Palec i kopułka firmy EPS.Dobre to?
-
Z tego co kiedyś czytałem ta firma produkuje dośc dobre części związane z zapłonem,
ale najpierw tak jak pisze none7 - warto sprawdzić czy to konieczne (czy już na tyle się wytarło, że trzeba zmienić) -
Byłem dziś u gazowników na regulację instalacji lpg i zwrócili uwagę na nie równą pracę silnika.Palec jest połamany przy blaszce i ma już zielony nalot,jakieś takie "wżery" oraz jest już po prostu zużyty.Kopułka w środku jest uświniona od startych bolców.Nie wiem jak to fachowo poopisywać,ale widać gołym okiem,że czas na wymianę.Świece są w bardzo dobrym stanie,teraz po zmroku patrzyłem,czy na przewodach WN nie ma przebić i jest git.
-
Więc ja bym brał te graty z EPSa
-
korzystając z tematu, gdzie jest palec? ? ? ?
-
korzystając z
tematu, gdzie jest palec? ? ? ?spójrz na linki z pierwszego postu.Palec siedzi w kopułce...
-
korzystając z tematu, gdzie jest palec? ? ? ?
U ręki, u nogi i pod kopułką
a kopułka to to plastikowe coś, skąd wychodzą przewody zapłonowe (piszę na wszelki wypadek)
Palce kręci się równo z silniekiem i "rozsyła" iskrę na odpowiednie przewody, które przewodzą iskrę na odpowiednie świece -
U ręki, u nogi i
pod kopułką
a kopułka to to
plastikowe coś, skąd wychodzą przewody zapłonowe (piszę na wszelki wypadek)
Palce kręci się
równo z silniekiem i "rozsyła" iskrę na odpowiednie przewody, które przewodzą iskrę
na odpowiednie świeceWujek Google by lepiej tego nie wytłumaczył...
-
z ciekawości zapytam - czy taki palec rozdzielacza z 1.3 podejdzie do 1.0 MK4 lub MK5 czy nie za bardzo? Bo na tych aukcjach to by wynikało że palce pasują tylko do 1.0 ale MK1 i MK2.
-
jak kupowałem palec do mk5, to miałem na pudełeczku koło kodu kreskowego nadrukowane for swift 1.0, 1.3 89- więc pewnie pasuje, aczkolwiek nie mam tego jak potwierdzić.
-
Części zakupione napiszę po wymianie.
-
Ja u siebie mam palec EPS, ale na obecną chwilę raczej nic więcej nie mogę napisać
Tzn. poprzedni (raczej jakiejś innej marki, z wąską płytką) był pęknięty, kupiłem ten EPS (z szeroką płytką) i zamontowałem. Poprzednio samochód strasznie mi szarpał między 1000-2000 rpm, widocznie pęknięty palec powodował takie zachowanie (tzn. mam nadzieję hehe), ponieważ teraz póki co śmiga OK.