Czy luz jest osiowy, czy obrotowy.
Jeżeli chodzi o luzy osiowe, to jak najbardziej mogą one
występować - półośka nie pracuje na sztywno.
Jeżeli mowa o luzie kątowym, to w celu znalezienia
winowajcy można kluczem "żabką" chwycić za półośkę
i przytrzymać nieruchomo opierając o coś i
jednocześnie próbować krótkimi ruchami obracać
piastą (tarczą). Jeżeli luz kątowy będzie
stosunkowo mały (do ok. 10-15st.) to wszystko jest
OK. Jeżeli natomiast luz jest większy to można się
szykować do wymiany przegubu zewnętrznego.
Natomiast jeszcze nigdy nie spotkałem się z
uszkodzeniem przegubu wewnętrznego i tu już nic nie
pomogę.
Przegub wewnętrzny jest rozbieralny, jednak nie ma
możliwości wymiany poszczególnych jego części -
wymienia się cały.
Luz jest obrotowy.Patrząc na osłonę przegubu to ona też chodzi krzywo tzn.tak jakby była owalna,więc przypuszczam że to wina tego przegubu.Jeżeli chodzi o zewnętrzny to właśnie tak go sprawdzałem i jest chyba ok.