suzuki swift cabrio Project :)
-
adamo81napisał 28 cze 2012, 04:08 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:16
-
alek_wwa Użytkownik archiwalnynapisał 28 cze 2012, 09:09 ostatnio edytowany przez alek_wwa 11 wrz 2016, 17:16
A co się stało z
cytryną, że aż na Swifta spadłeśSzkoda całkowita, i to niestety winna była osoba kierująca cytryną (nie ja
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 29 cze 2012, 10:22 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:16
a cos takiego?? http://www.modifikasi.com/showthread.php?271922-WTS-E39-RED-XYRALIC-GOLD
tki efekt jest jak sie da xyralic -
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 29 cze 2012, 15:02 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 17:16
A ja bym na Twoim miejscu nie szedł w jakieś kosmiczne lakiery tylko dał albo mechaniczną pomarańczkę, albo białą perłę, ew czarny metallic.
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 29 cze 2012, 21:15 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:16
cabrio musi byc w jakims odcieniu czerwonego i nie ma innej opcji
-
xq92x Użytkownik archiwalnynapisał 29 cze 2012, 22:20 ostatnio edytowany przez xq92x 11 wrz 2016, 17:16
Czarny też mógłby być
A może taki jak mój?
Czerwień rajdowa ze Skody? -
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 30 cze 2012, 11:42 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 17:16
Czarny też mógłby
być
A może taki jak
mój?
Czerwień rajdowa ze
Skody?Wczoraj na mieście widziałem zajefajny kolor na audi TT cabrio - mechaniczna pomarańcza w macie
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 11 sie 2012, 16:09 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:16
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 17 sie 2012, 20:54 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:16
czesc budy poszlo w podklad epoksydowy pozniej szpachel znowu epoxyd i reszta konserwacji na dolna czesc progu z 3cm od dolu dalem mase uszczelniajaca a pozniej na to baran, progow i tak nie bedzie widac bo beda nakladki z gti wiec maja byc dobrze zakonserwowane a nie ladnie wygladacna reszte spawow podloga i nadkola to samo masa + baran z jednej i drugiej strony pozniej jeszcze troszke szpachlu na nie dociagniecia i podklad akrylowy w danej chwili tak to wszystko wyglada aa do roboty jeszcze druga strona progow trzeba poszpachlowac i wyciagnac z tamtej rzezby jakis ksztalt
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 25 sie 2012, 19:14 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:16
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 25 sie 2012, 19:17 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 17:16
mam zamiar obszyc fotele w skore ekonomiczna
ekologiczną ...
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 25 sie 2012, 21:28 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:16
aaa poprawiam :x
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 8 wrz 2012, 15:11 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:16
moja norka , dzisaj zrobilem 1 drzwi bylo duzo roboty poniewaz na dole przy krawedzi zbierala sie rdza musialem odgiac blache i troche wyczyscic wszystkiego nie da rady ale polecial brunox , mam pewnosc ze rdza z tego miejsca moze wyjsc ogolnie takie drzwi powinny isc na smietnik ale zobaczymy co bedzie sie dzialo, nakladki na progi zamowione, krazek filcowy oraz pasta polerska do metalu tez wiec trzeba bedzie dokonczyc polerowanie alu normalnym sposobem
co myslicie zeby na mocowaniu amortyzatora spilowac otwory do fasolki zeby powstal negatyw napewno bedzie to lepsza opcja niz przedluzenie wahacza -
Dżizasnapisał 9 wrz 2012, 22:45 ostatnio edytowany przez Dżizas 11 wrz 2016, 17:16
Można spiłować, wystarczy sam górny otwór, można i w zwrotnicy wtedy nie trzeba by było na nowo robić geometrii po wymianie amorów np... Tylko w sumie po co ci ten negatyw?
-
adamo81napisał 10 wrz 2012, 10:59 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 17:16
Można spiłować,
wystarczy sam górny otwór, można i w zwrotnicy wtedy nie trzeba by było na nowo
robić geometrii po wymianie amorów np... Tylko w sumie po co ci ten negatyw?Pewnie nawet przednie koła się nie mieszczą w nadkola
Kolega za duże felgi kupił, albo za bardzo zglebił
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 10 wrz 2012, 15:32 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:16
Można spiłować,
wystarczy sam górny otwór, można i w zwrotnicy wtedy nie trzeba by było na nowo
robić geometrii po wymianie amorów np... Tylko w sumie po co ci ten negatyw?autko ma byc moja zabawka na pokaz itp wiec mysle ze fajnie by moglo to wygladac wiem ze jak z tylu mocno sie zglebi to sam sie robi ale na przod to juz co innego
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 15 wrz 2012, 12:58 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:16
Wiec tak drugie drzwi sa zrobione czekaja na klape zeby odrazu 2 elementy zapodkladowac takie pytanie u was tez mozna zdjac ten drugi element klapy?:D
i tak mam taki plan chce do swojego cabrio dac lampy z mk2 poniewaz bardziej mi sie podobaja do tego bym musial zmienic gorna dokladke jak wam sie to widzi??
tutaj macie linka jak to wyglada a nizej seryjnie http://allegro.pl/tylna-szyba-miekka-suzuki-swift-cabrio-110x39cm-i2619629811.html
-
none7 Użytkownik archiwalnynapisał 15 wrz 2012, 13:05 ostatnio edytowany przez none7 11 wrz 2016, 17:17
pzyjrzyj się. główne zdjęcie jest w wersji USA
-
Boxxing Użytkownik archiwalnynapisał 15 wrz 2012, 13:22 ostatnio edytowany przez Boxxing 11 wrz 2016, 17:17
podobne lampy w sumie chodzi mi o te z mk2 tylko tutaj jak to mniej wiecej wyglada tutaj link jak co http://allegro.pl/suzuki-swift-lampa-lampy-tyl-tylna-prawa-i2611260364.html
-
przemo90lodz Użytkownik archiwalnynapisał 15 wrz 2012, 14:56 ostatnio edytowany przez przemo90lodz 11 wrz 2016, 17:17
Te lampy są identycznej wielkości przecież, więc są zamienne, tylko wtedy musisz wykminić coś z blendą na środku. Ew kup sobie tego i przełóż cały tył