suzuki swift cabrio Project :)
-
Drzwi da się wyregulować trochę na zawiasach i na zamku podciągnąć. Chyba że ci się rozlazł swift
W takich małych cabriolecikach jakoś lotka mi się nie, zwłaszcza ze tu będzie zawalać miejsce na takiej ładnej płaskiej klapie, co będzie utrudniać siadanie na tym czy rozstawianie kieliszków. Zresztą zawsze łatwiej lotkę dołożyć jak się nie podoba niż się jej pozbyć
todylos ty inwestujesz w czesci na rajdy a ja w auto zeby powalalo na cycki
i tak zardzewieje po 2 latach
-
jest kompresor to mozna robic a autko i tak mam zamiar ziomowac a na zime jakis gti
-
Ten kolor pewnie z
jakiegoś motura. Sam lakier pewnie więcej kosztuje niż swift.nie mylisz się
-
kolorek będzie miodzio, lotkę zostaw jaka jest
-
-
-
Szczerze mówiąc mi taki kolor średnio pasuje do cabrio. Mi to by sie widział raczej w takim "strażackim" czerwonym. Takim jak w moim ex-aucie, cytryna turbo power
-
Szczerze mówiąc mi
taki kolor średnio pasuje do cabrio. Mi to by sie widział raczej w takim
"strażackim" czerwonym. Takim jak w moim ex-aucie, cytryna turbo power
A co się stało z cytryną, że aż na Swifta spadłeś
-
A co się stało z
cytryną, że aż na Swifta spadłeśSzkoda całkowita, i to niestety winna była osoba kierująca cytryną (nie ja
-
a cos takiego?? http://www.modifikasi.com/showthread.php?271922-WTS-E39-RED-XYRALIC-GOLD
tki efekt jest jak sie da xyralic -
A ja bym na Twoim miejscu nie szedł w jakieś kosmiczne lakiery tylko dał albo mechaniczną pomarańczkę, albo białą perłę, ew czarny metallic.
-
cabrio musi byc w jakims odcieniu czerwonego i nie ma innej opcji
-
Czarny też mógłby być
A może taki jak mój?
Czerwień rajdowa ze Skody? -
Czarny też mógłby
być
A może taki jak
mój?
Czerwień rajdowa ze
Skody?Wczoraj na mieście widziałem zajefajny kolor na audi TT cabrio - mechaniczna pomarańcza w macie
-
-
czesc budy poszlo w podklad epoksydowy pozniej szpachel znowu epoxyd i reszta konserwacji na dolna czesc progu z 3cm od dolu dalem mase uszczelniajaca a pozniej na to baran, progow i tak nie bedzie widac bo beda nakladki z gti wiec maja byc dobrze zakonserwowane a nie ladnie wygladacna reszte spawow podloga i nadkola to samo masa + baran z jednej i drugiej strony pozniej jeszcze troszke szpachlu na nie dociagniecia i podklad akrylowy w danej chwili tak to wszystko wyglada aa do roboty jeszcze druga strona progow trzeba poszpachlowac i wyciagnac z tamtej rzezby jakis ksztalt
-
-
mam zamiar obszyc fotele w skore ekonomiczna
ekologiczną ...
-
aaa poprawiam :x
-
moja norka , dzisaj zrobilem 1 drzwi bylo duzo roboty poniewaz na dole przy krawedzi zbierala sie rdza musialem odgiac blache i troche wyczyscic wszystkiego nie da rady ale polecial brunox , mam pewnosc ze rdza z tego miejsca moze wyjsc ogolnie takie drzwi powinny isc na smietnik ale zobaczymy co bedzie sie dzialo, nakladki na progi zamowione, krazek filcowy oraz pasta polerska do metalu tez wiec trzeba bedzie dokonczyc polerowanie alu normalnym sposobem
co myslicie zeby na mocowaniu amortyzatora spilowac otwory do fasolki zeby powstal negatyw napewno bedzie to lepsza opcja niz przedluzenie wahacza