suzuki swift cabrio Project :)
-
jest kompresor to mozna robic a autko i tak mam zamiar ziomowac a na zime jakis gti
-
Ten kolor pewnie z
jakiegoś motura. Sam lakier pewnie więcej kosztuje niż swift.nie mylisz się
-
kolorek będzie miodzio, lotkę zostaw jaka jest
-
-
-
Szczerze mówiąc mi taki kolor średnio pasuje do cabrio. Mi to by sie widział raczej w takim "strażackim" czerwonym. Takim jak w moim ex-aucie, cytryna turbo power
-
Szczerze mówiąc mi
taki kolor średnio pasuje do cabrio. Mi to by sie widział raczej w takim
"strażackim" czerwonym. Takim jak w moim ex-aucie, cytryna turbo power
A co się stało z cytryną, że aż na Swifta spadłeś
-
A co się stało z
cytryną, że aż na Swifta spadłeśSzkoda całkowita, i to niestety winna była osoba kierująca cytryną (nie ja
-
a cos takiego?? http://www.modifikasi.com/showthread.php?271922-WTS-E39-RED-XYRALIC-GOLD
tki efekt jest jak sie da xyralic -
A ja bym na Twoim miejscu nie szedł w jakieś kosmiczne lakiery tylko dał albo mechaniczną pomarańczkę, albo białą perłę, ew czarny metallic.
-
cabrio musi byc w jakims odcieniu czerwonego i nie ma innej opcji
-
Czarny też mógłby być
A może taki jak mój?
Czerwień rajdowa ze Skody? -
Czarny też mógłby
być
A może taki jak
mój?
Czerwień rajdowa ze
Skody?Wczoraj na mieście widziałem zajefajny kolor na audi TT cabrio - mechaniczna pomarańcza w macie
-
-
czesc budy poszlo w podklad epoksydowy pozniej szpachel znowu epoxyd i reszta konserwacji na dolna czesc progu z 3cm od dolu dalem mase uszczelniajaca a pozniej na to baran, progow i tak nie bedzie widac bo beda nakladki z gti wiec maja byc dobrze zakonserwowane a nie ladnie wygladacna reszte spawow podloga i nadkola to samo masa + baran z jednej i drugiej strony pozniej jeszcze troszke szpachlu na nie dociagniecia i podklad akrylowy w danej chwili tak to wszystko wyglada aa do roboty jeszcze druga strona progow trzeba poszpachlowac i wyciagnac z tamtej rzezby jakis ksztalt
-
-
mam zamiar obszyc fotele w skore ekonomiczna
ekologiczną ...
-
aaa poprawiam :x
-
moja norka , dzisaj zrobilem 1 drzwi bylo duzo roboty poniewaz na dole przy krawedzi zbierala sie rdza musialem odgiac blache i troche wyczyscic wszystkiego nie da rady ale polecial brunox , mam pewnosc ze rdza z tego miejsca moze wyjsc ogolnie takie drzwi powinny isc na smietnik ale zobaczymy co bedzie sie dzialo, nakladki na progi zamowione, krazek filcowy oraz pasta polerska do metalu tez wiec trzeba bedzie dokonczyc polerowanie alu normalnym sposobem
co myslicie zeby na mocowaniu amortyzatora spilowac otwory do fasolki zeby powstal negatyw napewno bedzie to lepsza opcja niz przedluzenie wahacza -
Można spiłować, wystarczy sam górny otwór, można i w zwrotnicy wtedy nie trzeba by było na nowo robić geometrii po wymianie amorów np... Tylko w sumie po co ci ten negatyw?