[GTi] Głowica po zamarznięciu
-
Witam.
Zacznę od tego - zapomniało mi się, że w chłodnicy zamiast płynu miałem wodę. Stało się, że zamarzła. Dzisiaj znalazłem trochę czasu i wziąłem się za robotę. Na pierwszy rzut oka pęknięta obudowa termostatu. Wymieniłem i jest problem: obok górnej szpilki w bloku jest otwór, z którego leci strumieniem woda. Ktoś coś wie na ten temat do czego ten otwór jest? Da się to jakoś zatkać czy czeka mnie wymiana głowicy? -
Jeżeli to otwór zaślepiony blaszką to jest tzw. zaślepka bezpieczeństwa. Służy właśnie do tego, aby nie pękła głowica gdy zamarznie woda. Wtedy wysadza tę zaślepkę. A jak naprawić? Hmmm...chyba sam tego nie zrobisz
-
Witam.
Zacznę od tego -
zapomniało mi się, że w chłodnicy zamiast płynu miałem wodę. Stało się, że zamarzła.
Dzisiaj znalazłem trochę czasu i wziąłem się za robotę. Na pierwszy rzut oka
pęknięta obudowa termostatu. Wymieniłem i jest problem: obok górnej szpilki w bloku
jest otwór, z którego leci strumieniem woda. Ktoś coś wie na ten temat do czego ten
otwór jest? Da się to jakoś zatkać czy czeka mnie wymiana głowicy?Której szpilki? Daj jakieś foto albo schemat skąd leci ta woda.
-
Załączam filmik o co mi chodzi.
http://youtu.be/50LAFkftaBI