Czy Ultery bardzo pierdzą?
-
http://www.youtube.com/watch?v=OEHZNvIojiM&feature=youtu.be
Tak jak obiecałem,
prowizoryczna prezentacja.No ładnie popiarduje
Ale nie wiem, czy chciałbym wrócić do tego warkotu podczas jazdy (2 lata jeździłem z końcowym tłumikiem przelotowym od Poloneza)... Teraz mam serię i jest cichutko
Ale wygląd tego Ultera jest mega
-
Jeszcze teraz zrobię orurowanie w takiej średnicy jak zasugerował kolega, i efekt na pewno będzie jeszcze inny, mam nadzieje że lepszy. A przy okazji nie będę musiał się już użerać z ciągłym skorodowaniem teraźniejszego. Jaka wasza opinia na temat podpowiedzi kolegi na temat średnicy.?
-
Zapodaj foty auta w odpowiednim wątku na organizacyjnym
-
mówisz i masz.
-
tak więc większa
połowa w 45 a jakieś ostatni metr w 42 będzie git.?tak, ale niech to ktoś potwierdzi
-
Cały czas czekam na potwierdzenie, ale jakoś nikt nie zajmuje stanowiska na ten temat.
-
Cały czas czekam na
potwierdzenie, ale jakoś nikt nie zajmuje stanowiska na ten temat.zapytaj u rajdowców w temacie albo poszukaj w archwium
-
o nie, to już dla mnie za wysokie progi, hahaha, wolę pytanie - odpowiedź.
-
widać po nicku hahah
-
na tym kąciku rajdowym to ani widu ani słychu po kimkolwiek...
-
miałem Ultera w Tico
było znośnie porównując z innymi tłumikami sportowymi mówiąc o jeździe w trasie -
Kup sobie lepiej taki z nierdzewki - końcówki możesz jakie chcesz zamówic (jesli takie jak ja to 12cm a nie 1cmm bo widizsz na filmiku, ż emogły by być kawałeczek dłuższe. Dodatkowoseryjne wejście am 45mm a nie 50mm)
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-suzuki-swift-gti-stal-kwas-i3293232852.htmlA tak brzmi dedykowany Supersprint dla porównania: