[Mk III/IV] Nierówna praca silnika [check engine]
-
Co to jest ustawienie TPS ?
-
Czujnik temperatury powietrza, wadliwy czujnik oznacza tyle że komputer źle dobiera dawkę paliwa, próbowałeś wypiąć kostkę z tego czujnika ?
A co do map sensora, to może wężyk któryś źle podłączony? -
Przede wszystkim komputer silnika jest z mk4 czy dałeś z mk3?
Z mk3 masz tylko blok silnika z głowicą, a kolektor dolotowy jest z mk4?
-
-
Jedyne co mnie dziwi to taśma izolacyjna na kostce przy obudowie filtra powietrza, możliwe że coś tam grzebane było
-
dziwny ten czujnik. raczej jakis podmieniany
-
Na foto nr 2 jest urwany kabelek( przy czujniku temper. zasysanego powietrza -- ten zaizolowany czujnik)... nie wiem od czego ale nie powinien byc urwany:)
-
A co to za elektrozawór na drugim zdjęciu w lewym dolnym rogu? W mk3 nie mam takowego
-
egr sterowany przez kompa, a nie podcisnieniowo
-
Upłynęło trochę czasu,auto stało w garażu kilka miesięcy. Okazało się że poszła uszczelka pod głowicą, kilka dni temu została zamontowana splanowana głowica z MK4 (bo w tamtej MK3 zawory były już raczej do roboty) i uszczelka AJUSA (zobaczymy ile to pochodzi). Obecnie pracuje równo, jeszcze tłumik do wymiany/naprawy. Check Engine świeci zapewne bo jak tu ktoś wspomniał urwany jest kabelek czujnika powietrza przy filtrze, zajmę się tym w najbliższym czasie.
Pozdrawiam