woda w gażniku?
-
Jakie są objawy obecności wody w gażniku? podczas jazdy auto coraz częściej szarpie przerywa i w końcu gaśnie. Pomocy
-
Jakie są objawy
obecności wody w gażniku? podczas jazdy auto coraz częściej szarpie przerywa i w
końcu gaśnie. PomocyA skąd ta woda w gaźniku?
-
Właśnie nie jestem pewien czy w ogole jest w tym gazniku,ale nic innego nie przychodzi mi do głowy. filtr paliwa był wymieniany 5 dni temu
-
Właśnie nie jestem
pewien czy w ogole jest w tym gazniku,ale nic innego nie przychodzi mi do głowy.
filtr paliwa był wymieniany 5 dni temuCzy problem pojawił się po wymianie filtra paliwa? Pompa podaje paliwo?
-
Siemka.
No cóż, co mi przychodzi to głowy,to strasznie lipne paliwo hm albo uszkodzony gaźnik gdyż dopływa do niego ciecz chłodząca a w tym przypadku ogrzewająca. -
Siemka.
No cóż, co mi
przychodzi to głowy,to strasznie lipne paliwo hm albo uszkodzony gaźnik gdyż dopływa
do niego ciecz chłodząca a w tym przypadku ogrzewająca.Myślisz, że jest taka możliwość uszkodzenia gaźnika? Może nasz fachman-gaźnikowiec - Lars się wypowie
-
Temat już nie aktualny. Jak pech to pech... Przed momentem strzelił pasek rozrządu podczas próby odpalenia
-
Temat już nie
aktualny. Jak pech to pech... Przed momentem strzelił pasek rozrządu podczas próby
odpaleniaNo to masz przyczynę... jesteś pewien diagnozy???
-
Temat już nie
aktualny. Jak pech to pech... Przed momentem strzelił pasek rozrządu podczas próby
odpaleniaJak strzelił przy próbie odpalenia, to może silnikowi zbytnio się nic nie stało.
-
Niech się wypowie jakie efekty towarzyszyły??
Clavish dlaczego mówisz że to jest przyczyna?
-
Panowie dzisiaj z ciekawości zdjalem obudowe paska rozrzadu i zdziwilem sie widzac caly pasek. Wskoczyłem wiec szybko do auta i krece. Krecil tak jakby w ogole nie mial kompresji i slychac bylo metaliczne stuki w silniku, ale po jakims czasie coraz bardziej zaczynal krecic z kompresja, stuki sie stopniowo wyciszaly i w koncu odpalil! na ciepłym silniku chodzil normalnie nawet kilkanascie minut wiec zgasilem go i odpalilem od razu( zapalil tak jak powinien). Poczekalem ok 5 godz. i znowu próbuje odpalic i znowu stuki i zero kompresji ale odpalil podobnie jak poprzednio.
Nie mam już pojecia co to moze byc i nic sensownego do glowy mi nie przychodzi. Macie jakies pomysly? -
Nie mam już pojecia
co to moze byc i nic sensownego do glowy mi nie przychodzi. Macie jakies pomysly?Nie próbuj już tak odpalać. Może pasek rozrządu przeskoczył? Przydało by się zdjąć obudowę rozrządu i sprawdzić.
-
co to moze byc i nic sensownego do glowy mi nie przychodzi. Macie jakies pomysly?
hmm może zawory się pokrzywiły...
-
Nie próbuj już tak
odpalać. Może pasek rozrządu przeskoczył? Przydało by się zdjąć obudowę
rozrządu i sprawdzić.Miecho nie śpij....
Panowie dzisiaj z ciekawości zdjalem obudowe paska rozrzadu i zdziwilem sie widzac caly pasek.
-
gdyby przeskoczyl pasek wyczulbym roznice w mocy a pracuje normalnie. A co do zaworow to zdjalem pokrywe i odpalilem, pracuje wszystko tak jak powinno
-
Po dłuższym milczeniu w tym wątku pomyślałem że napisze wyjasnienie mojej usterki
Powodem stuków w silniku był skrzywiony popychacz pompki paliwa, a co za tym idzie niewystarczająca ilość paliwa w gażniku, dlatego pewnie ciężko odpalał.
Zastanawia mnie tylko brak tej kompresji, ale po wymianie pompki a wymieniałem ją ok 3 tygodnie temu, wszystko wróciło do normy i nie miałem odpukać jeszcze takiej sytuacji -
Powodem stuków w
silniku był skrzywiony popychacz pompki paliwa,Ciekawe jak to może się skrzywić? Rozklepać rozumiem ale skrzywić?