[swift all lpg] Instalacja lpg w swifcie


  • Użytkownik archiwalny

    Witam

    Sporo rożnych instalacji jest dostępnych na rynku i ciężko zdecydować, którą wybrać.
    Widzę że sporo osób jeździ z instalacją lpg w aucie i tak sobie myślę, żeby zebrać najważniejsze informacje w jednym wątku. Dzięki temu łatwiej będzie podjąć decyzję innym ludzikom (w tym i mi )odnośnie producenta instalacji lpg.

    Wobec tego proszę o wypowiedzenie się osób mających już lpg. Przy czym nie zależy mi na dyskusji czy warto/nie warto. Chodzi mi o konkret:

    1. jaki silnik?
    2. jaka instalacja (nazwa, parametry)?
    3. spalanie?
    4. zalety (zamontowanej instalacji)?
    5. wady (zamontowanej instalacji)?
    6. dlaczego zdecydowaliście się na tego producenta?

    Jak się uda będzie można wrzucić wątek do FAQ.
    Z góry dziękuję za pomoc.


  • Użytkownik archiwalny

    1. 1.0 53KM
    2. Instalacja II gen. firmy BRC
    3. 7 litrów LPG przy butowaniu... Idzie spalić mniej, ale nie jak ja prowadzę
    4. Duże oszczędności
    5. W sumie wad nie ma żadnych... Ale jak ktoś chce się czepiać to masz przegląd droższy
    6. Kupiłem Swifta już z tą instalacją, a mogę ją szczerze polecić, bo nie mam żadnych problemów z LPG.


  • Użytkownik archiwalny

    1 1.3 103km
    2 Instalacja GEN I \ II BRC , Lovato i Stag
    3 10 litrów przy butowaniu , 7l w trasie
    4 jest praktycznie bezawaryjna
    4 czasami trzeba samemu ją regulować

    Co do instalki to butla wchodzi 34l w koło , sterownik najlepiej wybrać STAG Xl , parownik lovato do 100hp , ewentualnie coś podobnego. Swifty bardzo dobrze chodzą na gazie

    Sąsiad bez rozgrzewania na PB ( od 5lat nie zalewał benzyny ) jeździ tylko na gazie i zrobił 50tysi bez wkładania tam palców


  • Użytkownik archiwalny

    Co do instalki to
    butla wchodzi 34l w koło , sterownik najlepiej wybrać STAG Xl , parownik lovato do
    100hp , ewentualnie coś podobnego. Swifty bardzo dobrze chodzą na gazie

    Jak ktoś chce to mam na sprzedaż taką butle 34l którą używałem w moim GTi wraz z parownikiem chyba do 160 koni.


  • Użytkownik archiwalny

    1. 1.6 97KM
    2. Instalacja II gen. BRC Just
    3. min 9l-max 12l średnio 11 litrów LPG/100km (auto Subaru Justy 4x4),myślę ze jak się
    zrobi cieplej to powinno spaść o ok.0,5-1l/100
    4. Duże oszczędności,100km przejeżdżam za ok. 25zł .Przy odrobinie chęci i
    umiejętności można tak "dopieścić" instalke ze odczuwalnie nie będzie żadnej straty mocy
    na PB jak i na LPG.
    5. Zabiera sporo bagażnika.


  • Użytkownik archiwalny

    1 - 1.6 92KM
    2 - BLOS + centralka Bingo S4
    3 - obecnie: trasa 7.5-8 LPG/100, miasto 8.5-9 LPG/100
    4 - miałem 2 generację wczesniej
    5 - niestety, bagażnik znikomy, ale na szczęście mam dojazdówkę 14" oryginalną ze swifta


  • Użytkownik archiwalny

    Dzięki za odpowiedzi.

    Mam nadzieję, że jeszcze ktoś w tym temacie napisze. Jak się uzbiera więcej odpowiedzi to poskładam to wszystko w całość i pójdzie do FAQ.


  • Użytkownik archiwalny

    1. 1.3 8v 68KM (opony 190x50x15R, na seryjnych powinien palić mniej)
    2. II gen. Reduktor - Tomasetto, Centralka i układ - STAG
    3. Najmniejsze 6.7(autostrada 110km/h), mieszane 8.5, max 10.
    4. koszt jazdy
    5. Trzeba przerabiać dolot powietrza, ponieważ gwałtownie spadał z obrotów na luzie podczas pokonywania prawego zakrętu. Podobno tworzy się podciśnienie, które wyciąga gaz z gaźnika.

  • Użytkownik archiwalny

    1. 1,3 8v
    2. II generacja - sterownik Bingo M, osprzęt Tomasetto, butla Bormech
    3. codzienna nieekonomiczna mieszana jazda - około 7,5 [min - 6,4, max - 10 (rezregulowany)]
    4. bezawaryjność, elastyczność, reguluję wszystko sam
    5. według mnie brak
    6. kupiłem auto z zamontowaną instalacją, ale zamontowałbym ponownie

Log in to reply