[GTI] Toydolsowe Swifty
-
A po co jeździć samochodem do odcięcia, ponieważ troszkę tego nie rozumiem?
-
Silnik jest fajny
ale trzeba go zrobic, bo w serii nie ma gory od 6500 do odciny Ile robiles na 1/4
swoim bialym Swiftem?nie wiem ile ale scigajac sie moim 121HP z 190konnym TDi bylem ciut za nim.
Nowy/stary wlasciciel prawie seryjnym moim swiftem ok 107HP mial 15,5 na cwiare i 3cie miejsce w klasie do 1400.Gora jest tylko tlumiona seryjnym dolotem i kiepskim kolektorem ssacym
-
A po co jeździć
samochodem do odcięcia, ponieważ troszkę tego nie rozumiem?sprobuj to zobaczysz
-
Właśnie zakupiłem Swifta 1.3 (G13BA) i że tak powiem nie kręciłem go jeszcze do odcinki (przesiadłem się z Tico)
-
Tak - Toyo R888. Na
Toykach jeździłem i w kjsach, i w RPP.Jak możesz powiedz mi coś więcej na temat tych opon. Pytam z czystej ciekawości, wiem że to jedyne sliki dopuszczone z homologacją na polski rynek i też nie do końca sliki, ale jak one się sprawują ?
Ciesze się, że już z Tobą lepiej!
-
Jak możesz powiedz mi coś więcej na temat tych opon. Pytam z czystej ciekawości, wiem że to jedyne sliki dopuszczone z homologacją na polski rynek i też nie do końca sliki, ale jak one się sprawują ?
Jeśli nie masz kasy na profi slicki to Toyki są bardzo ok. Do kjsów to najlepsze co możesz mieć. Jeśli pójdziesz wyżej to zależy ile masz kasy i co chcesz robić. Ja chciałem od nowego sezonu przejść na Micheliny, no, ale mnie słup napadł i na razie tematu nie ma. Michelin jest dużo droższy, ale tylko w zakupie, bo możesz go praktycznie dwa razy dociąć, Toyki jak zjedziesz to jest po nich. Więc tak naprawdę różnicy w kosztach nie ma, tyle tylko, że na Toyki wydasz powiedzmy 8 x 300 zł i sezon spokojnie obejdziesz mając jeden komplet docięty na deszcz i jeden normalny. Jak chcesz kupić Michały to przydałoby się 4 slicki średnie, 2 miękkie i to samo z mediami - no i mamy 12 x 800 zł - tyle, że na tym zrobisz 3 sezony, a opona będzie o wiele lepsza. Inna rzecz, że na Dolnośląskim 2009 wygraliśmy oba dni jadąc na Toykach, a konkurencja cisła mocno i miała BFGoodrich (czyli Michelin) i Matadory i to w wersjach slick, media i deszcz, więc co pętlę to zakładali co innego... a my Toyki Więc Toyka daje radę. Jak jest chłodno, wymaga dogrzania, a jak jest mokro to musi być dość świeża.
Na dniach będę wystawiał na allegro sporo różnych opon w tym Toyek, więc jakbyś miał ochotę to zapraszamCiesze się, że już z Tobą lepiej!
Ja też się cieszę -
U nas chlopaki zakladajac tylko R888 poprawiali czasy okrazen na kartingowym z okolic np. 1:20 na 1:16 czy 1:15. Masakra. U mnie tego wszyscy uzywaja na KJS czy Rallysprintach, klei swietnie. Nawet na mokrym poki nie ma glebokiej wody idzie fajnie jak jest bieznik jeszcze.
-
Matadory mam u siebie na lato
-
Matadory mam u
siebie na latoSlicki?
-
Slicki?
Panie po co mu w cywilnym sedanie slicki
-
Takich rzeczy jest sporo, nie wspomne o czyszczeniu nadpalonych przelacznikow swiatel, >ktore rozbieralem... 5 razy, u siebie w obu SS, u Przemka, u Danbara i jeszcze raz u >siebie, bo juz byl tak spalony ze dwa razy go czyscilem.
Czy takie nadpalenie przełączników powoduje to, że światła raz się włączają a raz nie?
Generalnie masz racje, ale chyba nikt nie przewidywał podczas projektowania swifta GTi, że ktoś może chcieć go jeszcze dłubać i robić z niego mały bolid Ja pomimo tego, że mój GS nie był wymarzonym egzemplarzem, dobrze go wspominam bo mi się nim fajnie jeździło i będę chciał wrócić do japońców, mam nadzieje, że uda mi się w ciągu roku przesiąść na prelude z osatnich lat produkcji.
