość wosku w kapsule, powodując tym samym stopniowe zamykanie się(włączanie)ssania automatycznego.
-
mi non stop chodzi tak samo. -10 czy +15 jak tera i tak wyje jak wylo. Nie wiem czemu
-
mi non stop chodzi tak samo.
-10 czy +15 jak tera i tak wyje jak wylo. Nie wiem czemuSsanie automatyczne powinno zacząć działać po przekroczeniu temp. silnika + 18*C
a obroty na zimnym silniku powinny wynośić ~ 2000 obr/min. -
U mnie tam jest spora różnica w obrotach czy jest ciepło czy zimno. Ale fakt różnice czuć dopiero jak na dworze jest tak z 15 stopni.
-
U mnie tam jest spora różnica
w obrotach czy jest ciepło czy zimno. Ale fakt różnice czuć dopiero jak na dworze jest tak z
15 stopni.Najlepiej sprawdzić działanie ssania automatycznego(położenie przepustnicy).Może coś się dzieje z termoelementem woskowym ? Obroty rozgrzanego silnika powinny być równe obrotom biegu jałowego tj,~1100 obr/min.a przepopustnica powinna mieć płożenie pionowe(widać po zdjęciu obudowy filtra powietrza).Może to też być sprawa złe regulacji.
-
Ok, u mnie jakiś czas temu zauważyłem, że silnik nawet po rozgrzaniu łapie wysokie obroty. To jest trochę tak ja by był cały czas na ssaniu. Nie wiem jakie obroty osiąga - nie mam obrotomierza.
Auto jest w czystej benzynie.
Kilka dni temu postanowiłem pobawić się tymi obrotami, znalazłem opis do gaznika która śrubka do czego. Zacząłem kręcić tą od regulacji obrotów na biegu jałowym na rozgrzanym silniku, a obroty nie drgnęły ;/
Jakieś sugestie?
Sprawdzić na rozgrzanym silniku, czy będzie reakcja na regulację obrotów na ssaniu ? Bo jeśli tak to by oznaczało, że ssanie się nie wyłącza?
Jakieś pomysły?PS. Kręcić śrubkami na odpalonym silniku czy nie? Ma to jakieś znaczenie ?
-
Przy ustawianiu obrotów ssania musisz wyłączyć silnik i wcisnąć gaz do dechy wtedy dopiero uzyskasz dostęp do regulacji obrotów ssania.
Za to do ustawienia obrotów biegu jałowego rozgrzanego silnika, silnik powinien pracować.