ZAPADNIĘTY DRAZEK - ROZKLEJONA PODUSZKA LEWARKA ZMIANY BIEGOW - MANUAL
-
Ciekawa metoda naprawy.
Oby ten sznurek wytrzymał jak najdłużej. -
Ciekawa metoda
naprawy.
Oby ten sznurek
wytrzymał jak najdłużej.Wytrzyma około roku
Potem będzie się rwał
Dla około 50zł nie warto uprawiać takiego sznurkarstwa(druciarstwa).Szkoda dwa razy podchodzić do tej samej roboty za jakiś czas -
Wytrzyma około roku
Potem będzie się
rwał
Dla około 50zł nie
warto uprawiać takiego sznurkarstwa(druciarstwa).Szkoda dwa razy podchodzić do tej
samej roboty za jakiś czasTo wlasnie probowalem zasugerowac Chyba, ze mysli o sprzedazy
-
Dodatkowo
obwiazalem po 3 razy uklad- jak na zdjeciu sznurkiemPewne, że przejdziesz do historii, jako pierwszy który
naprawiał Tico szurkiem -
Druciarstwo i tyle.
Za miesiąc znowu będziesz to rozbierał i naprawiał.Fajnie, że zrobiłeś manual ale jestem zdania, że lepiej wydać te kilka dyszek i mieć święty spokój.
Chyba, że tak jak wcześniej zostało napisane - auto w niedługim czasie pójdzie na sprzedaż.
Tylko, że jakbym był kupującym i zobaczył sznurek pod autem, to bym tego auta nie kupił. -
Czy zużycie tej poduszki powoduje takie grzechotanie w okolicy drążka podczas przyspieszania?
-
Czy zużycie tej
poduszki powoduje takie grzechotanie w okolicy drążka podczas przyspieszania?Moze powodowac. Ale stopien zuzycia tej poduszki mozna latwo sprawdzic na postoju
-
Moze powodowac. Ale
stopien zuzycia tej poduszki mozna latwo sprawdzic na postojuPoduszka to koszt ok 35zł w ASO we Wrocławiu (cena z dwóch lat do tyłu)
-
Przepraszam japo tych zdjęciach za bardzo nie kumam co się popsuło a co nie ale czy nie lepiej to było pospawać jak wiązać???
-
Poduszka to koszt
ok 35zł w ASO we Wrocławiu (cena z dwóch lat do tyłu)U nas zawsze byly po 50-55zl.
-
Przepraszam japo
tych zdjęciach za bardzo nie kumam co się popsuło a co nie ale czy nie lepiej to
było pospawać jak wiązać???Nie bardzo jest co spawac, bo to element metalowo-gumowy. Jak jeszcze nie przerabiales tego u siebie, nadejdzie czas
-
No w zasadzie jest to metalowo gumowy ale z guma się nic nie stanie jak kilka punktów się cyknie, nie chodzi tu o spawanie ciągłe gdzie materiał się strasznie nagrzewa tylko migiem punktowo.
-
No w zasadzie jest
to metalowo gumowy ale z guma się nic nie stanie jak kilka punktów się cyknie, nie
chodzi tu o spawanie ciągłe gdzie materiał się strasznie nagrzewa tylko migiem
punktowo.Ta guma jest wulkanizowana w tej blasze, więc spawanie uważam za bezsensowne..
-
No oki ale nie ma gumy na całym elemencie i spawy można zrobić w miejscach gdzie zaznaczyłem na fotce żółtymi strzałkami i tak w na około. Nie widać tego elementu pod spodem ale podejrzewam , że na całej płaszczyźnie nie ma tam gumy.
-
No oki ale nie ma
gumy na całym elemencie i spawy można zrobić w miejscach gdzie zaznaczyłem na fotce
żółtymi strzałkami i tak w na około. Nie widać tego elementu pod spodem ale
podejrzewam , że na całej płaszczyźnie nie ma tam gumy.Moim zdaniem Kolega clawish ma rację, bo gumy z metalem nie pospawasz ani wiązania sznurkiem, bo on nie trzyma tego co trzeba.Jedyne rozwiązanie to zakup nowego elementu nr kat. 28180A78B00-000.
Takie naprawy mogą doprowadzić jedynie do uszkodzenia skrzyni biegów !