Predkość max Suzuki 1.0L vs Uno Fire 1.0


  • Użytkownik archiwalny

    Co jest szybsze Uno Fire 1.0 czy świstak 1.0? Brachol miał to uno i rozkulał je do 170km/h a miało chyba 47km a swistak ma 55km i jest lżejszy czy pojedzie szybciej? Gościu od którego kupiłem świstka zapewniał mnie ze na autostradzie z niemiec do polski rozbujał go do 180km/h. Jakie sa wasze rekordy z silnikiem 1.0L i czy sa jakies proste sposoby na zwiekszenie mocy w tym silniku?


  • Użytkownik archiwalny

    liczniki w fiatach są...hmmm...bardzo niedokładne <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />

    taki uniacz 150km/h to wszystkie pieniądze.
    swifcik 1.0 jakos podobnie.


  • Użytkownik archiwalny

    liczniki w fiatach są...hmmm...bardzo niedokładne
    taki uniacz 150km/h to wszystkie pieniądze.
    swifcik 1.0 jakos podobnie.

    Matyz kiedys wrzucil fotke ze swoim 160 na liczniku <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Co jest szybsze Uno Fire 1.0 czy świstak 1.0? Brachol
    miał to uno i rozkulał je do 170km/h a miało chyba
    47km a swistak ma 55km i jest lżejszy czy pojedzie
    szybciej? Gościu od którego kupiłem świstka
    zapewniał mnie ze na autostradzie z niemiec do
    polski rozbujał go do 180km/h. Jakie sa wasze
    rekordy z silnikiem 1.0L i czy sa jakies proste
    sposoby na zwiekszenie mocy w tym silniku?

    180 <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" /> na pewno, chyba z duzej gorki... poza tym, co to za wyznacznik mocy - 'panie, a ile to wyciaga?' <img src="/images/graemlins/smirk.gif" alt="" /> fiata fajere odstawisz bez problemu, jesli biegi dobrze zmieniasz<img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />

    co do prostych zmian - jest przerobka gt u chojnackiego (?), ale stosunek przyrostu mocy do ceny nieoplacalny. mozna dlubac kanaly etc., ale po co? dla 3 KM imho to nieoplacalne.
    mozna ofkoz wlozyc turbine (albo i dwie, a co! <img src="/images/graemlins/wino.gif" alt="" />), ale tanie to nie jest. podtlenku d0 litra tez nikt jeszcze nie montowal...


  • Użytkownik archiwalny

    witam kolejnego ziomala na forum <img src="/images/graemlins/20.gif" alt="" /> 180 km/h to ja osiągnąłem swoim 1,3, mam wątpliwości czy fabryczne 1,0 może tyle pojechac


  • Użytkownik archiwalny

    liczniki w fiatach są...hmmm...bardzo niedokładne
    taki uniacz 150km/h to wszystkie pieniądze.
    swifcik 1.0 jakos podobnie.

    Gdzieś, kiedyś było na Forumnie. 160 km/h. Pafqo? <img src="/images/graemlins/niewiem.gif" alt="" /> Matyz? <img src="/images/graemlins/niewiem.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    podtlenku d0 litra tez nikt
    jeszcze nie montowal...

    no co Ty...czarnuchu,przecież radek miał litrówkę turbo-nitro <img src="/images/graemlins/biglaugh_.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    no co Ty...czarnuchu,przecież radek miał litrówkę
    turbo-nitro

    a racja, zapomnial ja <img src="/images/graemlins/zakrecony.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    WIem że nie wierzycie ale osobiście siedzialem na miejscu pasarzera i widzialem skazówkę na polu 170km/h w Uno 1.0L auto było 2 letnie. Czas rozpedzania zaje.. fakt droga szła troszke w dół. Jak tylko zarejestruje swistaka jade na A2 mam odcinek 16km za darmo wiec zobaczymy ile wyciagnie


  • Użytkownik archiwalny

    WIem że nie wierzycie ale osobiście siedzialem na miejscu pasarzera i widzialem skazówkę na polu
    170km/h w Uno 1.0L auto było 2 letnie. Czas rozpedzania zaje.. fakt droga szła troszke w
    dół. Jak tylko zarejestruje swistaka jade na A2 mam odcinek 16km za darmo wiec zobaczymy
    ile wyciagnie

    tylko jedź z Poznania do Lubonia jest więcej odcinków z górki <img src="/images/graemlins/hehe_.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Co jest szybsze Uno Fire 1.0 czy świstak 1.0? Brachol miał to uno i rozkulał je do 170km/h a
    miało chyba 47km a swistak ma 55km i jest lżejszy czy pojedzie szybciej? Gościu od którego
    kupiłem świstka zapewniał mnie ze na autostradzie z niemiec do polski rozbujał go do
    180km/h. Jakie sa wasze rekordy z silnikiem 1.0L i czy sa jakies proste sposoby na
    zwiekszenie mocy w tym silniku?

