Pyatnie co do ceny elementów gaźnika.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam .
    A chodzi mi konkretnie o element woskowy, gdyż wszedłem na jedną stronę i tam podana była za niego cena aż 350 zł!???

    Czy jest to możliwe??? Dla mnie to bez sensu bo znowu jedna firma reklamująca się na allegro regeneruje gaźniki i podejrzewam ,ze wymieniają wszystkie możliwie słabe części w gaźniku a koszt takiej regeneracji to również osiąga 350zł.
    Jak to jest z tą częścią??


  • Użytkownik archiwalny

    Wrocław około 200zł, tyle płacił kolega Słowik...


  • Użytkownik archiwalny

    Hm no to to jest bardzo śmieszne bo w takim układzie lepiej dać cały gaźnik do regeneracji, czyż nie?


  • Użytkownik archiwalny

    Hm no to to jest
    bardzo śmieszne bo w takim układzie lepiej dać cały gaźnik do regeneracji, czyż nie?

    Pytanie czy owa regeneracja obejmuje wymianę elementu woskowego, który nie podlega temu zabiegowi...


  • Użytkownik archiwalny

    W zasadzie nie wiem ale zawsze można się ich spytać. Hm po tej cenie samego elementu i cenie regeneracji to można faktycznie wywnioskować , że raczej nie. To jaka to jest regeneracja??
    Przecież komuś może tylko paść ta część i odda do regeneracji i co wtedy? Wymienią tylko tą część a resztę zostawią??



  • Wymienią tylko tą część a
    resztę zostawią??

    Ja myślę, że dostają jeden, a dają inny. A cena jest zryczałtowana, i na jednym zarabiają więcej a na drugim mniej


  • Użytkownik archiwalny

    Po prostu gaźniki raczej się nie psują a najczęściej się zabrudzą i po wyczyszczeniu są jak nowe. Gościu ładnie wszystko przeczyści, przemyje i ma 250zł na czysto.Szczególnie że trzeba mu oddać stary więc ma za free części.
    Dawniej w maluchach tak było, że się zdawało stary a nowy regenerowany dawali ale nie za taką dużą kaskę.


  • Użytkownik archiwalny

    A może na początek warto sprawdzić sprawność Twojego elementu woskowego ?


  • Użytkownik archiwalny

    A może na początek
    warto sprawdzić sprawność Twojego elementu woskowego ?

    Jak zwykle głos rozsądku w dyskusji


  • Użytkownik archiwalny

    Zawsze jest szansa zaoszczędzić parę groszy


  • Użytkownik archiwalny

    na allegro jest firma z kalisza co regeneruje gaxniki na podmiankę

    nie wiecie czy może ktoś miał od nich gaźnik bo chyba będę się musiał na nich zdecydować b jakąś porażkę mam

    podejrzewam że coś walnęło oprócz złej regulacji bo jakieś dziwne objawy mam. jadę i jest ok stoję na sprzyżowaniu i jakby gasł dodaję gaz i prawie gaśnie nie mogę go przegazować bo się dusi tylko nie wiem dlaczego za chwilkę jest wszystko ok
    czytałem o tych ustawieniach zębatki i krzywki bo to mam też walnięte więc sięzastanawiam czy nie iść w tym kierunku i nie podregulować sobie tego najpierw samemu, a jak nie wyjdzie to wtedy regenerowany brać


  • Użytkownik archiwalny

    Regenerowany a allegro to koszt 250zł plus 2 wysyłki czyli razem 300zł a i nie ma się starego bo trzeba oddać. Za tą kaskę to można kupić cały silnik a nie tylko ładnie umyty gaźnik. Lepiej z złomie kupić używkę czy też na allegro bo gaźniki raczej są wieczne. Lub przeczyścić dysze i ustawić mieszankę na sondzie.Po co przepłacać komuś tyle za to że tylko przeczyścił ładnie rozpuszczalnikiem.


  • Użytkownik archiwalny

    podejrzewam że coś
    walnęło

    A sprawdziłeś działanie twojego termoelementu woskowego i prawidłowość ustawienia przepustnicy rozruchowej ?


  • Użytkownik archiwalny

    A sprawdziłeś
    działanie twojego termoelementu woskowego i prawidłowość ustawienia przepustnicy
    rozruchowej ?

    mam poprzestawiane te dźwigienki od przepustnicy rozruchowej

    a jak się sprawdza element woskowy i poprawność jego działania ?

    auto ma przejechane 140 000km z czego 70 000 na LPG dlatego jestem zdecydowany nawet na regenerowany
    myślisz, że się obędzie ? Widziałem, że na innych tematach pomagałeś odnośnie tego ustawienia przepustnicy rozruchowej może jakiś opis ze zdjęciami by się udało zrobić ? ale czy to wystarczy do prawidłoego działania?
    w następnym tygodniu Tico stoi i mogę wtedy w nim podłubać tylko czy jest sens ?

