Jak na moje głuche ucho to pasek się może rozwarstwiać i kawałek hałasuje o obudowy. Tylko dlaczego by przestawał hałasować? Jeżeli przypuszczenia się sprawdzą to niebawem może być bum
Kondzu
@Kondzu
Najnowszy post utworzony przez Kondzu
-
RE: Coś wali w silniku
-
RE: Tico nie odpala, silnik kręci..
Ja bym obstawiał problemy z paliwem. Wykręć pompkę i sprawdź czy pompuje. Można też wykręcić świece po próbie odpalenia i zobaczyć czy są suche czy są na nich ślady paliwa.
-
RE: tico brak hamulca nożnego w jednym kole tynym ?
Jeżeli tak zrobię nie będzie to miarodajne gdyż pod pompuje płyn do tłoczków i drugi raz koło będzie lepiej hamowało.
Kolega pisał że koło wcale nie hamuje więc kilkakrotne wciśnięcie pedału hamulca powinno załatwić sprawę zgodnie z waszymi tezami. Nie jestem ekspertem w dziedzinie hamulców ale tylne tłoczki wymieniałem kilkakrotnie i przy nowych cylinderkach tłoczki cofały się nawet jeśli samo regulator był rozkręcony więc i tak pewien luz zostawałKolego szeryf77 sprawdź jak się zachowuje koło po kilkakrotnym wciśnięciu hamulca (oczywiście w bezpiecznych warunkach)
-
RE: tico brak hamulca nożnego w jednym kole tynym ?
Samo-regulator ma
tak samo ważne znaczenie i dla hamulca roboczego i ręcznego.Dlaczego?
Poniżej link do zdjęcia tylnych hamulców
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=download&Number=58119&filename=889779-beben.jpg
z:
http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=960238&an=Proszę o wytłumaczenie sposobem łopatologicznym w czym pomoże samo regulator przy dobrych okładzinach i nie zużytym bębnie hamulcowym?
no fakt czas zadziałania będzie krótszy o 0,0ileś tam sekundy mniejszy bo praca cylinderków będzie mniejsza o ruch jałowy zanim dotrą do szczęk -
RE: tico brak hamulca nożnego w jednym kole tynym ?
Oj dzieciątka drogie, po co te nerwy?
Po drugie jeżeli dobrze wnioskuję to autorowi chodzi o hamulec nożny a do niego samo regulatory nie są potrzebne. Kolego przepatrz jeszcze raz tłoczki czy dobrze pracują. Zostaje jeszcze kwestia zapowietrzenia (nie pamiętam który jest pierwszy) i jakość okładzin i powierzchnia bębnów -
RE: Tylna belka zawieszenia - uszkodzony gwint
Jak dla mnie trzpień ewidentnie do wymiany. Z gwintem będzie ciężko bo gwint będzie miał mniejszą średnicę i będzie osłabiony a przy kołach to nie przelewki. Ja bym się nie podjął gwintowania tego. Założysz koło, urwie się i krzywdę możesz sobie albo jeszcze komuś zrobić. Belka w Tico nie jest bardzo skomplikowana więc warto to przełożyć.
Z tego co pamiętam to dwa wahacze, dwa amorki i przewody hamulcowe trzeba odkręcić i po robocie. Ewentualnie przełożyć bębny i szczęki -
RE: Zmiana z tico-roweru na rakietę 75 KM z 1,3 b. (było: "nasi byli...")
Oj drogie dzieci
Koleżanka jest młoda, przyjdą latka to zrozumie. Tico jakie by nie było to dobre auto tylko ma opinie nieciekawą wśród młodzieży bo przecież lepszy 20 letni golf niż żelazko.
Ja swoim już prawie nie śmigam ale ciężko mi się z nim rozstać. Zrobiłem nim ponad 120k km (a może i więcej)i nie zawiodło mnie bez ostrzeżenia a że czasem guza szukałem to było jak było, ale zawsze do domu dojechałem. Na tą wagę jaką posiada nie jest takie wolne tylko trzeba dbać A i ceny części fajne.
Olimpijka na wysyłanie na tor się nie obrażaj bo to całkiem fajna zabawa, spróbuj może Ci się spodoba. Zaryzykował bym stwierdzenie że każdy młody człowiek chce poszaleć i nie widzi pewnych rzeczy i granic, to przychodzi z wiekiem, niema się na co obrażać bo tacy jesteśmy
ps. szerokiej drogi i pociechy z autka -
RE: swiatla mijania
Ja miałem podobną sytuację kilka lat temu, poprowadziłem nowy przewód do lamp spod kierownicy i jest spokój. U mnie najpierw przestała świecić jedna a po krótkim czasie druga.
-
RE: Jest tu częstochowa?
Zobaczymy czy znajdą się ochotnicy, może ochotniczki?
Jeśli ktoś by reflektował np na 21,05,2010 to ja się zjawię (przynajmniej zrobię co w mojej mocy żeby przyjechać :P)