Wymiana linki ręcznego - sruba za bakiem


  • Użytkownik archiwalny

    Zabieram się za wymianę linki od ręcznego i z tego co widziałem to w tej chwili moja linka nie jest przykręcona śrubą za bakiem.

    Dużą różnice zrobi jeżeli zakładając nową linkę również jej tam nie przykręcę?

    Jedna śruba, a męczenia może być z nią dużo, być może musiał bym bak opuścić.


  • Użytkownik archiwalny

    Ja za radą tutaj z forum wymieniłem tylko samą linkę zaostawiając pancerz bo nie chciało mi się tego odkręcać bo kupa roboty. Linkę kupiłem w sklepie ok 2m po 0.70gr za metr o grubości 3mm. Jedynie trzeba dociąć do odpowiedniej długości oraz zrobić zakońcenia. No i koszt linki wyniósł ok 3zł a cała w sklepie ponad 40zł.


  • Użytkownik archiwalny

    ja w swoim tikaczu odkręciłem tę śrubę ale już jej nie przykręcałem. tak samo zrobiłem w drugim tikaczu u brata i już kilka lat jeździ, na przeglądach siła hamowania jest okej.
    Dobrze jest puścić linkę nawet nad bakiem żeby gdzieś nie wisiała i powinno być okej.



  • ja w swoim tikaczu
    odkręciłem tę śrubę ale już jej nie przykręcałem. tak samo zrobiłem w drugim tikaczu
    u brata i już kilka lat jeździ, na przeglądach siła hamowania jest okej.
    Dobrze jest puścić
    linkę nawet nad bakiem żeby gdzieś nie wisiała i powinno być okej.

    Ja w niektórych miejscach przykręcałem, w innych nie (tam, gdzie miałem podejrzenie urwania śrub). Naciąłem więc obejmy, rozgiąłem, włożyłem linkę i podgiąłem z powrotem Linka powinna być raczej zamontowana do podwozia, bo podczas naciągania ręcznego, rusza się i może ocierać o elementy podwozia - co skutkuje przecieraniem się pancerza i uszkadza konserwację elementów sąsiadujących.


Log in to reply