    acha i dzisiaj miałem kolejny odjaw jakby się auto zalewało gazem, obroty nagle się podnosiły i jak dawałem gazu to przygasał, chyba to wina tej przepustnicy rozruchowej pewnie cały czas jeżdżę na ssaniu

    przedborzak pytałem na złomie i koleś miał z 2 albo 3 gaźniki ale mówił że już sprawdzał jeden taki na miejscu przekładał i patrzył i była kiszka tak że nie wiadomo co się kupi na allegro
    te regenerowane niby są rozbierane czyszczone i wymieniane są te rzeczy które tego wymagają i następnie ustawiane niby w samochodzie


  • Użytkownik archiwalny

    W tym temacie masz opisane co trzeba zrobić, żeby dobrze ustawić ssanie http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=72645&Number=941946#Post941946


  • Użytkownik archiwalny

    W tym temacie masz
    opisane co trzeba zrobić, żeby dobrze ustawić ssanie
    http://zlosniki.pl/ubbthreads.php?ubb=showflat&Main=72645&Number=941946#Post941946

    tak widziałem ten temat i mniej więcej wiem jak to zrobić czyli wycofać zębatkę i nakręcić małe kółko tak, żeby te nacięcia się pokryły czy jakoś tak jak tam jest to pokazane na zdjeciach.

    chodzi mi tylko jeszcze o to czy gaźnik po 140kkm jest już tak zjechany, że trzeba go regenerować czy wystarczy tylko ta regulacja ?


  • Moderator

    chodzi mi tylko
    jeszcze o to czy gaźnik po 140kkm jest już tak zjechany, że trzeba go regenerować
    czy wystarczy tylko ta regulacja ?

    Nikt z nas nie siedzi w twoim gazniku, wiec skad mamy wiedziec Jesli pracuje poprawnie, nie ma sensu regenerowac.


  • Użytkownik archiwalny

    mam poprzestawiane
    te dźwigienki od przepustnicy rozruchowej

    No to trzeba to wszystko poustawiać i wyregulować.

    a jak się sprawdza
    element woskowy i poprawność jego działania ?

    Podgrzać jego kapsułę obserwując jednocześnie ustawienie przepustnicy rozruchowej
    i korygować na bierząco nieprawidłowości.

    auto ma przejechane
    140 000km z czego 70 000 na LPG dlatego jestem zdecydowany nawet na regenerowany
    myślisz, że się obędzie ?

    Musiał bym mieć twój gaźnik i wszystko poustawiać i wyregulować.

    Widziałem, że na innych tematach pomagałeś odnośnie tego ustawienia
    przepustnicy rozruchowej może jakiś opis ze zdjęciami by się udało zrobić ? ale czy
    to wystarczy do prawidłoego działania?

    Jedyną usterką której nie da sie usunąć w warunkach domowych jest luz osi przepustnic
    (wyrobienie) w korpusie gaźnika(droga przedostawania sie fałszywego powietrza).
    Resztę można wykonać we własnym zakresie.

    w następnym
    tygodniu Tico stoi i mogę wtedy w nim podłubać tylko czy jest sens ?
    acha i dzisiaj
    miałem kolejny odjaw jakby się auto zalewało gazem, obroty nagle się podnosiły i jak
    dawałem gazu to przygasał, chyba to wina tej przepustnicy rozruchowej pewnie cały
    czas jeżdżę na ssaniu

    Może któryś z elektrozaworów nie odcina LPG lub Pb ?

    pytałem na złomie i koleś miał z 2 albo 3 gaźniki ale mówił że już sprawdzał jeden >taki na miejscu przekładał i patrzył i była kiszka tak że nie wiadomo co się kupi na allegro
    te regenerowane
    niby są rozbierane czyszczone i wymieniane są te rzeczy które tego wymagają i
    następnie ustawiane niby w samochodzie

    Wadą wielu gaźników jest ich całowite rozregulowanie i wymaga generalnego przeglądu.
    W samochodzie można ustawiać już przygotowane i wstępnie wyregulowane gaźniki.


  • Użytkownik archiwalny

    na benzynie auto też nie działa prawidłowo dlatego decyzja podjęta
    w przyszłym tygodniu wyjmę gaźnik przeczyszczę wymyję i spróbuję poustawiać tą zębatkę

    zawór PCV tez kupię bo wczoraj go sprawdzałem i coś tam troszkę bo troszkę, ale przepuszcza

    kupie jeszcze palec i kopułkę bo wymiana nie zaszkodzi, a stare są i nie drogie


  • Użytkownik archiwalny

    w przyszłym
    tygodniu wyjmę gaźnik przeczyszczę wymyję i spróbuję poustawiać tą zębatkę

    Życzę powodzenia !


Zaloguj się, aby odpowiedzieć
 

Wygląda na to, że twoje połączenie z Zlosniki.pl zostało przerwane. Proszę czekać, gdy staramy się je odnowić.