Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
to ja chce ten podnosnik
takiego mi wlasnie brakuje w garazu
-
To juz wiem do kogo
poszedł komp i deska, rozporki teżKomp i deska wiem do kogo (komp już założony przedwczoraj ale do kogo poszły rozpórki??
Ja chciałem przednią dolna ale się nie udało jej zdobyć - Erde chyba dla siebie zatrzymał z tego co pamiętam?
-
przednią dolna ale się nie udało jej zdobyć - Erde chyba dla siebie zatrzymał z tego
co pamiętam?Zgadza się
-
Górna przednia i tylna poszła do kolegi jarekk1813 o to mi chodziło.
-
Dzieje, dzieje
Jak znajdę chwilę czasu to wrzucę fotkicieszy
-
Ja się tak zapytam przy okazji - może masz wolną nabę do kierownicy ?
Może się okazać, że moja, którą zamówiłem nie dojdzie nigdy -
Ja się tak zapytam
przy okazji - może masz wolną nabę do kierownicy ?
Może się okazać, że
moja, którą zamówiłem nie dojdzie nigdyMam. Odezwij się na priv
-
Obecnie silnik jest
już wsadzony do mnie, w najbliższym czasie podłączamy osprzęt i spróbujemy obudzić
bestię Na razie bez większych modów.Update:
Dziś silnik zagadał po raz pierwszy. Jeszcze trzeba dopracować parę rzeczy ze względu na konwersję MAF - > MAP
Stara mapa nie pasi do seryjnych wałków, a z kolei przepływka nie jest podłączona do Ecumastera... Więc albo kabelkologia nas czeka albo od razu wsadzam Świątka 262 i czekam na strojenieDetale typu pokrywa zaworów zostawiamy na koniec
-
262,262,262!! Seryjne wałki są dla mięczakufff
-
262,262,262!!
Seryjne wałki są dla mięczakufffDziś nowy silnik zagadał już na dobre - na 262 Po wymianie wałków mieliśmy problem z elektryką - po wielu godzinach frustracji znalazłem w końcu winowajcę...
Urwał się jeden kabelek wchodzący do oryginalnego ECU - pół centymetra od wtyczki i do tego pod izolacją... Grrr... Musiał poluzować się jak próbowałem podłączyć przepływkę pod ecumastera... Taka pierdoła a tyle czasu stracone...
Ale teraz już wszystko gra i buczyZ planów na najbliższy okres:
- ospawanie mocowań wahaczy (profilaktycznie)
- doczyszczenie i konserwacja podwozia
- nowe przewody hamulcowe sztywne puszczone środkiem auta
- nowe przewody hamulcowe miękkie w oplocie
- nowe przewody paliwowe puszczone środkiem auta
- nowe zregenerowane w pełni zaciski przód / tył
- regulowany korektor siły hamowania
- poliuretany w zawieszeniu
- rozpórka dolna przednia
- jakieś dobre amorki z gwintem i regulacją tłumienia...
Ciąg dalszy wkrótce
-
Te plany to na zimowe wieczoryyy teraz to ogień ogień i jeszcze raz [BIP]
-
Dziś nowy silnik
zagadał już na dobre - na 262ja to widze okazje na spota
poganial bym troche tego twojego stworka
-
ja to widze okazje
na spota
poganial bym
troche tego twojego stworkapolejcie Mu bo dobrze prawi
-
Te plany to na
zimowe wieczoryyy teraz to ogień ogień i jeszcze raz [BIP]Chcesz odpocząć od forum?
-
Dziś nowy silnik
zagadał już na dobre - na 262Dziś pracowity wieczór
Z auta wyleciały Bilsteiny B4 i wpadły KONI Sport + Vogtland
Auto trzyma się na nich bardzo fajnie, stabilność 100 razy lepsza niż na B4
W środku zmiana kiery na zamszową OMP z większym odsadzeniem
Silnik dopieszczony, zalany świeżym olejem. Detale sprawdzone. Pali na dotyk, ciśnienie oleju bdb.
Testy przeprowadzone Zbiera się rewelacyjnie mimo, że nie zestrojony optymalnie
Do tego nowa skrzynia 4.4 z krótkimi poszczególnymi biegami - rewelka.
Zestopniowanie dużo lepsze niż w serii - lepiej mi się na niej jeździ niż na poprzedniej 4.7 :]
Jak będę miał czas to może nagram jakiś filmikZatem swap serca uważam za zakończony sukcesem Fura śmiga
Jak dobrze pójdzie to w sobotę rajd - trzymać kciuki
-
Jest ślicznie Teraz to zostało tylko chuchać i dmuchać na furkę
-
Jak dobrze pójdzie
to w sobotę rajd - trzymać kciukiczymam
bo mam nadzieje-- ty juz wiesz co
-
czymam
bo mam nadzieje--
ty juz wiesz coMokry gdzie się ciśniesz kolejka jest
-
Mokry gdzie się
ciśniesz kolejka jestsio mlodziencze
jak bedziesz w moim wieku to bedziesz mogl sie pchac,
a tera to trza starszemu miejsca ustapic
-
a tera to trza
starszemu miejsca ustapicprzecież kości mogą Ci nie wytrzymać tych przeciążeń "dziadziusiu" my dbamy o Twoje zdrowie