[ALL] Swap z 1.0 na 1.3 8v
-
Jak nie był jeszcze
przez nikogo rozbierany - to możesz tak powiedzieć.
Jak robił go ktoś z
głową i na dobrych częściach, to oby służył jak najdłużejja tam zrobiłem od podstaw, zobaczymy jak to się będzie sprawować
-
ja tam zrobiłem od
podstaw, zobaczymy jak to się będzie sprawowaćDużo Ci jeszcze roboty zostało?
Żadnych fotek nie robisz z kolejnych etapów prac?
Obyś tylko się nie poddał na ostatniej prostej jak Boxxing
-
Dużo Ci jeszcze
roboty zostało?silnik wyjęty, więc komora czysta, wspoma do rzeźby ze względu na grodź, obudowa w poniedziałek odbiór od Plastka, potem wsadzenie i elektryka ...
Klimę odpuszczam na ten sezon ... za dużo wydatków było to raz, po drugie inne auto też prosi o parę rzeczy, więc nie ma co ... a tu jeszcze chciał bym trochę blacharki ogarnąć i dołożyć w końcu zderzak docelowy do tyłu + zakupić opony jak się uda.
Poza tym klimę by wszyscy chcieli sprzedawać, ale bez wiązek, albo z częściową wiązka ... to co mi po takiej rzeczy ?Żadnych fotek nie
robisz z kolejnych etapów prac?bo na razie nie ma nic ciekawego ...
Obyś tylko się nie
poddał na ostatniej prostej jak Boxxingnie no spokojnie, wszystko idzie powoli ( bardzo ) ku końcowi ...
-
Ja mam
wszczepionego nigdy nie rozbieranego G13b ,problem jednak jest taki że magiczne 300k
się zbliża...a co po tych 300k ?? cos trzeba zrobic z silnikiem np w kosz ? bo mi tez sie zbliża
-
No jak to co, zdjęcie jak licznik się zamyka i kręcimy dalej
-
albo w 1.3 tłok wychodzi bokiem
-
A kto go tam wie, może już czyha
-
Nie strasz bo mi w swifcie 1.3 68 koni zbliża się 300 tysięcy powoli
-
Nie strasz bo mi w
swifcie 1.3 68 koni zbliża się 300 tysięcy powoliJa już mam ponad 300 kkm i odpukać tłok jeszcze nie wylazł
-
ja mu wyjdę