[Mk III 1.6] Trzęsie autem powyżej 120km/h
-
Ja mam Denckermanna (wahacz prawy przód + łącznik stabilizatora przód) i jakość tych części jest marna.
Gumka na sworzniu pękła błyskawicznie, a te gumki w łączniku po pół roku wyglądają gorzej niż w 19 letnim oryginale
-
aha no to muszę poszukać innych a jakie końcówki
i rozrusznik już wymieniony w almie
-
DENCKERMANNY tak jak koledzy piszą nie warte są nawet uwagi, a kupować po to aby tylko coś założyć, dodatkowo jeszcze dochodzą koszty ustawienia zbieżności, to wyrzucenie pieniędzy w błoto.
Ogólnie polecane są wahacze Yamato(uwaga na podróbki- jest ich nie mało),555 oraz Dokuji.
Końcówki warte uwagi i w mądrych pieniądzach, to moim zdaniem DELPHI, DOKUJI, YAMATO, FEBII BILSTEIN, 555
JC AUTO - miałem i nie polecam żadnych części tego producentaW swoim założyłem sobie wahacze DOKUJI, oraz końcówki YAMATO.
Na chwilę obecną za mało na nich zrobiłem(ok 8 tys/km) żeby móc je ocenić, ale myślę, że taki zestaw powinien się sprawdzić. Jak na razie jest malyna -
Chyba już wiem czemu trzepie budą ,
jak odkręciłem tylne koła ,okazało sie że jest w nich sporo błota w jednym miejscu ,zaraz jade na obwodnice rozbujać swifta ,
-
Tak, przypuszczenia sie potwierdziły, zalegające błoto pozostałe po niedzielnym wypadzie na rybki powodowało bicie koła , więc zanim zaczniemy wymieniać tarcze i przeguby ,zajrzyjmy do felg czy niema tam syfu ,
Pozdrawiam was w nowym roku -
W swoim założyłem
sobie wahacze DOKUJI, oraz końcówki YAMATO.ile cię to kosztowało
-
Jak chcesz dobre
drążki, to mam oryginały w super stanieile te drążki?
-
ile cię to
kosztowało320 zł dwa wahacze, oraz 80 zł końcówki + ustawienie zbieżności 70zł
-
to na taki zestaw to muszę trochę dozbierać do 600zl bo jeszcze drązki
chyba trzeba będzie robić na raty
-
ja już się kilka razy na tanich częściach sparzyłem i teraz wychodzę z założenia, że jak mam kupić jakąś tańszą część i się zastanawiać nad jej jakością, wytrzymałością, to lepiej dać sobie na wstrzymanie bo naprawdę szkoda tylko swojego czasu, pracy i mamony.
Jak musowo masz to do roboty na teraz, to może raty nie będą złym pomysłem, jak nie musisz na już, to poczekaj, aż sobie kasę dozbierasz, ale nie pakuj się w tanie i nie pewne części, bo to naprawdę tylko pozorna oszczędność.
-
na raty chodziło mi o to że po jednej 2 części a nie kredyt :):):):) ale to też rozwiązanie nie głupie szczególnie jak za darmo
-
Oryginalne wahacze yamato zrobiły u mnie już 43tys km na glebie -40mm i we wrześniu na przeglądzie diagnosta bił brawo jak podbijał Co do 555, to jest raczej problem z ich dostępnością (przynajmniej w typowych hurowniach, z internetówką nie wiem jak jest), natomiast JC to nie producent, tylko dystrybutor, tak jak np. Kager, działa to na podobnych zasadach jak produkty z Biedronki Czasem coś znośnego można trafić, ale to loteria.
Na raty nic w zawieszeniu robić nie można, gdyż remont zawiechy więczy ustawienie zbieżności, szkoda robić coś dwa razy.
-
na raty chodziło
mi o to że po jednej 2 części a nie kredyt :):):):) ale to też rozwiązanie nie
głupie szczególnie jak za darmoto ja źle Cię zrozumiałem , ale robić po jednej czy dwie rzeczy w zawieszeniu, to tak jak pisze macq mija się z celem, bo za każdym razem byś musiał zbieżność ustawiać
-
macie racje tez jakoś o tym nie pomyślałem wiec będzie tak ze będę kupował na raty :):) tzn kompletował zawieszenie i jak wszystko będę miał to wymienię
drążki już mam tzn będę miał od kolegi macq uwolnię go ze złomu walającego się po garażu -
znalazłem yamato wahacze i koncówki za 153zł wahacz i 32zl koncowka nie wiem czy to nie za tanio ta końcówka bo drążki już mam
oferowali jeszcze jakiś orginalne OYODO za 135zł warte?
-
dzis wymieniłem 2 wahacze i koncówki YAMATO oraz drązki sporo się namęczyłem ale 6 godzin zeszło na dworze i małe problemy oczywiście były jak to w starym samochodzie, tuleja oczywiście cienta a pozniej jeden sworzen jakby za duży bo śruba nie chciała wejść jakoś młotkiem wcisnąłem
teraz zbieżność. Ale zauważyłem że dalej mi stuka lewa strona po wymianie drążka może przekładnia i jesszcze jedno
pytanie jakie polecacie łaczniki stabilizatora :):) -
Ale zauważyłem że dalej mi stuka lewa strona
A przeguby wymieniałeś?
-
nie.
stuka na postoju jak krece szybko kierownicą na boki
nie podczas jazdy. jak podważę lekko drążek to tego nie ma. Tak tez było wcześniej i po wymianie dalej tak jest -
stuka na postoju
jak krece szybko kierownicą na boki
nie podczas jazdy.Maglownica?
-
tez tak pomyślałem
mam wrażenie ze w lewą stronę łatwiej skręca niż w prawą