mk1 jest lepsza , nie wiem jaka jest roznica w cisn paliwa , wiec tylko ze szyna z mk1 chodzi ok
z mk3 oraz ze wtryski w mk1 sa inne i nie daja raady w mk3 ...
natomiast do szyny z mk1 latwo założyć inny regulator paliwa ..
hmm
wydaje mi się że założenie innego regulatora do listwy MK1 czy MK3 jest tak samo "skąplikowane"...
Akurat przerobiłem seryjną z Mk3 ale niestety zapomniałem zmierzyć ciśnienie przed przeróbką.
W każdym razie pierwsze uruchomienie spróbuje zrobić na listwie z MK1 i wtryskami 330cc. Sprawdzę AFR w całym zakresie i będę wiedział gdzie jestem.
Ja mam pytanie trochę nie na temat. Nie mogę jakoś znaleźć przez internet, czy ktoś się >przypadkiem orientuje ile kosztuje wtryskiwacz do GTI? Podejrzewam że będę musiał swoje wymienić (albo przynajmniej ten jeden przepuszczający paliwo) i chciałbym wiedzieć na jaki koszt muszę się >przygotować. Przez najbliższe 2 miesiące będę miał bardzo cienko z kasą
Jeżeli nie możesz znaleźć oryginalnych z gti to poszukaj wtryskiwaczy o tych samych wymiarach
i wydajności ok 230cc muszą być koniecznie niskoohmowe (ok 2,3 ohm).