Godny następca Swift
-
Wiadomo, że is jest
wolniejszy w serii od GTi, ale dorzuć krótszy dyfer, gwint chociażby TA-Technixa za
kilka stówek i w zakrętach GTi już tak różowo nie wypada No i sam fakt, że to
RWD, frajda z jazdy znacznie większa jak w Swifcie.no pod tym wzgledem to ta frajda wiesza komfort tez, ale gti to jednak ma cos w sobie, a 1.8iz nie ma co porownywac do gti poniewaz to 2 czy 1 klase wyzej kolega ma e30 2.5 200km to taki szatan, zeee
-
Niby dlaczego nie ma co porównywać, stosunek mocy do masy mają chyba podobny..
-
Za te pieniądze, E36 318is
Dosyć ciekawa propozycja, przeglądałem nawet swego czasu
Kuzyn miał kiedyś compacta z takim silnikiem, dosyć fajnie się to odpychało i buda ładna -
Za te pieniądze,
E36 318isKolega napisał, że nie chce muła
1.8is to scierwo
objechalem mim gti do tego duzo paliJa objechałem i 2l swoją kią 1.8 116kM, Suzuki to bmw 325 połyka bez trudu...
A spalanie? Jeden wielki żart, komfortu też nie ma żadnego, w sumie to ja nie wiem co to auto ma ciekawego.Wiadomo, że is jest
wolniejszy w serii od GTi, ale dorzuć krótszy dyfer, gwint chociażby TA-Technixa za
kilka stówek i w zakrętach GTi już tak różowo nie wypada No i sam fakt, że to
RWD, frajda z jazdy znacznie większa jak w Swifcie. Podobnie jak z dostępnością
części, lub późniejszym ewentualnym swapem..To tak samo gti przerobisz delikatnie i będzie lepiej ciągnął, także to nie ma znaczenia, a na zakrętach? Nikt tu chyba do rajdów nie szuka auta
-
Niby dlaczego nie
ma co porównywać, stosunek mocy do masy mają chyba podobny..na kjs na to nie patrza pojemnosc to pojemnosc
-
To tak samo gti przerobisz delikatnie i będzie lepiej ciągnął, także to nie ma znaczenia, a na zakrętach? Nikt tu chyba do rajdów nie szuka auta
Nie zamierzam też zapierać się kolanem na zakrętach ani nic w tym stylu
Prowadzenie niech będzie chociaż takie jak w Swifcie -
moze audi a3 1.8 turbo??
-
Chyba zwykłe 1,8 objechałeś tą Kią, a nie is'a Zdrowy is robi 9s do setki, a 325i ma 192km w serii, i robi ok. 7sek do setki, więc są 3 opcje - kierownik do dupy, zajechane auto albo w ogóle się z Tobą nie ścigał..
Żeby nie było - nie mam E36 i nie bronię go za wszelką cenę, ale trzeba do tego podejść obiektywnie - suche dane mówią same za siebie
-
Chyba zwykłe 1,8
objechałeś tą Kią, a nie is'a Zdrowy is robi 9s do setki, a 325i ma 192km w
serii, i robi ok. 7sek do setki, więc są 3 opcje - kierownik do dupy, zajechane auto
albo w ogóle się z Tobą nie ścigał..kią objechalem zwykle 2l 155kM
żadna z tych opcji, a 325 w dieslu nie może mieć 7s do setki
-
M50B20 ma 150km, to jedno, a drugie - cały czas piszę o 325i a nie 325tds... To tak jakbyś porównywał Swifta GTi do zwykłego 8v.
-
5 koni w tą czy tamtą nie robi tutaj różnicy jak auto zostaje daleko w tyle
-
320i wiadomo, nie jedzie i pali więcej jak 325i, ale o tym silniku nigdzie nie wspomniałem
-
i tak ostro przesadzasz z tymi bmkami, nawet w benzynie coupeta 2,5l nie będzie miała 7s do setki 8 to minimum - z zadbanym silnikiem, gti ma przeciętnie 8,5 - 9s kilka zmian i będzie 8
-
uu mojego kolegi e30 2.5 litra masa z 1000kg 200km bo polknela gtika :)z dwojki w miejscu kapcia pali a skrzynia z 1.6
-
Nic nie przesadzam Jeździłem kilkoma E36 i naprawdę robią te 7/7,5 do setki, zależy jeszcze na jakiej oponie Juz 323ti w Compact'cie baaardzo fajnie jedzie.
Wiem, że filmiki zegarów z YT nie są do końca wiarygodne, ale:
http://www.youtube.com/watch?v=Hv29oTffNUQ
http://www.youtube.com/watch?v=4Q7dadI0nZwWrzucasz trochę krótszy dyfer i bez problemu poniżej 7 do setki.
Nikt Ci nie każe wierzyć, ja piszę wszystko ze swoich doświadczeń Poza tym, nie samym czasem do 100 się jeździ, przy większych prędkościach takie 2,5 zjada GTi jak chce, niestety
-
Chyba ktoś tu nie lubi BMW ,
to bardzo fajne autka ,i mocne ,
ciełem sie ostatnio z 2.0td 136 kucy e46,
na pusto do setki wygrałem ,potem mnie łyka ,z 4 osobami na pokładzie nie miałem żadnych szans ,kusi mnie zeby kupić jakąś bete właśnie właśnie , a koledze co chce kupić autko ,moge polecić e36 1.8 is mojego znajomego ,odbudowana ,po remoncie ,pomalowana na biało , czarne alu,czerwona półskura ,z gazem nowym , po remoncie głowicy ,ogólnie igiełka ,odda za 8000zł -
szukał bym Audi A3, może szukanie mozolne i dłuższe, ale da radę coś znaleźć z pokroju 1.6 lub 1.8, bo 1.9 TDi to nie ma co szukać ... chyba że 90 - silnik prawie nie do zarżnięcia, ale demon to to nie jest
-
a jeździł ktoś takim audi 1.8 turbo ? sporo mocniejsza od zwykłego 1.8? niby to tylko 25 kucy
-
W serii może 1,8t specjalnie mocniejsze nie jest, ale duuużo bardziej podatne na ewentualne modyfikacje Ale w tych pieniądzach 1,8t w dobrym stanie nie znajdziesz.
-
a jeździł ktoś
takim audi 1.8 turbo ? sporo mocniejsza od zwykłego 1.8? niby to tylko 25 kucymocniejsza ( więcej momentu niżej ) i do tego bardziej podatna na mody.
1.8T było parę wersji - 150,180 i dwie S-ki