    fiata zostawiasz w tyle jak nic... powacha dym z gum i tyle po nim zostanie... swistak jest szybszy, zwinniejszy i letszy, czyli od fiata napewno lepszy...
    ja swoim 1.0 lecialem 165, i niebylem pewien czy tyle jade, ale ojciec zamna sharanem poginal i potwierdzil ze jechalem tyle... ale to bylo lekko z gorki... mozna by tez swifta bardziej oplywowego zrobic, bo przynajmniej umnie, duzo zalezy od wiatru, czasem nawet z noga w glebie niewycisne wiecej niz 140, a jak niema wiatru to 150 poleci spokojnie <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />

    a ten projekt co mowicie to ten z turbina i 74 konikami w 1.0 z 0.5 doladowaniem? ile to kosztuje, wie ktos (calosc, montaz z czesciami)? i jakie spalanie jest wtedy po przerobce?

    pozdr

    edit
    chodzxilo mi o ten projekt:
    http://www.projectxs.pl/index.php?module=CMpro&func=viewpage&pageid=5


  • Użytkownik archiwalny

    WIem że nie wierzycie ale osobiście siedzialem na miejscu pasarzera i widzialem skazówkę na polu
    170km/h w Uno 1.0L auto było 2 letnie. Czas rozpedzania zaje.. fakt droga szła troszke w
    dół. Jak tylko zarejestruje swistaka jade na A2 mam odcinek 16km za darmo wiec zobaczymy
    ile wyciagnie

    ja wierze kumpla nowym uno 998ccm clip 5d w 5 osob na autostradzie przed krakowem zamknelismy licznik 180km/h
    tyle ze tam jest mocno z gorki <img src="/images/graemlins/zakrecony.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/zakrecony.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/zakrecony.gif" alt="" /> <img src="/images/graemlins/hahaha.gif" alt="" />
    <img src="/images/graemlins/devil.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    WIem że nie wierzycie ale osobiście siedzialem na
    miejscu pasarzera i widzialem skazówkę na polu
    170km/h w Uno 1.0L auto było 2 letnie. Czas
    rozpedzania zaje.. fakt droga szła troszke w dół.
    Jak tylko zarejestruje swistaka jade na A2 mam
    odcinek 16km za darmo wiec zobaczymy ile wyciagnie

    wiesz...w moim fiaciku dopóki nie skorygowałem licznika wskazówka szła dobrze poza skale <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />

    fiatowskie liczniki maja ogromne przekłamania.
    na liczniku było 170 - w realu 150-155 <img src="/images/graemlins/smirk.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    wiesz...w moim fiaciku dopóki nie skorygowałem licznika wskazówka szła dobrze poza skale
    fiatowskie liczniki maja ogromne przekłamania.
    na liczniku było 170 - w realu 150-155

    no właśnie przekłamania...
    wsadziłem kółka na przód 185/50/14 czyli powinienem mieć przekłamania ok. 2%, normalnie fabrycznie licznik ma powiedzmy jakieś drugie 2% przekłamania; więc powinienem mieć nie więcej niż 5%

    ostatnio jak jechałem było ograniczenie do 70km/h i tyle starałem się jechać (patrząc na licznik w moim aucie).

    niedaleko mojego osiedla mamy postawioną na drodze taką maszynke co pokazuje kierowcom prędkość ; wskazała 63km/h przy moich licnzikowych 70, następnym razem 64km/h potem znowu 63km/h
    czyli 10% przekłamania <img src="/images/graemlins/NO.GIF" alt="" /> coś moge z tym zrobić? w sumie szybko licze i zawsze sam sobie moge skorygować błąd ale z wolałbym mieć dobrze dzialający licznik <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    swifcik 1.0 jakos podobnie.

    Licznikowo zdrowy 160 zrobi na 100km autobanie. <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    mozna ofkoz wlozyc turbine (albo i dwie, a co! ), ale tanie to nie jest. podtlenku d0 litra tez
    nikt jeszcze nie montowal...

    To bądź pierwszy. <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Kosztowało 5kpln i nawiasem mówiąc było nie było idealne <img src="/images/graemlins/biglaugh_.gif" alt="" /> Poszukaj w archiwum wątku kilofa to zobaczysz jak jeździło, gdy nie stało <img src="/images/graemlins/gris.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    Pożycz GPSa <img src="/images/graemlins/wink.gif" alt="" />

    Ja sprawdzałem różnicę między licznikiem a wskazaniami GPSa i wyszło ok 3-4 km/h różnicy (przy 160-180 km/h)...


  • Użytkownik archiwalny

    grudziu ale takie pomiary prędkości też nie są dokładne <img src="/images/graemlins/hmm.gif" alt="" />


  • Użytkownik archiwalny

    150 spokojnie do 160 z dłuuuuuuugim rozpędem


Log in to reply