rozrząd



  • wszystko zaczęło się od strojenia gazu, gazownik mówi do mnie coś tutaj turbo za mocno dmucha jak na serię, jedź do gościa od programów niech sprawdzi co tam jest porobione i się okazało że nie ma serii. Wywalało też błąd czujnika stukowego nr 1, ale okazało się że to tylko zaśniedziała wtyczka przy czujniku. Natomiast schody się zaczęły jak się okazało że w vagu synchronizacja wałka rozrządu -13 stopni. Rozrząd ustawiony na znaki, a od góry, wałek ssący się zgadza, ale wydechowy jest trochę odjechany, łańcuch napinacz oraz ślizgi nie wyglądają na zużyte.
    Dorzucam zdjęcia od góry.
    Pierwszy będzie wałek ssący20190925_133907.jpg
    Drugi będzie wałek wydechowy 20190925_133914.jpg
    Nie ma pewności czy wałki są oryginalne od tego samochodu, i właściwie to nie wiem co dalej z tym fantem zrobić czy przestawić rozrząd o 1 ząbek, 1 ząbek ma 11 stopni, wtedy będzie -2 stopnie co jest dopuszczalne w vagach (od -3 do +3). Czy może coś innego trzeba jeszcze sprawdzić?



  • @smisnykolo a napinacz jest OK?


Log in to reply