[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2011, 06:34 ostatnio edytowany przez fetorman 11 wrz 2016, 16:30
Twój znajomy z
Portugalii ? Czy na teamswifcie opisanyco ja bede ci mowil, sam wiesz
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2011, 06:35 ostatnio edytowany przez fetorman 11 wrz 2016, 16:30
a w Hundzienie 5
kiedy wbijasz? Trzeba było zostawić white power'a i go dalej dłubać, było by co
oglądać w PL a tak to kichadobra dobra, a kto teraz poluje na honde jak zobaczyl moja?
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2011, 06:36 ostatnio edytowany przez fetorman 11 wrz 2016, 16:30
zbłądził i poszedł
na łatwiznę, jak wielulatwo nie jest ale juz jest lepiej niz seria
-
Dajmos Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2011, 15:26 ostatnio edytowany przez Dajmos 11 wrz 2016, 16:30
dobra dobra, a kto
teraz poluje na honde jak zobaczyl moja?za stary jestem na taką 3D
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 16 lis 2011, 18:08 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:30
co ja bede ci
mowil, sam wieszoj tam, oj tam
za stary jestem na
taką 3Draczej zbyt uparty
-
adamo81napisał 18 lis 2011, 07:56 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 16:30
No i to się nazywa
POWER!I o to chodzi
To Twój były biały?
-
indii Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2011, 12:11 ostatnio edytowany przez indii 11 wrz 2016, 16:30
Cyferki fajne Przed strojeniem, wynik podobny do mojego. Mam nadzieję, że po strojeniu będzie podobnie u mnie
Do setki coś się cienko rozpędza
Tylko na tym wykresie widzę pewien błąd. Moc i moment to wartości nie na kołach
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2011, 13:07 ostatnio edytowany przez ubek19 11 wrz 2016, 16:30
Myślę że to przez koła, lekkie nie są. Spróbuj na serii 14'
Od tych dziur głowa boli, tak łupie.
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2011, 23:07 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
Do setki coś się cienko rozpędza
Przy 2400 ma jakby zająknięcie - troszkę się w tym miejscu zalewa ale Chester narazie mi nie dla bezpieczeństwa nie zubożył za bardzo mieszanki w tym miejscu bo lepiej za bogato niż za ubogo Ciągnie płynnie od 3000obr a kopa dostaje od 4000 aż do 7500 - musimy popracowac nad samą górą obrotów jeszcze.
Tylko na tym wykresie widzę pewien błąd. Moc i moment to wartości nie na kołach
Tak - wiem - pisałem o tym wcześniej
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 18 lis 2011, 23:08 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
Myślę że to przez koła, lekkie nie są. Spróbuj na serii 14'
Już niedługo zimówki założę
Od tych dziur głowa boli, tak łupie.
Polskie drogi
-
ubek19 Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2011, 13:27 ostatnio edytowany przez ubek19 11 wrz 2016, 16:30
TUTAJ kółka zamawiałeś?
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 20 lis 2011, 19:13 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
TUTAJ kółka zamawiałeś?
Tak, od Hubanka a co? Spoko koleś - to dzięki niemu u Chestera stroję Swifta
Fajna ma Astrę GSI -
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 21:18 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
Dziś zmierzyłem kompresję jak to teraz wygląda a wygląda dość dziwnie:
Cyliner #1 - 15,1
Cyliner #2 - 14,3
Cyliner #3 - 14,1
Cyliner #4 - 13,9Dziwny konkretnie jest cylinder #1 bo ma tajemniczo wysoką kompresję jak na takie wałki rozrządu - ktoś ma pomysł dlaczego tak może być?
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 21:36 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 16:30
echhhh te tłoki
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 22:16 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 16:30
Dziś zmierzyłem
kompresję jak to teraz wygląda a wygląda dość dziwnie:
Cyliner #1 - 15,1
Cyliner #2 - 14,3
Cyliner #3 - 14,1
Cyliner #4 - 13,9
Dziwny konkretnie
jest cylinder #1 bo ma tajemniczo wysoką kompresję jak na takie wałki rozrządu -
ktoś ma pomysł dlaczego tak może być?Aku Ci mógł trochę siadać i słabiej kręcić z każdym kolejnym pomiarem a to może mieć wpływ na wynik. Spróbuj doładować aku i zmierzyć jeszcze raz zaczynając od ostatniego cylindra.
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 22:28 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
Aku Ci mógł trochę
siadać i słabiej kręcić z każdym kolejnym pomiarem a to może mieć wpływ na wynik.
Spróbuj doładować aku i zmierzyć jeszcze raz zaczynając od ostatniego cylindra.Może cos w tym jest bo faktycznie tak się wyniki układają. Z drugiej strony aku jest naładowany i codziennie jeżdżę Swiftem okl 20-30km więc powinien miec moc.
Tak czy tak razem z Hubankiem (on mierzył) byliśmy zaskoczeni tak wysoka kompresją na pierwszym cylindrze na tych wałkach.
-
MKV Użytkownik archiwalnynapisał 29 lis 2011, 23:16 ostatnio edytowany przez MKV 11 wrz 2016, 16:30
-
likaonnapisał 30 lis 2011, 06:28 ostatnio edytowany przez likaon 11 wrz 2016, 16:30
Wygląda dość niepozornie, toż to przelot ? Chciałbym usłyszeć, jak to brzmi
-
fetorman Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 06:58 ostatnio edytowany przez fetorman 11 wrz 2016, 16:30
Dziś zmierzyłem
kompresję jak to teraz wygląda a wygląda dość dziwnie:
Cyliner #1 - 15,1
Cyliner #2 - 14,3
Cyliner #3 - 14,1
Cyliner #4 - 13,9
Dziwny konkretnie
jest cylinder #1 bo ma tajemniczo wysoką kompresję jak na takie wałki rozrządu -
ktoś ma pomysł dlaczego tak może być?ja po walkach mialem 16 na kazdym
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 30 lis 2011, 09:09 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 16:30
ja po walkach
mialem 16 na kazdymAle Ty miałeś chyba ze 3cm nagaru na tłokach