wiem ze odkopuje temat ale ja znalazlem inny sposob
co nam potrzebne:
-mlotek (gumowy najlepiej, ciezki)
-pilka do metalu mala
-maly (cienki) srubokret do wcistania spinek
-klucz 10 plaski ew srubokret krzyzakowy ale kluczem latwiej
-atrakcyjna kolezanka (z glebokim dekoltem), kij od flagi, rurka, kolega co by czyms klape podeprzec
-browarek
sposob wykonania:
1. wciskamy guziczki od spinek i je delikatnie wyjmujemy
2. zdejmujemy plastik
3.biierzemy atrakcyjna kolezanke (z glebokim dekoltem), kij od flagi, rurke, kolege do trzymania klapy (kolezanka zalecana bo łaczymy przyjemne z pozytecznym)
4. okrecamy mocowania silownika
5. patrzymy na dekolt kolezanki w celu odstresowania sie
6. piłka w reke i ucinamy obudowe od starego silownika (chodzi o obudowe przegubu), tniemy aby nam trojkat wyszedl ktory latwo odlamac
7. wybijamy mlotkiem silownik i zakladamy nowy
8. skladamy wszystko do kupy i opijamy browarkiem dzialajacy bagaznik
silowniki tanio mozna kupic w kielcach w moto art na tarnowkiej ja dalem 80 za komplet