[ALL] Filtr oleju 1.0, 1.3
-
Ja Ci mogę podać numery z mojego filtra oleju Bosch, tylko nie wiem które, więc napiszę wszystkie...
P 3276
0 451 103 276-72NMam nadzieję, że pomoże.
-
nie sugeruj się wielkością puchy, bo co producent to mogą być jej inne wielkości
-
nie sugeruj się
wielkością puchy, bo co producent to mogą być jej inne wielkościczyli co wkręcać tego maluszka? Będzia pasowało na 100%?
-
Ja Ci mogę podać
numery z mojego filtra oleju Bosch, tylko nie wiem które, więc napiszę wszystkie...P 3276
0 451 103
276-72N
Mam nadzieję, że
pomoże.
nom pomogłeś jest taki i wymiary by pasowały do obecnego bo jakimś cudem zmierzyłem go. Ehhh zwariować iddzie przez te numery OE... -
czyli co wkręcać
tego maluszka? Będzia pasowało na 100%?Ja u siebie przerabiałem i te mniejsze (krótsze)i te większe (dłuższe) i nie zauważyłem żadnej różnicy.
-
Ja u siebie
przerabiałem i te mniejsze (krótsze)i te większe (dłuższe) i nie zauważyłem żadnej
różnicy.Ale silnik mógł zauważyć W golfie też pozornie niczym się te filtry nie różniły, jeden natomiast miał 2 wloty a drugi 4, chyba nie muszę mówić, który był lepszy
-
Miałem MANN W67/2 i Filtron OP 564.
Oba pasowały i filtrowałyWydaje mi się jednak, że albo Filtron lepiej filtruje albo Motul sie szybciej zużywa.
Bo teraz mam Motula i filtruje go Mann'em i po 10k zmienił już kolor, a poprzednio Valvoline filltrowany Filtronem na końca miał kolor jak świeżak.Więc teraz już czeka Valvoline i Filtron
-
albo Valvo i Mann !
-
albo Valvo i Mann !
Może kiedyś tak spróbuję
Ale olej na pewno Valvoline - wydaje mi się lepszy od obecnego Motula.
Przedtem (na Valvoline) silnik chodził ciut ciszej, mniej masła pod korkiem i w odmie się tworzyło... -
Ja u siebie
przerabiałem i te mniejsze (krótsze)i te większe (dłuższe) i nie zauważyłem żadnej
różnicy.Ja też już miałem Filtrona większego i mniejszego, Boscha od jakiejś Tempry, 2 x mały Union Japan - bez różnicy
-
Może kiedyś tak
spróbuję
Ale olej na pewno
Valvoline - wydaje mi się lepszy od obecnego Motula.
Przedtem (na
Valvoline) silnik chodził ciut ciszej, mniej masła pod korkiem i w odmie się
tworzyło...Fajne są te białe filtry K&N do Swifta pasuje model hp-1002 o taki: kliken
Nawet kluczem da się go odkręcić - może kiedyś takiego zakupię, ale prawie jest w cenie bańki najtańszego oleju 10W40
-
Ja u siebie cały czas stosuje filtr o oznaczeniu B16001un (do mk3 i do mk5).
-
Miałem MANN W67/2 i
Filtron OP 564.
Oba pasowały i
filtrowały
Wydaje mi się
jednak, że albo Filtron lepiej filtruje albo Motul sie szybciej zużywa.
Bo teraz mam Motula
i filtruje go Mann'em i po 10k zmienił już kolor, a poprzednio Valvoline filltrowany
Filtronem na końca miał kolor jak świeżak.
Więc teraz już
czeka Valvoline i Filtron
Kolor oleju i jakość filtra nie są ze sobą ściśle powiązane, bo w oleju zachodzą zmiany chemiczne zależne od wielu czynników, ale mało od filtra, bo on nie wyłapuje tak małych zanieczyszczeń. Poza tym, ludzie, oleju nie ocenia się po kolorze, olej może być ładny, ale rozcieńczony paliwem. Zapraszam do sprawdzenia koloru mojego oleju (21k przelotu na LPG). 9 na 10 ludzi stwierdziłoby, że olej wymieniony został miesiąc temu -
Zapraszam do sprawdzenia koloru mojego oleju (21k
przelotu na LPG).Biedny Swift.
-
Biedny Swift.
Silniki 1.0 są za grosze
-
taaa. dwa leżą u mnie w garażu
-
taaa. dwa leżą u
mnie w garażuNalej im oleju pod świece, to nie zardzewieją cylindry