Nie znam sie ale. Jakby termostat nawalił to sie nie otworzy drugi obieg, jak sie nie otworzy
drugi obieg to walnie po nagrzewnicy a nie żeby wygotowało wode z chłodnicy. Cheba
Może zasyfione kanały wodne? :nie wiem:
powodów moze byc kilka:
najprawdopodobniej jednak termostat bo jak nie otworzy sie duży obieg to płyn w chłodnicy nie krąży i bardzo szybka przegotowuje sie, wyparowujac co moze nieuchronnie doprowadzic do przegrzania silnika raczej nie zasyfione kanały wodne bo one maja przekrój "po zbóju" a kanaliki chłodnicy - równiez bardzo prawdopodobne ślizgajacy sie pasek na pompie wodnej - mniej prawdopodobne bo wtedy oprócz słabego cisnienia pompy jest niedoładowanie alternatora uszkodzona pompa wodna (wżery, łozyska) itp walnieta uszczelka pod głowica - ale wtedy węże pecznieja (twardnieja) , sa babelki powietrza w wyrównawczym i z wydechu wydobywa sie biały dym dziurawa chłodnica, uszkodzony wa gumowy chłodnicy - ale na postoju widac ubytki luźny korek chłodnicy