woda w gażniku?


  • Użytkownik archiwalny

    Jakie są objawy obecności wody w gażniku? podczas jazdy auto coraz częściej szarpie przerywa i w końcu gaśnie. Pomocy



  • Jakie są objawy
    obecności wody w gażniku? podczas jazdy auto coraz częściej szarpie przerywa i w
    końcu gaśnie. Pomocy

    A skąd ta woda w gaźniku?


  • Użytkownik archiwalny

    Właśnie nie jestem pewien czy w ogole jest w tym gazniku,ale nic innego nie przychodzi mi do głowy. filtr paliwa był wymieniany 5 dni temu



  • Właśnie nie jestem
    pewien czy w ogole jest w tym gazniku,ale nic innego nie przychodzi mi do głowy.
    filtr paliwa był wymieniany 5 dni temu

    Czy problem pojawił się po wymianie filtra paliwa? Pompa podaje paliwo?


  • Użytkownik archiwalny

    Siemka.
    No cóż, co mi przychodzi to głowy,to strasznie lipne paliwo hm albo uszkodzony gaźnik gdyż dopływa do niego ciecz chłodząca a w tym przypadku ogrzewająca.



  • Siemka.
    No cóż, co mi
    przychodzi to głowy,to strasznie lipne paliwo hm albo uszkodzony gaźnik gdyż dopływa
    do niego ciecz chłodząca a w tym przypadku ogrzewająca.

    Myślisz, że jest taka możliwość uszkodzenia gaźnika? Może nasz fachman-gaźnikowiec - Lars się wypowie


  • Użytkownik archiwalny

    Temat już nie aktualny. Jak pech to pech... Przed momentem strzelił pasek rozrządu podczas próby odpalenia



  • Temat już nie
    aktualny. Jak pech to pech... Przed momentem strzelił pasek rozrządu podczas próby
    odpalenia

    No to masz przyczynę... jesteś pewien diagnozy???


  • Użytkownik archiwalny

    Temat już nie
    aktualny. Jak pech to pech... Przed momentem strzelił pasek rozrządu podczas próby
    odpalenia

    Jak strzelił przy próbie odpalenia, to może silnikowi zbytnio się nic nie stało.


  • Użytkownik archiwalny

    Niech się wypowie jakie efekty towarzyszyły??

    Clavish dlaczego mówisz że to jest przyczyna?


  • Użytkownik archiwalny

    Panowie dzisiaj z ciekawości zdjalem obudowe paska rozrzadu i zdziwilem sie widzac caly pasek. Wskoczyłem wiec szybko do auta i krece. Krecil tak jakby w ogole nie mial kompresji i slychac bylo metaliczne stuki w silniku, ale po jakims czasie coraz bardziej zaczynal krecic z kompresja, stuki sie stopniowo wyciszaly i w koncu odpalil! na ciepłym silniku chodzil normalnie nawet kilkanascie minut wiec zgasilem go i odpalilem od razu( zapalil tak jak powinien). Poczekalem ok 5 godz. i znowu próbuje odpalic i znowu stuki i zero kompresji ale odpalil podobnie jak poprzednio.
    Nie mam już pojecia co to moze byc i nic sensownego do glowy mi nie przychodzi. Macie jakies pomysly?



  • Nie mam już pojecia
    co to moze byc i nic sensownego do glowy mi nie przychodzi. Macie jakies pomysly?

    Nie próbuj już tak odpalać. Może pasek rozrządu przeskoczył? Przydało by się zdjąć obudowę rozrządu i sprawdzić.



  • co to moze byc i nic sensownego do glowy mi nie przychodzi. Macie jakies pomysly?

    hmm może zawory się pokrzywiły...



  • Nie próbuj już tak
    odpalać. Może pasek rozrządu przeskoczył? Przydało by się zdjąć obudowę
    rozrządu i sprawdzić.

    Miecho nie śpij....

    Panowie dzisiaj z ciekawości zdjalem obudowe paska rozrzadu i zdziwilem sie widzac caly pasek.


  • Użytkownik archiwalny

    gdyby przeskoczyl pasek wyczulbym roznice w mocy a pracuje normalnie. A co do zaworow to zdjalem pokrywe i odpalilem, pracuje wszystko tak jak powinno


  • Użytkownik archiwalny

    Po dłuższym milczeniu w tym wątku pomyślałem że napisze wyjasnienie mojej usterki
    Powodem stuków w silniku był skrzywiony popychacz pompki paliwa, a co za tym idzie niewystarczająca ilość paliwa w gażniku, dlatego pewnie ciężko odpalał.
    Zastanawia mnie tylko brak tej kompresji, ale po wymianie pompki a wymieniałem ją ok 3 tygodnie temu, wszystko wróciło do normy i nie miałem odpukać jeszcze takiej sytuacji



  • Powodem stuków w
    silniku był skrzywiony popychacz pompki paliwa,

    Ciekawe jak to może się skrzywić? Rozklepać rozumiem ale skrzywić?


Log in to reply