Co do Twojej sugestii co byś budował na miejscu Toydolsa, to powiem tylko tyle, że on po prostu chce pokazać, że małym pierdem da się dać innym po dupie i niech mu się to udaje dalej -
będę chciał wrócić do japońców, mam nadzieje, że uda mi się w ciągu roku przesiąść
na prelude z osatnich lat produkcji.No to widzę, że nie tylko ja patrzę w tym właśnie kierunku
Pozdr.
-
Co do Twojej sugestii co byś budował na miejscu Toydolsa, to powiem tylko tyle, że on po prostu chce pokazać, że małym pierdem da się dać innym po dupie i niech mu się to udaje dalej
Bo u nas jest od dawna taka durna moda, że każdy musi jeździć niewiadomoczym. No i potem mamy sytuację, że z 60 aut na rajdzie zaliczanym do RPP, ponad 30 jest A7 i N3, 20 A6 i N2 i łącznie 10 w A5, A1, A0, RWD itp. I jak w takim towarzystwie wbijamy się do drugiej dziesiątki to jest to!
Zresztą tak naprawdę wszystko zależy od tego co chcemy osiągnąć i ile mamy kasy. Mnie nie stać na budowę czegoś innego niż swift. Mojego swifta powinienem odbudować za maks. 40000 zł z porządnym wyposażeniem bezpieczeństwa (klatka+kubły+pasy+hans pochłoną połowę z tej kwoty, reszta to nowa buda (z piaskowaniem, łataniem i wzmacnianiem), wahacze, położenie nowych przewodów hamulcowych i paliwowych, góra silnika i ogólnie budowa fury). Do tego w mojej głowie jest bardzo dużo wiedzy na temat budowy tego auta, mam wiele części do niego... itp. Do tego dochodzą koszty startu! Nie wiem czy czymkolwiek pojadę taniej! Na pewno niczym dużo szybszym, a tylko przesiadka do auta dużo szybszego da realne korzyści w wynikach. Z kolei jeśli miałoby być coś sporo szybszego to czy to będzie Civic jajko Vtec (najtańsza opcja), czy TypeR czy C2 VTS, musiałbym wydać co najmniej 2-3 razy tyle. Na to po pierwsze mnie nie stać, po drugie szkoda by mi było pieniędzy. -
-
zestawik ok. w sumie patrze na zdjecia i nie takie rzeczy w pl naprawiaja:D ale cos przeoczylem bo niewidizlaem zdjec zadnej nowej budy.
-
Będzie ładnie co?
bardzo ładnie Poliuretan z jakiej firmy ?
-
bardzo ładnie
Poliuretan z jakiej firmy ?
Deuter. Ale twardość seryjnych gum, bo to cywilne auto dla mojej Agi. Do rajdówki to mam SuperPro w wersji competitionzestawik ok. w
sumie patrze na zdjecia i nie takie rzeczy w pl naprawiaja:D ale cos przeoczylem
bo niewidizlaem zdjec zadnej nowej budy.
Jakiej budy? Popatrz może trochę wcześniej w tym temacie to zobaczysz że mam jeszcze innego swifta. Co to nie można mieć więcej niż jednego? Rajdówka póki co jeszcze poczeka.Na razie nie mam innych nowszych zdjęć (te dwa są sprzed ponad 1,5 roku), ale nadwozie jest właściwie skończone. W tej chwili zostało poskładać środek, zawieszenie i hamulce, wymienić poduszki silnika (na stole leżą zregenerowane za pomocą poliuretanu), zrobić wydech i przywieźć z malowania i założyć ładne koła
Tak z bliska wyglądają 22 letnie zwrotnice po renowacji (piaskowanie, płukanie, cynkowanie, proszek i piec), obok widać wypiaskowane zaciski hamulcowe (wszystko jest przed myciem):
-
Deuter. Ale
twardość seryjnych gum, bo to cywilne auto dla mojej Agi. Do rajdówki to mam
SuperPro w wersji competitiongdzie dostać takie cukierki ?
Tak z bliska
wyglądają 22 letnie zwrotnice po renowacji (piaskowanie, płukanie, cynkowanie,
proszek i piec), obok widać wypiaskowane zaciski hamulcowe (wszystko jest przed
myciem)na jednej już są purchle
-
gdzie dostać takie
cukierki ?
Deuter -> http://polibusze.istore.pl/
SuperPro -> http://www.sklep4x4.pl/na jednej już są
purchle
Chyba na twoim monitorze ;P. To, że są nierówne, to nie znaczy, że jest rdza. Owszem była, zrobiła nierówność, ale jest usunięta. To zaś co wygląda na rude, to piasek z piaskowania. -
Deuter
nie widzę Swifta
SuperPro -
tu jest tylko to:
http://www.sklep4x4.pl/sklep/szukaj.php
Chyba na twoim
monitorze ;P.pośmiać już się nie można