Blokujące się tylne koło- bez końca to samo :(
-
Sprawdź, czy dźwignia hamulca ręcznego przymocowana do szczęki hamulcowej porusza się bez oporu.
Oprócz tego skontroluj sprężynę zamontowaną na końcu linki pod kątem jej sprężystości, tzn. czy ma siłę odciągnąć dźwignię, o której pisałem wyżej.
Kolejna sprawa, to warto sprawdzić, czy linka hamulcowa porusza się bez oporu. -
Przy moim braku praktyki w mechanice grzebanie w hamulcach bębnowych raczej nie będzie dobrym pomysłem. Uwagi sobie wydrukuję i wezmę się za to z kimś bardziej ogarniętym, lub z zaprzyjaźnionym bezradnym moim mechanikiem.
Chyba że jest ktoś co się na tym zna, jakiś klub tico czy coś w tym stylu w okolicach Rybnika, co mógłby mi za drobną opłatą coś z tym pomóc?
-
Przy moim braku
praktyki w mechanice grzebanie w hamulcach bębnowych raczej nie będzie dobrym
pomysłem. Uwagi sobie wydrukuję i wezmę się za to z kimś bardziej ogarniętym, lub z
zaprzyjaźnionym bezradnym moim mechanikiem.A tarcze kotwiczne w jakim są stanie?Nie są pordzewiałe od środka?
-
Moim zdaniem to ewidentnie wina linki ręcznego która nie chodzi (lub chodzi z oporem) w pancerzu. przynajmniej u mnie tak było. Myślę że wymiana linki załatwi sprawę. Ewentualnie może jest za bardzo podciągnięta przez śruby regulujące przy dźwigni ręcznego bądź jak kolega Sharky mówi sprężynki zachaczające w bębnie. Ale wtedy ręczny by łapał od samego dołu (1 ząbek) i nie byłoby miejsca żeby odbił. No chyba że mechanik Ci źle założył samoregulator ale chyba raczej nie da się inaczej tego zrobić niż jest przewidziane. pzdr.
-
Ja też już coraz bardziej jestem za tą linką. Tym bardziej że poruszenie nią odblokowało koło.
Od tego dnia nie używam ręcznego, koło się nie blokuje.Ręczny jest ustawiony tak, że łapie na 2 ząbku dość konkretnie a 3 to już na szlag i więcej się nie da.
Na razie tak śmigam bo ręczny w sumie mi niepotrzebny, ważne że się koła kręcą. Jak będzie więcej czasu to zrobię testy z ręcznym czy znowu złapie. Ewentualnie popuszczę go trochę w kabinie.
Jak dalej będzie łapało to wymienię linkę. Jakby jednak się okazała dobra, to najwyżej będę miał zapas, ale podejrzewam że nie będzie. Autko stare i sądząc po tym co już z niego wyciągałem, to nie będzie wyglądała za dobrze. -
Ręczny jest
ustawiony tak, że łapie na 2 ząbku dość konkretnieZa nisko, na 4-5 powinno dopiero zacząć łapać. I tak sobie ustaw po montażu nowej
-
Koło na razie dobre- nie zaciągam ręcznego.
Jeszcze jedna sprawa, potrzebuję wymienić bębenki zamków. Ma ktoś jakieś namiary gdzie mogę coś takiego kupić? Na razie odwiedziłem 2 szroty, to twierdzą że nie posiadają kluczyków (a szkoda bo tikaczy od groma i pewnie bym coś wydłubał).
W sklepach na necie nie znalazłem. Na allegro tylko zestaw ze stacyjką która mi nie potrzebna.
-
Jeszcze jedna
sprawa, potrzebuję wymienić bębenki zamków. Ma ktoś jakieś namiary gdzie mogę coś
takiego kupić? Na razie odwiedziłem 2 szroty, to twierdzą że nie posiadają kluczyków
(a szkoda bo tikaczy od groma i pewnie bym coś wydłubał).Potrzebujesz zmienić wszystkie bębenki na inny klucz niż masz, czy też interesuje Cię wymiana jednego bębenka z dopasowaniem do starego klucza?
W sklepach na necie
nie znalazłem.Zadzwoń do Fox Rzeszów.
-
Chce wymienić wszystkie bębenki na nowe z nowym kluczykiem, bo wszystkie zepsute niestety.
-
... a na czym polega zepsucie