rozrząd
-
wszystko zaczęło się od strojenia gazu, gazownik mówi do mnie coś tutaj turbo za mocno dmucha jak na serię, jedź do gościa od programów niech sprawdzi co tam jest porobione i się okazało że nie ma serii. Wywalało też błąd czujnika stukowego nr 1, ale okazało się że to tylko zaśniedziała wtyczka przy czujniku. Natomiast schody się zaczęły jak się okazało że w vagu synchronizacja wałka rozrządu -13 stopni. Rozrząd ustawiony na znaki, a od góry, wałek ssący się zgadza, ale wydechowy jest trochę odjechany, łańcuch napinacz oraz ślizgi nie wyglądają na zużyte.
Dorzucam zdjęcia od góry.
Pierwszy będzie wałek ssący
Drugi będzie wałek wydechowy
Nie ma pewności czy wałki są oryginalne od tego samochodu, i właściwie to nie wiem co dalej z tym fantem zrobić czy przestawić rozrząd o 1 ząbek, 1 ząbek ma 11 stopni, wtedy będzie -2 stopnie co jest dopuszczalne w vagach (od -3 do +3). Czy może coś innego trzeba jeszcze sprawdzić? -
@smisnykolo a napinacz jest OK?