Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 16 wrz 2014, 20:39 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:33
Na 5 rundzie SMT nas znów elektryka załatwiła Przez to spadliśmy w rocznej klasyfikacji na 4 miejsce
Wkurzyłem się i wsadziłem kolejne ECU i zrobiłem całą nową wiązkę silnikową...
Tym razem 6 finałowa runda SMT przebiegła już bezawaryjnie
Zdobyliśmy 2 miejsce w klasie (na 20 zgłoszonych załóg) ze stratą 1,3 sek do pierwszego.
Dzięki temu rzutem na taśmę udało się zdobyć punkty, które dały nam tytuł II Vicemistrza Tychów (Samochodowe Mistrzostwa Tychów 2014)
-
Hellsin Użytkownik archiwalnynapisał 16 wrz 2014, 21:02 ostatnio edytowany przez Hellsin 11 wrz 2016, 15:33
Na 5 rundzie SMT
nas znów elektryka załatwiła Przez to spadliśmy w rocznej klasyfikacji na 4
miejsce
Wkurzyłem się i
wsadziłem kolejne ECU i zrobiłem całą nową wiązkę silnikową...Nie mniej jednak graty za wytrwałość i dalszych sukcesów
P.s: co ta elektryka taka licha ? -
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 16 wrz 2014, 21:35 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:33
Nie mniej jednak
graty za wytrwałość i dalszych sukcesów
P.s: co ta
elektryka taka licha ?Każda elektryka co ma 20 lat to jest licha...
A taka gdzie są wlutowane czipy, podstawki pod czipy itp to szczególnie. Nie wspominając o cięciu i lutowaniu wiązki pod dodatkowe czujniki, Ecumastera DET1 i DET2 itd, itp....
Już się nauczyłem, że im bardziej się modzi i ingeruje w oryginalne rozwiązania tym auto bardziej awaryjne. Niestety
-
BPX33napisał 17 wrz 2014, 07:36 ostatnio edytowany przez BPX33 11 wrz 2016, 15:33
Gratuluję i życzę dalszych bezawaryjnych zwycięstw!
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 29 wrz 2014, 22:46 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:33
Gratuluję i życzę
dalszych bezawaryjnych zwycięstw!3 Szombierki Rally Sprint
2 miejsce w klasie / 23 załogi -
MOKRY Użytkownik archiwalnynapisał 30 wrz 2014, 05:45 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 15:33
3 Szombierki Rally
Sprint
2 miejsce w klasie
/ 23 załogiRadziu dzieki za miło spędzoną niedziele
dodam tylko ze pierwsze miejsce zajął Przemysław Mendrek - Sfiftem CBR
a walka była zacięta
oraz w uzyskaniu miejsca spporo pomogły awarie innychbest off by OESrecords
-
adamo81napisał 1 paź 2014, 08:21 ostatnio edytowany przez adamo81 11 wrz 2016, 15:34
Jeszcze kilka Maluszków ludzie katują
Co siedzi pod maską tego białego CC z poszerzeniami?
-
dymian1 Użytkownik archiwalnynapisał 1 paź 2014, 20:42 ostatnio edytowany przez dymian1 11 wrz 2016, 15:34
Jeszcze kilka
Maluszków ludzie katują
Co siedzi pod maską
tego białego CC z poszerzeniami?Na jakąś hayabusę to brzmi;)
-
MOKRY Użytkownik archiwalnynapisał 2 paź 2014, 05:14 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 15:34
Na jakąś hayabusę
to brzmi;)masz w nagrode filmik na FB z budowy
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 21 paź 2014, 15:01 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:34
-
MOKRY Użytkownik archiwalnynapisał 22 paź 2014, 13:34 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 15:34
Się robi cieplej
człowiekowi na sercu jak tuż przed zakrętem nagle nic nie widzi a do tego czuje, że
dupa zaczyna uciekać...sie ciesz własnie ze na sercu a nie troche nizej
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 22 paź 2014, 18:10 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:34
sie ciesz własnie
ze na sercu a nie troche nizej -
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 12 gru 2014, 21:25 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:34
-
Colin Użytkownik archiwalnynapisał 12 gru 2014, 22:08 ostatnio edytowany przez Colin 11 wrz 2016, 15:34
Prezent fajny, a zeszloroczny potwierdzam ze robi robote
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 13 gru 2014, 07:19 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:34
Nie żałuj smaru, możesz nawet pokusić się o zrobienie jakimś ostrym nożykiem drobnej jodełki w środku elementów poliuretanowych, w których będzie się obracać coś metalowego.
Po to, żeby smar się lepiej trzymał. Inaczej auto będzie Ci skrzypiec jak stara szafa.Poza tym zwróć uwagę na przednie mocowania tylnych wahaczy - najprawdopodobniej będziesz musiał zeszlifować tuleję metalową w poliuretanie, w przeciwnym wypadku wahacz nie będzie miał możliwości ruchu, lub będzie miał ograniczoną tą możliwość i prędzej czy później się złamie - wyrwie ten pręt okrągły, który jest z przodu wahacza i który wchodzi do tulei. Przy seryjnej tulei może się toto nie obracać nawet bo tuleja jest miękka i pozwala na obrót. W poliuretanie musi być możliwość ruchu wahacza w tulei. A to głupio jak się wahacz łamie, bo w najgorszym wypadku trzeba kupić nowy - a nowych nie ma...
