A kiedy zmieniałeś świece, kable, palec i kopułkę?
Możesz spróbować zubożyć/wzbogacić (ja bym najpierw wzbogacił) mieszankę o jakieś pół obrotu. Tylko zaznacz markerem punkt na śrubie, żebyś znał położenie początkowe. Tutaj [KLIK] masz pokazane śruby regulacyjne. Żeby wzbogacić mieszankę, kręcisz w lewo.
Możesz jeszcze ewentualnie obniżyć trochę obroty na ssaniu.
A jeszcze taka jedna sprawa. Daj fotkę, jak masz ustawioną dźwignię od ssania na zimnym silniku.
Jeszcze mam taki pomysł. Jak odpalisz auto i będzie na ssaniu, to ściągnij przewód z tego "grzybka" na aparacie zapłonowym. Ten złoty element na obrazku poniżej:
Jak nie będzie żadnej zmiany, to pewnie nie działa podciśnieniowe wyprzedzenie zapłonu i stąd gaśnięcie i brak mocy.
Aha i jeszcze sprawdź wyprzedzenie zapłonu