[Swift] Układ kierowniczy luzy, stuki


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.
    Po czym poznać ze jest do wymiany drążek kierowniczy czy końcówka drążka ?
    Bo mam luz po prawej stronie i o dziwo jak jadę do tyłu mocno mi wali coś w układzie kierowniczym coś podobnie jak by sworzeń ale mam dobry bo sprawdzałem.
    Do tego auto strasznie po drodze mi myszkuje i też opony mam od wewnątrz zużyte ;/ lewa i prawa, i też jadąc na wprost kierownice mam przekrzywioną w prawo.
    Jak ruszam prawym kołem na podnośniku to ewidentnie czuję jak końcówka drążka ma luz i stuka i też jak auto stoi na ziemi w kanale,
    jak ruszam całym drążkiem to dźwięk dochodzi z końcówki. a i po czym poznać ze maglownica jest do regeneracji ?

    pozdrawiam



  • a i po czym poznać ze maglownica jest do
    regeneracji ?

    U mnie objawiało się to tak, że jak jechałem prosto i lekko kręciłem kierownicą to auto nadal jechało prosto. Pomaga dokręcenie tej śruby z kwadratowym łbem co jest przy maglownicy.


  • Użytkownik archiwalny

    Witam.
    Po czym poznać ze
    jest do wymiany drążek kierowniczy czy końcówka drążka ?

    Jak kręcisz szybko kierownicą w dwie strony to powinny być stuki

    Bo mam luz po
    prawej stronie i o dziwo jak jadę do tyłu mocno mi wali coś w układzie kierowniczym
    coś podobnie jak by sworzeń ale mam dobry bo sprawdzałem.

    Sworzeń łatwo rozpoznać, podjeżdżając i zjeżdżając z krawężnika, przejeżdżając przez koleiny i inne tego typu nierówności

    Do tego auto
    strasznie po drodze mi myszkuje i też opony mam od wewnątrz zużyte ;/ lewa i prawa,
    i też jadąc na wprost kierownice mam przekrzywioną w prawo.
    Jak ruszam prawym
    kołem na podnośniku to ewidentnie czuję jak końcówka drążka ma luz i stuka i też jak
    auto stoi na ziemi w kanale,
    jak ruszam całym
    drążkiem to dźwięk dochodzi z końcówki. a i po czym poznać ze maglownica jest do
    regeneracji ?
    pozdrawiam

    Jak robisz drobne ruchy kierownicą w prawo, lewo (1-3cm), a koło się przy tym nie rusza

    Drążki, czy końcówki to są tanie sprawy, szkoda męczyć się za kierownicą (bo ściąga na 100%), do tego zbieżność i opony dać już na zimę - znowu odzyskasz władzę nad samochodem


  • Użytkownik archiwalny

    Jakiej firmy polecacie Końcówki i drążki kierownicze ?
    takie coś znalazłem :
    -Drążek kierowniczy boczny bez końcówki "YAMATO I38003" albo "555 I38003"
    -Końcówka drążka kierowniczego "555 I18004' albo "YAMATO I18004"

    YAMATO o parę gr tańsze czy coś innego polecacie jeszcze?
    a i ile robocizna tak na oko by mogła kosztować tego bez zbieżności bo to osobny temat


  • Użytkownik archiwalny

    firma 555 robi świetne graty do japońskich aut , na pewno beda dobre


  • Użytkownik archiwalny

    ja teraz założyłem 555 i mam nadzieje że się nie zawiodę każdy poleca


  • Użytkownik archiwalny

    Witam
    mi dzis zaczeło cos stukać i po opisie to chyba koncówka albo drązek
    bo jak robie ktotkie ruchy kierownica to slychac walenie po stronie kierowcy
    oczywiście na postoju bo jak jade to cisza

    teraz trzeba sie rozejrzeć za czymś ciekawym