[moje auto] Suzuki Swift GTi mk2 1990r dedykowany by MKV
-
Ile kosztuja walki od Swiatka? Bo chyba nie pisales nigdziej... W kazdym razie za polowe ceny CatCamsow mam strokera i 50hp wiecej ale jakby cena swiatka byla przyzwoita....
-
Ile kosztuja walki
od Swiatka? Bo chyba nie pisales nigdziej... W kazdym razie za polowe ceny CatCamsow
mam strokera i 50hp wiecej ale jakby cena swiatka byla przyzwoita....Niestety aż 1520zł z przesyłką (i roczną gwarancją) ale CatCamsy kosztują okł. 2500zł tak więc nie za bardzo jest pole do manewru. Od pół roku szukałem jakichś tańszych wałków i nic nigdzie ciekawego nie było
-
ECUmaster powiadasz, ja chwilę myślałem nad tym aby ogarnąć jakiś sterownik pod 5 żyłową, 6 pinową sondę boscha (LSU-4.21) bo mam takową do zabawy, , szukałem parę dni ale jakoś nie znalazłem nic ciekawego co mógłbym w wolnej chwili ogarnąć, więc skłaniam się właśnie w stronę jakiegoś używanego ecumastera, ew. sam zrobię megasquirta, aczkolwiek muszę dogłębnie przewertować dokumentację, czy on jest w stanie ogarnąć elektronikę GTi i szerokopasmówkę boscha. Jak widać podchodzę do sprawy tjuna od tyłu najpierw porządna elektronika sterująca a potem dopiero mody silnika jakiekolwiek.
Ogólnie to cały czas po głowie chodzi mi jeden filmik:
start GTi
Lunch control -
poczytaj na teamswifcie, banalnie prosty zabieg
-
Pytałeś może świątka za ile by Ci ogarnął temat z wałkami, kółkami i strojeniem?
-
Od pół roku szukałem jakichś tańszych wałków i nic
nigdzie ciekawego nie byłoPipki kup panie
-
Jak ten obrotek to robi, że w czasie zmiany biegów potrafi zahaczyć o wolne obroty? xD
-
Jak ten obrotek to
robi, że w czasie zmiany biegów potrafi zahaczyć o wolne obroty? xDMedżik megasquirt
A do kogo na strojenie się wybierasz o ile można wiedzieć ?
-
Medżik megasquirt
A do kogo na
strojenie się wybierasz o ile można wiedzieć ?Coobcio albo Chester ze Streetracing ale raczej Coobcio bo on stroi na hamowni a Chester chyba na drodze a to w przypadku testowania regulowanych kółek odpada.
-
Przed chwilą dotarły do mnie wałki ale mam małe ale - widze na nich kilka mechanicznych uszkodzeń
Już napisałem maila do nich z zapytaniem o co chodzi ale ponieważ jest piątek 16:00 to raczej dopiero w poniedziałek uzyskam odpowiedźPo rozpakowaniu:
Kilka fotek uszkodzeń:
-
Przed chwilą
dotarły do mnie wałki ale mam małe ale - widze na nich kilka mechanicznych uszkodzeńja widzę 2 może 3 ... nie mniej jednak nie za fajnie ...
-
ja widzę 2 może 3 ... nie mniej jednak nie za fajnie ...
Otarć jest sporo ale te 2 są jakby wydrapane i wyraźnie dotykając palcem czujesz że coś wystaje i drapie - nie wiem czy to ma jakikolwiek wpływ na eksploatacje?
-
Co prawda troszkę odbiegam od tematu, ale czy nie jest na pudełku napisane wałek rozrządku ? A czy w miejscu gdzie są wyraźne zadziory i wgłębienia, wałek opiera się o nie ? Są tam podpory, czy jak to tam nazwać ?
-
skubane ale wysokie
a tymi otarciami to bym sie bardzo nie przejmowal, chyba ze sa na podporze walka albo na krzywce
-
te jak to nazywasz uszkodzenia nie mają na nic wpływu...ogólnie możliwe że podczas produkcji ktoś sprawdzał twardość...
-
Też tak myślę aczkolwiek niezbyt miło dostać coś za kupę kasy ze skazą, no ale to nie felga to ma pracować a nie wyglądać, co najwyżej parę mikrogramów lżejsze jest to powinieneś się cieszyć (chyba że przez to źle wyważone jest i pod obciążeniem wyjdzie bokiem razem z nowymi kółkami... )
-
Świątek mi tak odpisał:
"Witam,
Widoczne ślady na wałku są wynikiem niezbędnego procesu prostowania wałka po obróbce cieplno-chemicznej. Metoda którą prostujemy wałki jest stosowana w naszej firmie od 30 lat i na kilku tysiącach wałków. Widoczne wgniecenia są umiejscowione na części wałka, która nie współpracuje z innymi elementami silnika i nie mają one wpływu na pracę wałka ani na jego trwałość.
Jeśli chodzi o docieranie wałka, to jeśli po założeniu w głowicy obraca się on swobodnie, nie ma potrzeby stosowania dodatkowych zabiegów docierania. Może się zdarzyć, że w wyniku zużycia powierzchni łożysk w głowicy wałek się będzie ciężko obracał. Należy wtedy przepolerować te powierzchnie drobnym papierem ściernym.
Pozdrawiam,
Piotr Świątek"
Coobcio u którego będę stroić silnik twierdzi, że powinienem przez 10 minut trzymać silnik na okł 2000obr i potem zmienić olej i filtr bo jest to wałek węglowany czy jakoś tak i podobno od opiłków? Coś z panewkami się może dziać złego. ?
-
z wymianą świeć sie
wstrzymaj, wymień kopułke i na 99% będzie po sprawie. miałem to pare dni temu i w
sumie mam praktycznie co roku jak przychodzą ochłodzenia i jest duża wilgoć.
niestety jakosć kopułek do gti dostępnych na rynku pozostawia wiele do zyczenia...Zamówiłem i kopułkę tak na wszelki wypadek
-
Przyszły kółeczka - ostatnie 2 sztuki i dlatego w różnych kolorach
-
Przyszły kółeczka -
ostatnie 2 sztuki i dlatego w różnych kolorachłebej - made in Hungary jeśli dobrze kojarzę