Tylko nie zeszlifuj za dużo, bo będzie wtedy luz i będzie stukać.Miłej zabawy.
-
MOKRY Użytkownik archiwalnynapisał 13 gru 2014, 07:21 ostatnio edytowany przez MOKRY 11 wrz 2016, 15:34
Coś co powinno
trafić do rajdówki już dawno...jupi
-
plastekk Użytkownik archiwalnynapisał 13 gru 2014, 07:49 ostatnio edytowany przez plastekk 11 wrz 2016, 15:34
Nie żałuj smaru,
możesz nawet pokusić się o zrobienie jakimś ostrym nożykiem drobnej jodełki w środku
elementów poliuretanowych, w których będzie się obracać coś metalowego.
Po to, żeby smar
się lepiej trzymał. Inaczej auto będzie Ci skrzypiec jak stara szafa.
Poza tym zwróć
uwagę na przednie mocowania tylnych wahaczy - najprawdopodobniej będziesz musiał
zeszlifować tuleję metalową w poliuretanie, w przeciwnym wypadku wahacz nie będzie
miał możliwości ruchu, lub będzie miał ograniczoną tą możliwość i prędzej czy
później się złamie - wyrwie ten pręt okrągły, który jest z przodu wahacza i który
wchodzi do tulei. Przy seryjnej tulei może się toto nie obracać nawet bo tuleja jest
miękka i pozwala na obrót. W poliuretanie musi być możliwość ruchu wahacza w tulei.
A to głupio jak się wahacz łamie, bo w najgorszym wypadku trzeba kupić nowy - a
nowych nie ma...
Tylko nie zeszlifuj
za dużo, bo będzie wtedy luz i będzie stukać.
Miłej zabawy.potwierdzam , montowałem czerwone poli do swifta ostatnio i taki zabiegł był potrzebny. Takich złamanych wahaczy też już ze dwa miałem także warto
Co to za szperunek i czemu się nie chwaliłeś?
Powodzenia -
hubiRALLY Użytkownik archiwalnynapisał 13 gru 2014, 09:58 ostatnio edytowany przez hubiRALLY 11 wrz 2016, 15:34
Oj strasznie zazdroszcze tego kawałka metalu w skrzyni ;))
-
Erde Użytkownik archiwalnynapisał 13 gru 2014, 10:58 ostatnio edytowany przez Erde 11 wrz 2016, 15:34
Nie żałuj smaru,
możesz nawet pokusić się o zrobienie jakimś ostrym nożykiem drobnej jodełki w środku
elementów poliuretanowych, w których będzie się obracać coś metalowego.
Po to, żeby smar
się lepiej trzymał. Inaczej auto będzie Ci skrzypiec jak stara szafa.Czyli chodzi Ci o te elementy bez metalowej tulei? Robiłeś te nacięcia podobnie jak honowanie cylindrów czy na zasadzie takiej jak jest wieloklin w nabie?
Poza tym zwróć
uwagę na przednie mocowania tylnych wahaczy - najprawdopodobniej będziesz musiał
zeszlifować tuleję metalową w poliuretanie, w przeciwnym wypadku wahacz nie będzie
miał możliwości ruchu, lub będzie miał ograniczoną tą możliwość i prędzej czy
później się złamie - wyrwie ten pręt okrągły, który jest z przodu wahacza i który
wchodzi do tulei.Nie wiem czy tego już nie poprawili. Ktoś kiedyś pisał, że te tuleje wahacza w zestawie są identyczne jak te przy piaście. Ja obecnie otrzymałem tuleje w 2 długościach - 2 sztuki mają nieco mniejszą wysokość niż pozostałe 2 Chyba że chodzi Ci o te duże poduchy?
-
Toydols Użytkownik archiwalnynapisał 13 gru 2014, 11:09 ostatnio edytowany przez Toydols 11 wrz 2016, 15:34
Czyli chodzi Ci o te elementy bez metalowej tulei?
Tak.Robiłeś te nacięcia podobnie jak honowanie cylindrów czy na zasadzie takiej jak jest
wieloklin w nabie?
Nie robiłem i potem żałowałem. W Superpro jest oryginalnie taka struktura, że zatrzymuje smar i nie ma problemu. W Olkuszu tego nie ma. Ale zorientowałem się dopiero po fakcie, w związku z czym auto skrzypiało jak stara szafa. A rajdówka, która była na superpro nie skrzypiała.
A robiłbym jak honowanie, oczywiście w ramach możliwości.Nie wiem czy tego już nie poprawili. Ktoś kiedyś pisał, że te tuleje wahacza w
zestawie są identyczne jak te przy piaście. Ja obecnie otrzymałem tuleje w 2
długościach - 2 sztuki mają nieco mniejszą wysokość niż pozostałe 2
Tak czy siak, sprawdź czy się obracają po dokręceniu tej podkładki oporowej na końcu wahacza, żeby nie było niespodzianki.