Kapitalny remont blacharki + malowanie całego auta
-
Ja też na Twoim miejscu
strzeliłbym jakiś inny kolorek. Może czarny? Czarne Tico - to by fajnie wyglądało
Co do amorków - ja mam z tyłu
gazowe KYB i są supermnie kładzie na kolana niebieski/granatowy metalic jak są na nowych fiatach albo renault'ach
-
Nie widziałam jeszcze
czarnego Tico na żywoWłaśnie dlatego pomyślałem o czarnym.
A jak nie czarny to np.kolorki takie jak w focusie RS albo ST -
Całkowita zmiana kolor to malowanie dokładnie każdej części karoserii samochodu.
Nie chcę za bardzo wyciągać silnika z auta, stąd myślałem, że kolor będzie taki jak jest (niebieski) albo niebieski ale metalic.Nie wiem jeszcze co z tym kolorem... na razie walczę z blachą i czyszczeniem środka auta (pranie wykładziny na podłodze, tapicerki z kanapy i foteli)
-
W Nowym Dworze Maz bylo czarny mat tico malowane amatrosko, sluzylo miejscowej grupie asg. Jak jeszcze gdzies tam stoi to strzele fotke wkleje bo wygladalo calkiem sympatycznie.
-
kolorem... na razie walczę z blachą i czyszczeniem środka auta (pranie wykładziny na podłodze,
tapicerki z kanapy i foteli)Ja pralem wykladzine w pralce Tylko bez wirowania (pralem w lecie i wyschla szybko na trawniku)
-
Cudo zostalo juz sprzedane, ale udalo mi sie od bylego wlasciciela zdjecia wydobyc, niestety za wiele na nich nie widac
-
Cudo zostalo juz sprzedane,
ale udalo mi sie od bylego wlasciciela zdjecia wydobyc, niestety za wiele na nich nie widacCzarny mat fajnie wygląda np. na starej Audi 80, a na Tico, szczerze wygląda to słabo...
-
O nie, taki mat to kiepa moim zdaniem. Jak jakiś zwęglony
-
też tak uważam. taki węgielek. Ja myślałem o czarnym metalicu.
Albo "oczojebne" ( sorka leo) kolorki focusa ST i RS -
Albo "oczojebne"
( sorka leo)
No dobra...
kolorki focusa ST i RS
A jakiś brązik w metalicu?
(Ma duży plus... rdzy nie widać .) -
To może czerwień? Starsze ticoloty (te bez tylnej wycieraczki jeszcze) były w takiej ładnej czerwieni
-
Zostaje jednak ten niebieski... mi się osobiście podoba.
Teraz tylko pytanie czy mat czy metalic.Przy rozbieraniu auta okazało się, że tylny pas także jest w tragicznym stanie.
Dlatego mam zamiar kupić nowy taki pasAle na allegro nigdzie nie spotkałem się z nim, muszę iść do sklepu zapytać.
Może Wy wiecie gdzie go dostanę? -
a oto kilka fotek z prac
-
kolejne zdjęcia
-
przepraszam za słabą jakoś zdjęć, ale robiłem je komórką.
na stan obecny wymieniane są progi (jeden już jest wstawiony), kupiłem już tylną ścianę (opłakany stan oryginalnej widać na zdjęciach), myślę jeszcze nad wstawieniem całych ćwiartek z tyłu...
poza tym drzwi od kierowcy, prawe nadkole przednie też będą wymieniane, już są przygotowywane do malowania, zastanawiam się nad błotnikiem lewym, czy kupić czy zostawić ten co miałem
-
Widzę, że pracy sporo
Ale za to robota konkretna i problem z blacharką będzie z głowy na dłuuuugo -
Jaki przewidujesz koszt takiej imprezy
-
tak jak pisałem, auto jest remontowane w ramach rewanżu za inną przysługę.
Ja pokrywam koszty części i materiałów, na razie:
2x 80 zł progi
90 zł drzwi kierowcy
30 zł błotnik prawy przedni
40 zł tylna ściana (za zderzakiem)
130 tuleje wahaczy tylnych i śruby (wymiana przy okazji)
ponoć znajomy kupił tylne ćwiartki, drzwi i lewy błotnik (ale jeszcze nie widziałem i nie wiem ile) -
Masz chłopie charyzmę robić remont całej blacharki roboty jest dużo ale podziwiam, zastanawiam sie teraz na jaki czas taki remoncik starczy
-
jak fachowo zrobione to minimum tyle co na tej przejeździł podziwiam ! TO SIĘ NAZYWA MIŁOŚNIK DAEWOO TICO ! - wierny do końca gratuluje !