Luźna śruba od regulacji obrotów
-
Po każdym ciśnięciu auta na wysokich obrotach wspomniana w temacie i pokazana na zdjęciu niżej śruba odkręca się w kierunku wskazówek zegara zmniejszając tym samym obroty.
Ma ktoś jakiś pomysł / patent, żeby temu zaradzić niekoniecznie zalewając ja warstwą kleju?Poprawne ustawienie śruby u mnie:
-
Ta śruba nie jest oryginalna, u mnie jest zbijak i nakrętka kontrująca, wygląda do mniej więcej tak że śruba z płaskim łbem jest wkręcona w stelaż a potem jest nakrętka która jest wkręcona na śrubkę i zapiera się o stelaż.
-
Są w sklepach motoryzacyjnych kleje typowo do zabezpieczania śrubek, nakrętek przed samoczynnym odkręcaniem się.
Koszt rzędu kilku złotych, bez kombinacji a powinno pomócNakładasz na gwint śrubki niewielką ilość takiego kleju, odczekujesz chwile i wkręcasz.
Zaznaczasz sobie tylko przed nałożeniem kleju na gwint, do jakiego stopnia ma być wkręcona śrubka, żeby później z klejem jej nie kręcić co parę minut, bo wtedy na niewiele się ten klej zda.
-
Są w sklepach
motoryzacyjnych kleje typowo do zabezpieczania śrubek, nakrętek przed samoczynnym
odkręcaniem się.
Koszt rzędu kilku
złotych, bez kombinacji a powinno pomóc
Nakładasz na
gwint śrubki niewielką ilość takiego kleju, odczekujesz chwile i wkręcasz.
Zaznaczasz sobie
tylko przed nałożeniem kleju na gwint, do jakiego stopnia ma być wkręcona śrubka,
żeby później z klejem jej nie kręcić co parę minut, bo wtedy na niewiele się ten
klej zda.Nie jestem pewien czy da się to śrubę właściwie wykręcić, sprawdzę jutro i ogarne ten klej
-
Jeszcze jedna rzecz, jeżeli będziesz miał możliwość wykręcenia tej śrubki i chcesz użyć kleju, to przed nałożeniem odtłuść powierzchnie, na którą będzie nakładany.
-
Jeszcze jedna
rzecz, jeżeli będziesz miał możliwość wykręcenia tej śrubki i chcesz użyć kleju, to
przed nałożeniem odtłuść powierzchnie, na którą będzie nakładany.Nie kupiłem kleju, bo zapomniałem, ale wykręciłem śrubę, może jakiś inny sposób, na szybko?
-
kup gruby oring i nie będzie problemu z wykręcaniem... co tu do myślenia ? przecież od razu widać co jest problemem.
-
kup gruby oring i
nie będzie problemu z wykręcaniem... co tu do myślenia ? przecież od razu widać co
jest problemem.na szybko
Stosując się do Twojej rady, znalazłem w miare pasujący oring, mam nadzieje, że się uda i przyniesie to zamierzony efekt
-
na szybko
kupno zajmie Ci max 5 min, zapewne dłużej się bujasz wkręcając tą śrubę codziennie...ale jak tak bardzo chcesz na szybko proponuje złapać tą śrubą taśmą klejącą w odpowiedniej pozycji, na bank będzie skuteczne no i na szybko
-
Są w sklepach
motoryzacyjnych kleje typowo do zabezpieczania śrubek, nakrętek przed samoczynnym
odkręcaniem się.
Koszt rzędu kilku
złotych, bez kombinacji a powinno pomóc
Nakładasz na
gwint śrubki niewielką ilość takiego kleju, odczekujesz chwile i wkręcasz.
Zaznaczasz sobie
tylko przed nałożeniem kleju na gwint, do jakiego stopnia ma być wkręcona śrubka,
żeby później z klejem jej nie kręcić co parę minut, bo wtedy na niewiele się ten
klej zda.np. Loctite 542, ale nie jest to takie tanie, ale się sprawdza Robiłem z tym w SE jak pracowałem
-
kupno zajmie Ci max
5 min, zapewne dłużej się bujasz wkręcając tą śrubę codziennie...ale jak tak bardzo
chcesz na szybko proponuje złapać tą śrubą taśmą klejącą w odpowiedniej pozycji, na
bank będzie skuteczne no i na szybkopodłapałem czarną taśmą izolacyjną owijając śrubę dwoma warstwami, już się tak luźno nie kręci, tylko mam nadzieje ze ta taśma się nie roztopi
-
podłapałem czarną
taśmą izolacyjną owijając śrubę dwoma warstwami, już się tak luźno nie kręci, tylko
mam nadzieje ze ta taśma się nie roztopiTo była bardziej ironia, ja bym tak nie ryzykował serio kup ten klej do gwintu tak jak Ci chłopaki piszą albo ten oring.
-
To była bardziej
ironia, ja bym tak nie ryzykował serio kup ten klej do gwintu tak jak Ci
chłopaki piszą albo ten oring.oring będzie ciezko znaleźć a klej kupie
w necie poszukałem, wytrzymałość średniej jakości taśmy izolacyjnej sięga niby do 105 stopni, będę kontrolował póki nie mam kleju, bo nie chce po każdym dociśnieciu gazu zaglądać