Czy Ultery bardzo pierdzą?
-
padaka tzn.? Jeżeli mówisz że 1,75 max to może optymalnie będzie 1,50 ? A co do silnika to 1.3 50kW.
-
padaka tzn.? Jeżeli
mówisz że 1,75 max to może optymalnie będzie 1,50 ? A co do silnika to 1.3 50kW.ryczy i moim zdaniem nie jedzie, ale co kto lubi ( poprawa na górze, na dole muł, mowa o 1.3 8V na 2 calach ).
Zrób sobie na wzór serii przelot powiększony tylko o trochę, seria wewn. ma 42 mm, to zrób max. 45 i końcowy z 42.
Jeśli coś poknociłem, niech mnie poprawią koledzy -
Czyli od samego kolektora 45 a potem przy końcowym 42.?
-
http://www.youtube.com/watch?v=OEHZNvIojiM&feature=youtu.be
Tak jak obiecałem, prowizoryczna prezentacja.
-
Czyli od samego
kolektora 45 a potem przy końcowym 42.?jeśli dobrze pamiętam do czego doszliśmy kiedyś z kolegami z kącika to tak
-
tak więc większa połowa w 45 a jakieś ostatni metr w 42 będzie git.?
-
Myślę ze 700zł jak
na tłumik końcowy do auta o tej wartości to gruba przesada ani to koni nie doda a za
sam dźwięk 700zł...Ładnie jest wykonany i nic nie trzeba rzeźbić - ale cena zabija...
Za 300 zł bym kupił może
-
Pamiętasz jaką masz
długość puszki? Mniej niż 30 cm?
Również jestem
zdania, że pareset złotych za wydech to lekka przesada, dlatego szukam czegoś
uniwersalnego, w rozsądnych granicach cenowych. Doliczając koszt montażu i tak zrobi
się minimum dwie stówki z hakiem. Nie byłem zwolennikiem pierdzących wydechów, ale
wpadło mi ostatnio fajne auto w cenie roweru, które ma zamontowane wydech końcowy
Remusa. Bardzo ładnie to pierdzi przy niskich obrotach, w trasie nie przeszkadza w
jeździeJakież to auto? Tłumika nie da rady przełożyć
-
http://www.youtube.com/watch?v=OEHZNvIojiM&feature=youtu.be
Tak jak obiecałem,
prowizoryczna prezentacja.No ładnie popiarduje
Ale nie wiem, czy chciałbym wrócić do tego warkotu podczas jazdy (2 lata jeździłem z końcowym tłumikiem przelotowym od Poloneza)... Teraz mam serię i jest cichutko
Ale wygląd tego Ultera jest mega
-
Jeszcze teraz zrobię orurowanie w takiej średnicy jak zasugerował kolega, i efekt na pewno będzie jeszcze inny, mam nadzieje że lepszy. A przy okazji nie będę musiał się już użerać z ciągłym skorodowaniem teraźniejszego. Jaka wasza opinia na temat podpowiedzi kolegi na temat średnicy.?
-
Zapodaj foty auta w odpowiednim wątku na organizacyjnym
-
mówisz i masz.
-
tak więc większa
połowa w 45 a jakieś ostatni metr w 42 będzie git.?tak, ale niech to ktoś potwierdzi
-
Cały czas czekam na potwierdzenie, ale jakoś nikt nie zajmuje stanowiska na ten temat.
-
Cały czas czekam na
potwierdzenie, ale jakoś nikt nie zajmuje stanowiska na ten temat.zapytaj u rajdowców w temacie albo poszukaj w archwium
-
o nie, to już dla mnie za wysokie progi, hahaha, wolę pytanie - odpowiedź.
-
widać po nicku hahah
-
na tym kąciku rajdowym to ani widu ani słychu po kimkolwiek...
-
miałem Ultera w Tico
było znośnie porównując z innymi tłumikami sportowymi mówiąc o jeździe w trasie -
Kup sobie lepiej taki z nierdzewki - końcówki możesz jakie chcesz zamówic (jesli takie jak ja to 12cm a nie 1cmm bo widizsz na filmiku, ż emogły by być kawałeczek dłuższe. Dodatkowoseryjne wejście am 45mm a nie 50mm)
http://allegro.pl/tlumik-koncowy-suzuki-swift-gti-stal-kwas-i3293232852.htmlA tak brzmi dedykowany Supersprint dla porównania: