Swift S1300 czyli budujemy rajdóweczkę... ;)
-
Jest małe
opóźnienie bo leżę z grypą w łóżku...no faktycznie
dzwon po masazystke
i niech zalozy maseczke -
dzwon po
masazystke
i niech zalozy
maseczkeOd razu mi lepiej
-
Ale jak dobrze
pójdzie to jutro kolega mi go wsadzi do auta a jak dojdę do siebie to odpalimy (bo
muszę pogrzebać przy ecumasterze). Generalnie wg planu w lutym ma już jeździćEkhmmmm...
IT'S ALIVE
-
-
Wygląda jak filmik z poprzedniego odpalenia
-
Wygląda jak filmik
z poprzedniego odpaleniaTy mi tu teorii spiskowych nie siej
No ale fakt że wygląda podobnie do starego filmiku.
Wpadnij "za granice" to obadasz na żywo -
obadasz na żywo
z checia kiedy ?
-
z checia kiedy
?Jak do końca ogarnę kable bo przepływkę już mam ok ale czasem coś na przewodach jeszcze nie łączy... W każdym razie chyba udało się opanować sytuację
-
Jak do końca ogarnę
kable bo przepływkę już mam ok ale czasem coś na przewodach jeszcze nie łączy... W
każdym razie chyba udało się opanować sytuacjęNa razie zrobione 400km, bez większych problemów :-)
Trzeba jeszcze trochę dotrzeć silnik, zmienić olej, wsadzić rozpórkę, wyregulować TPS i OGIEŃNa filmiku widać coś czego auto nie widziało od dłuższego czasu... wolne obroty
Trochę zmian było, więcej na fotkach wkrótce. -
OONNN ŻŻŻYYYYJJJEEEEE!!!!
-
A w sumie to pytanie mam, czy każde GTi jak nie falują mu obroty to popiarduje tak wesoło?
Mam wydech serie, wszystko w sumie serie, obroty sztywne 950 a z wydechu od 1.3 8v prum prum prum nieregularne, brak błędów oczywiście.No i oby silniczek jak najdłużej żył.
-
A w sumie to
pytanie mam, czy każde GTi jak nie falują mu obroty to popiarduje tak wesoło?
Mam wydech serie,
wszystko w sumie serie, obroty sztywne 950 a z wydechu od 1.3 8v prum prum prum
nieregularne, brak błędów oczywiście.Wiesz, nie wiem jak u innych. U mnie jest inny kolektor, nie ma katalizatora, inna średnica rury, jeden tłumik środkowy przelotowy i końcowy też przelotowy. Ale jak masz równe obroty a tylko wydech sobie nieregularnie pyrka to bym się nie przejmował
No i oby silniczek
jak najdłużej żył.Dzięki
-
Ja mam co prawda 8V, ale też na wolnych jakby co któryś obrót wału telepnie trochę silnikiem - czuć to na lewarku i w kabinie delikatnie... Jak się stoi za autem to to zająknięcie też słychać w tłumiku
Ale oleju nie bierze, nie spala więcej wachy, więc się przejmować chyba nie ma czym...
Rozrząd ustawiony, nowa kopułka i palec, wyprzedzenie zapłonu pasowałoby sprawdzić, ale jakoś boję się bawić w tę zworkę pod maską
-
MI też nim telepie na wolnych tak lekko, jak by było słychać trochę taką hmm... może nie równą pracę silnika. Ale jak na początku przejmowałem się takimi rzeczami, teraz po prostu stwierdzam że te Suzuki tak mają i jadę dalej
-
OONNN
ŻŻŻYYYYJJJEEEEE!!!!i zapier....... znaczy jezdzi
oczywiscie pod warunkiem ze sie kierowca slucha pilota
bo jak sie nie slucha to nie jezdzi -
i zapier.......
znaczy jezdzi
oczywiscie pod
warunkiem ze sie kierowca slucha pilota
bo jak sie nie
slucha to nie jezdziSię nie słucha i dzięki temu trasy nie myli
Cięcie było dobre a że wtyczka zj...na to inna historia Następnym razem więcej trytytek i będzie ok -
druciarstwo pełną gębą widzę :-D
-
druciarstwo pełną
gębą widzę :-DBez trytytki nie ma rajdów
-
I bez taśmy M'C Giwer
-
Się nie słucha i
dzięki temu trasy nie mylia bo ty za szybko jezdzisz
Cięcie było dobre a
że wtyczka zj...na to inna historia Następnym razem więcej trytytek i będzie oki pałer tajpa
zerkłes w zawias ?