Suzuki Swift GTi - przywracamy go do nowości
-
tam gdzie te ciapki są było spawane czy co ?
Zapewne była tam dobrze wszystkim znana koleżanka "ruda" , oraz jakieś obtarcia , obicia lakieru.
-
dokładnie były tam wieksze ubytki lakieru które podkładowałem tak żeby jakoś to wygladalo i sie trzymalo
dziś dalem swiftowi kilka nowych części:
palec yec
kopułka yec
świece denso
pasek mitsuboshi
napinacz GMB
pompa GMB
wspomaganie z nowym olejem
olej do silnika oryginalny! motul 6100 10w40
olej do skrzyni castrol taf-x dedykowany
uszczelka pod wydech victor reinz
zmienione sprężyny z vogtland na apex
oryginalna uszczelka suzuki geniue parts pod pokrywe zaworów
Napotkalem sporo problemów z zakladaniem wspomagania bo nie mogłem włozyć drążka kierowniczego na wieloklin i zmuszony byłem do robienia dość dużej dziury by maglownica pod dobrym kątem wchodziła w bude. Teraz pozostało mi tylko przespawać drążki z wersji bez wspomagania. Swift dostał nowe oryginalne graty , uszczelnienia , nowy rozrząd. Wszystko poskręcane jak trzeba. Jutro zalewam tylko oleje i płyny - mam nadzieje że bez problemu odpali.Do tego cała instalacja została okręcona taśma parciana oryginalna taką jak stosuje się w VAG'ach i z grubsza porządek w okablowaniu .
-
źle, źle, źle. płaska rolka napinająca jest wtedy gdy masz założoną pompę wspomagania i pompę klimy. Prywatnie o takiej opcji wlasnie rozmawialiśmy. Napinacz wtedy ciągnie w górę pasek po stronie płaskiej paska. w takim przypadku gdy masz tylko pompę wspomagania musisz mieć napinacz z rolką z rolkami.
PS: chyba że używasz paska płaskiego ?
-
olej do silnika castrol taf-x dedykowany
Jeśli to wlałeś do silnika to czekam na efekty...
A tak poważnie to popraw -
rolka to jest mój własny wymysł i jest to stary napinacz od rozrządu
to wszystko zostanie zmienione , muszę tylko zdobyć napinacz oryginalny do wspomagania. To jest opcja przejściowa , na starym pasku i na starej rolce
działać będzie na pewno i to chodzi na jakiś tydzień czy dwa
-
Nie no kuurna, czekam aż ujrzę to cudo osobiście
-
Kurde dobra robota. Powiedz mi, ktoś Ci płaci za to, że siedzisz w garażu czy nos pudrujesz? Bez urazy po prostu idziesz jak burza
-
robiłem cały tydzień po 10h dziennie także udało się zrobić masę rzeczy w takim czasie
teraz fotki końcowe wszystko zapiete na ostatni guzik - tak mysle przynajmniej że nic juz mnie nie zaskoczy ( no wyjacy alternator do wymiany juz jest )
silnik chodzi równo , hydro troche słychać ale nie jest źle. Chmurki za sobą nie puszcza ,z wysokich obrotów ciągnie bardzo ładnie , na wolnych jest trochę muł ale w ogole zapłon nie ustawiany był więc liczę na małą poprawe . Ogólnie jestem zadowolony z silnika i dzieki wielkie w stronę zaklinaczwrc bo to od niego mam taki silnik . Chodź trafił mi się i mam już w garażu silnik od 12lat jeżdzony przez kobietę ale chyba już nic zmieniać nie będe bo mi sie juz nie chce
no i maly bonus na który polowałem pól roku. Czyli fotele mk2 gti z roku 1989
-
ehh,żałuje,że nie widziałem tego cuda w całej okazałości,znaczy jeżdżącego...
-
A mi się bardzo podobają fotele. Jak na ten rocznik wyglądają świetnie...
-
A mi się bardzo
podobają fotele. Jak na ten rocznik wyglądają świetnie...to samo mialem na mysli przegladajac foto
-
Nie no salto zaraz walne, na ćwiarę musimy śmignąć bo nie mogę uwierzyć :D:D:D
-
Mnie to jeszcze interesuje to autko z pierwszej fotki w prawym górnym rogu
-
Mnie to jeszcze
interesuje to autko z pierwszej fotki w prawym górnym roguMicra???
-
Fakt...nie skonkretyzowałem
Miałem na myśli Hondę - to jest to auto całkowicie u góry -
robiłem cały
tydzień po 10h dziennie także udało się zrobić masę rzeczy w takim czasie
teraz fotki końcoweKawał dobrej roboty
-
Fakt...nie
skonkretyzowałem
Miałem na myśli
Hondę - to jest to auto całkowicie u góryPlastekk, Honda już jeździ?
-
Kawał dobrej roboty
Kupa kasy na autko idzie
-
do hondy zakupiliśmy już B16A1 wiec odżyje odżyje . W końcu bedzie VTI
a kupilem sobie dziś rajdówke z pełna klatką
-
grubo widze