Wybór halogenów do Swifta
-
Mam luzem wesemy, mogę zrobić zdjęcie mocowania, plastekk kiedyś m mówił że nie ma problemu z montażem, parę blaszek i gotowe
A i nawet ostatnio skompletowałem oryginalne, białe
-
Hmm co do wyboru kwestia gustu. Żółte takie bardziej japońskie
Co do montażu, trzeba zdemontować zderzak i ponacinać kołnierz wokół otworu na halogen, ponieważ "wesemowskie" halogeny są trochę większe. Najlepiej tak dopasować otwór, żeby wchodziły na wcisk. Potem mocujemy je wkrętami samowiertnymi do wyżej wspomnianego kołnierza. -
Nie mam pojęcia które wybrać
Dobrze, że mam jeszcze czas -
Nie mam pojęcia
które wybraćOryginalne...
-
Dokładnie, zwłaszcza do czerwonego to te żółte jakoś tak z dupy by wyglądały
-
Czyli białe będą...
-
ja tam swoje zrobiłem w ten sposób że ponacinałem ten kołnierz, halogen siedzi na wcisk i do kolnierza jest przykrecona blaszka do ktorej jest przykręcony halo od tyłu z jego oryginalnego mocowania
-
Dokładnie,
zwłaszcza do czerwonego to te żółte jakoś tak z dupy by wyglądałyWłaśnie elegancko by wyglądały
ja tam swoje
zrobiłem w ten sposób że ponacinałem ten kołnierz, halogen siedzi na wcisk i do
kolnierza jest przykrecona blaszka do ktorej jest przykręcony halo od tyłu z jego
oryginalnego mocowaniaja zrobiłem podobnie tylko bez użycia blaszek.
-
Odświeżam temat niemalże po roku
Mam zamiar kupić takie halogeny.
Jeśli się nie myle jest to starszy typ HP2.Parę osób się wypowiadało odnośnie montażu i wyboru
A może wrzuci ktoś fotkę jak ma takie zamontowane np. zderzak od wewnątrz?Chciałbym się jeszcze dowiedzieć czy oryginalna wtyczka halogenu jest taka sama jak wtyczka przy kablach prowadzących do podświetlenia tablicy z tyłu? (obawiam się, że nie)
Chciałbym kable do halogenów podłączyć jak najbardziej oryginalnie.
Mam jedną wtyczkę jako pozostałość po starych halogenach, które miał przedni właściciel i mam gdzieś jedną wtyczkę od podświetlenia tablicy (robiąc LEDowe podłączyłem pod jedną), nie mogę teraz sprawdzić, gdyż jestem poza domem.Przewody od WESEMów sięgną do oryginalnych złączy?
-
Nie pomogę Ci, ale zostawie dla kogoś moje informację, może się kiedyś przydadzą
ja kupiłem takie
wymontowałem klosze z tych plastikowych obudów, na rantach objechałem silikonem i wsadziłem na wpych w te otwory w zderzaku, instalację zrobiłem swoją
tanim kosztem, a trzymają się do dzisiaj, nie wypadły ani razu, a czasem jeźdzę po sporych dziurach -
Z tego co wiem to są dość specyficzne złącza w Swifcie. U mnie w MK5 fabrycznie były takie http://sklep.wesem.pl/grafika/podkategorie/6672/produkty/a_07129/a_07129_zdj.png
A w halogenach które kupiłem z Wesemu (do Mk5) była właśnie taka złączka. Teraz w związku ze zmianą zderzaka na taki z Mk4 kupiłem takie halogeny: http://sklep.wesem.pl/4/6701/halogeny_samochodowe_przeciwmgielne_drogowe_typu_0630_0632
trochę "blaszkowania" i powinno być ok - nie chciałem kupować za dużych i rzeźbić w zderzaku. Aha - wczoraj przypadkiem trafiłem na fajny film na youtube i bardzo mi się spodobał sposób montażu:
http://www.youtube.com/watch?v=Fok_bagXe0A -
Ja mam ciągle hp2 żółte, także jak chcesz to daj znać, one są na wtyki, wystarczy zarobić przewody i można bez problemu zamontować w zderzaku mk4, a sądzę że podejdą bez problemu do mk3.
-
Na tej samej aukcji kupiłem takie same halogeny - uważaj bo nie ma tam okablowania i żarówek - sam musiałem sobie to zrobić, ale to nie problem...
Także wtyczkę musisz sobie wykombinować sam
Pasuje wtyczka od halogenów z Lanosa na przykład - zaletą tych wtyczek jest taka uszczelniająca harmonijka z gumy, żeby do styków woda nie wchodziła.
Trochę zabawy jest, ale taniej kupno tych halogenów wychodzi.
Jak chcesz kompletne halogeny takie to wejdź na stronę wesem.pl i są też wersje z żarówkami i okablowaniem, ale to już z wysyłką ze 120 zł wyjdzie
-
Dlatego lepiej dokupić żarówki jakie się chce i kable dorobić zamiast płacić drugie tyle
-
Dlatego lepiej
dokupić żarówki jakie się chce i kable dorobić zamiast płacić drugie tyleDokładnie - żarówki miałem, kable dorobiłem i teraz czekam na czas na montaż
P.S. Te halogeny są tak duże, że oryginalne mocowania halogenów trzeba usunąć, bo seryjne halo są trochę węższe i tam jest taki plastik z miejscem na wkręt - musi być wycięty