Godny następca Swift
-
Za te pieniądze, E36 318is
-
Osobiście sam znam od jakichś 2-3 lat jedną taką Hondę [...]
Mówimy o modelu, a nie konkretnym egzemplarzu. Wspomniany egzemplarz tak jak piszesz jest zaniedbany, więc nie ma się co dziwić.
Z tego co przeglądam/oglądam Civic'i VI trzymają się dosyć dobrze, a tym bardziej te poliftowe oraz coupe. Hatchbacki przed liftem są bardziej podatne z tego co słyszę i widzę.kolega ma wygórowane wymagania, nie znajdzie autka ze wszystkimi zachciankami ,za 8 tysi
Myślę, że wymagania są dosyć ambitne, ale nie nieosiągalne ani wygórowane
Nie kupuję jutro, a nawet jak będę chciał kupić to poszukam na spokojnie, bez ciśnienia, bo mam czym jeździć.Dla mnie autem spełniającym te wymagania jest wspomniana Honda, więc można powiedzieć, że już znalazłem to auto, ten model, ale szukam dalej, może coś innego mnie zaciekawi.
-
1.8is to scierwo objechalem mim gti do tego duzo pali
-
Wiadomo, że is jest wolniejszy w serii od GTi, ale dorzuć krótszy dyfer, gwint chociażby TA-Technixa za kilka stówek i w zakrętach GTi już tak różowo nie wypada No i sam fakt, że to RWD, frajda z jazdy znacznie większa jak w Swifcie. Podobnie jak z dostępnością części, lub późniejszym ewentualnym swapem..
-
Wiadomo, że is jest
wolniejszy w serii od GTi, ale dorzuć krótszy dyfer, gwint chociażby TA-Technixa za
kilka stówek i w zakrętach GTi już tak różowo nie wypada No i sam fakt, że to
RWD, frajda z jazdy znacznie większa jak w Swifcie.no pod tym wzgledem to ta frajda wiesza komfort tez, ale gti to jednak ma cos w sobie, a 1.8iz nie ma co porownywac do gti poniewaz to 2 czy 1 klase wyzej kolega ma e30 2.5 200km to taki szatan, zeee
-
Niby dlaczego nie ma co porównywać, stosunek mocy do masy mają chyba podobny..
-
Za te pieniądze, E36 318is
Dosyć ciekawa propozycja, przeglądałem nawet swego czasu
Kuzyn miał kiedyś compacta z takim silnikiem, dosyć fajnie się to odpychało i buda ładna -
Za te pieniądze,
E36 318isKolega napisał, że nie chce muła
1.8is to scierwo
objechalem mim gti do tego duzo paliJa objechałem i 2l swoją kią 1.8 116kM, Suzuki to bmw 325 połyka bez trudu...
A spalanie? Jeden wielki żart, komfortu też nie ma żadnego, w sumie to ja nie wiem co to auto ma ciekawego.Wiadomo, że is jest
wolniejszy w serii od GTi, ale dorzuć krótszy dyfer, gwint chociażby TA-Technixa za
kilka stówek i w zakrętach GTi już tak różowo nie wypada No i sam fakt, że to
RWD, frajda z jazdy znacznie większa jak w Swifcie. Podobnie jak z dostępnością
części, lub późniejszym ewentualnym swapem..To tak samo gti przerobisz delikatnie i będzie lepiej ciągnął, także to nie ma znaczenia, a na zakrętach? Nikt tu chyba do rajdów nie szuka auta
-
Niby dlaczego nie
ma co porównywać, stosunek mocy do masy mają chyba podobny..na kjs na to nie patrza pojemnosc to pojemnosc
-
To tak samo gti przerobisz delikatnie i będzie lepiej ciągnął, także to nie ma znaczenia, a na zakrętach? Nikt tu chyba do rajdów nie szuka auta
Nie zamierzam też zapierać się kolanem na zakrętach ani nic w tym stylu
Prowadzenie niech będzie chociaż takie jak w Swifcie -
moze audi a3 1.8 turbo??
-
Chyba zwykłe 1,8 objechałeś tą Kią, a nie is'a Zdrowy is robi 9s do setki, a 325i ma 192km w serii, i robi ok. 7sek do setki, więc są 3 opcje - kierownik do dupy, zajechane auto albo w ogóle się z Tobą nie ścigał..
Żeby nie było - nie mam E36 i nie bronię go za wszelką cenę, ale trzeba do tego podejść obiektywnie - suche dane mówią same za siebie
-
Chyba zwykłe 1,8
objechałeś tą Kią, a nie is'a Zdrowy is robi 9s do setki, a 325i ma 192km w
serii, i robi ok. 7sek do setki, więc są 3 opcje - kierownik do dupy, zajechane auto
albo w ogóle się z Tobą nie ścigał..kią objechalem zwykle 2l 155kM
żadna z tych opcji, a 325 w dieslu nie może mieć 7s do setki
-
M50B20 ma 150km, to jedno, a drugie - cały czas piszę o 325i a nie 325tds... To tak jakbyś porównywał Swifta GTi do zwykłego 8v.
-
5 koni w tą czy tamtą nie robi tutaj różnicy jak auto zostaje daleko w tyle
-
320i wiadomo, nie jedzie i pali więcej jak 325i, ale o tym silniku nigdzie nie wspomniałem
-
i tak ostro przesadzasz z tymi bmkami, nawet w benzynie coupeta 2,5l nie będzie miała 7s do setki 8 to minimum - z zadbanym silnikiem, gti ma przeciętnie 8,5 - 9s kilka zmian i będzie 8
-
uu mojego kolegi e30 2.5 litra masa z 1000kg 200km bo polknela gtika :)z dwojki w miejscu kapcia pali a skrzynia z 1.6
-
Nic nie przesadzam Jeździłem kilkoma E36 i naprawdę robią te 7/7,5 do setki, zależy jeszcze na jakiej oponie Juz 323ti w Compact'cie baaardzo fajnie jedzie.
Wiem, że filmiki zegarów z YT nie są do końca wiarygodne, ale:
http://www.youtube.com/watch?v=Hv29oTffNUQ
http://www.youtube.com/watch?v=4Q7dadI0nZwWrzucasz trochę krótszy dyfer i bez problemu poniżej 7 do setki.
Nikt Ci nie każe wierzyć, ja piszę wszystko ze swoich doświadczeń Poza tym, nie samym czasem do 100 się jeździ, przy większych prędkościach takie 2,5 zjada GTi jak chce, niestety
-
Chyba ktoś tu nie lubi BMW ,
to bardzo fajne autka ,i mocne ,
ciełem sie ostatnio z 2.0td 136 kucy e46,
na pusto do setki wygrałem ,potem mnie łyka ,z 4 osobami na pokładzie nie miałem żadnych szans ,kusi mnie zeby kupić jakąś bete właśnie właśnie , a koledze co chce kupić autko ,moge polecić e36 1.8 is mojego znajomego ,odbudowana ,po remoncie ,pomalowana na biało , czarne alu,czerwona półskura ,z gazem nowym , po remoncie głowicy ,ogólnie igiełka ,odda za 8000zł