Gdzieś wyczytałem, że dolna część kokpitu ma taki sam
wymiar
Dolna czesc jest identyczna w Fav i Fel, tylko roznia sie kolorem plastiku.
i można zastosować ten dół z Feli do Frytki.
Ni etylko dol ale caly kokpit mozna z Feli zalozyc do Fav/for.
Z górą jest chyba podobne, lecz jeśli chodzi o zegary to
bardziej na twoim miejscu skłaniał bym się na te z
LXi z zegarem, a nie z obrotomierzem.
Tu jest pewna niescislosc, bo od pewnego momentu LX tez mialy obrotomierz (np. moja Fela).
W tym drugim
możesz mieć problemy, ale jak ci napisał Kriss_tof
poczytaj posty poniżej o zegarach.
Jak juz nieco wspomnialem w innym watku, z podlaczeniem gfeliciowych obrotomierzy do Fav mozga byc spore problemy, bo w Fel (przyjamniej 1.3MPI) sygnal do orotomoerza idzie bezposrednio z ECU, a nie tak jak w starszych Skodach z masy cewki WN.
Aha... jako ze dolna czesc kokpitu jest identyczna jak w Fel to nie powinno byc problemu zeby pasowaly wyprowadzenia wentylacujne z nagrzewnicy, ale problem prawdopodobnie bedzie (i to chyba niemaly) z jej sterowaniem (w Fav ciezko chodzace suwaki i zawor regulijacy przeplyw plynu przez nagrzewnice, a w Fel lekko chodzace pokretla i brak zaworuu w nagrzewnicy)...