Problemy z tylnym zawieszeniem
-
U mnie prawy tył też jest niżej niż prawy - pewnie dlatego, że auto wcześniej i teraz jeździło głównie z samym kierowcą... A może też ktoś wcześniej założył lewą sprężynę od hatchbacka a nie d sedana jak oryginalna pękła Mam teraz trochę wolnego, to na razie zamienię sprężyny miejscami
-
Wydaje mi się, że to tulejka (ta przy kole), przy wahaczu było to mocowanie z przodu i tulejka, ta na mocowaniu na środku, a ta przy kole została stara, chyba to ona jest przyczyną (o ile tam jest tuleja)...
Mógłby mi ktoś pokazać jak tam to wygląda?
Przy zmienianiu nawet dobrze się nie przyjrzałem. -
Podpowiedzcie, proszę...
Jeśli tuleja to jaka...? -
tak, przy zwrotnicy tylnej jest element metalowo-gumowy. Jest on wprasowany w zwrotnicę. Rzadko ten element wysiada. Jest ona w sprzedaży normalnie, ale w katalogu jej nie znajdziesz . Ściągnąć z niej wymiary i zamawiać. Ona coś 20-30 zł kosztuje.
-
Śruba była w tym trochę zapieczona i mogło ucierpieć przy wypukiwaniu
Generalnie nic nie stuka tylko skrzypi.
Ale dzięki za konkretną odpowiedź wreszcie
Pojeżdżę jeszcze, ale będę się starał załatwić
Gdyby ktoś miał wymiary / możliwość zmierzenia to byłbym niezmiernie wdzięczny -
Skrzypieć może ostatni zwój sprężyny przy wahaczu, popsikaj wd40 i się przejedź.
-
to ja się podepnę pod temat w swoim autku miałem oponki 195/45 r15 teraz założyłem 195/50 r15 i obciera mi lewa strona tylko przy zakrętach nawet jak jadę w 2 osoby. Wcześniej mogłem śmiało w 5osób jechać tylko nieco delikatniej i nie obcierało aż tak mocno. Pytanie mam takie, czy to wina amortyzatora zużytego przez co auto niżej siedzi z lewej strony? Proszę o pomoc bo potrzebuje to zrobić. Nawet jak z żonką z zakupami jadę to obciera na zkrętach a to przesada
-
to ja się podepnę
pod temat w swoim autku miałem oponki 195/45 r15 teraz założyłem 195/50 r15 i
obciera mi lewa strona tylko przy zakrętach nawet jak jadę w 2 osoby.Przytyło się panie, przytyło...
A tak serio to wychodzi za duży rozmiar felg i za wysoka opona. -
Przytyło się panie,
przytyło...
A tak serio to
wychodzi za duży rozmiar felg i za wysoka opona.
ale niemoze byc tylko lewa strona. Prawa wogole. Przy poprzednim rozmiarze jechalem w 5 chlopa i bez problemu pokonalem ostry w lewo zakret-prawa strona niedotknela wcale. Wiec moze amor faktycznie,hmm? -
Wiec moze
amor faktycznie,hmm?Może ciekł, ciekł i wyciekł albo już po prostu nadszedł jego kres...
-
wstaw z przodu i tyłu sprężyny z sedana, amory z GTI i będzie gites.
-
ale niemoze byc
tylko lewa strona. Prawa wogole. Przy poprzednim rozmiarze jechalem w 5 chlopa i bez
problemu pokonalem ostry w lewo zakret-prawa strona niedotknela wcale. Wiec moze
amor faktycznie,hmm?ja mam tak samo - za duze koła, tez zaczynalo z jednej storny obcierac, teraz są dwie ; d
-
wstaw z przodu i
tyłu sprężyny z sedana, amory z GTI i będzie gites.
ale to będzie wszystko pasowało do 1.0? a jak dałbym na razie tylko na tył te części z sedana(na więcej brak kasy) to jakoś auto będzie dziwnie wyglądać? Opisz mi to szerzej jak możesz. Póki co wstrzymuje się z zakupem części i czekam na opis -
nie wiem,... spojrz na moje zdjęcia swifta. przód amor 1.6 + sprężyna 1.6.
tył sprężyna 1.6, amor 1.3 GTI.
przód stabilizator z mk3stoi auto wysoko ale mi się to podoba tak, na 14"
z tyłu miałem wadliwego amora jako zamiennik i nie chował się 4 cm w porównaniu z litrówkowym... pod obciążeniem czułem walnięcie jakby na sztywno był. ale sądzę ze to wina używanych amorów firmy MAGNUM !! ... nie polecam
-
U mnie lewa strona jest niżej niż prawa, nie obciera.
Zamianiłem ostatnio sprężyny i wcale nie jest lepiej.
Przyczyną tego może być amortyzator? -
wg mnie nie... prędzej wywalona guma sprężyny
-
Też tak myślę...aczkolwiek nie badałem dokładniej.
Myślę, że z tyłu na postoju na samych sprężynach Swift by mógł być.
Gumy mniej więcej w takim samym stanie są, a lewa strona niżej. Nie obciera ani nic, ale jest niżej, a chcę, żeby było równo
Niech się jeszcze ktoś wypowie, kto może miał problemy podobne do tego... -
z tyłu miałem
wadliwego amora jako zamiennik i nie chował się 4 cm w porównaniu z litrówkowym...
pod obciążeniem czułem walnięcie jakby na sztywno był. ale sądzę ze to wina
używanych amorów firmy MAGNUM !! ... nie polecamTe Magnumy to chyba naprawdę bubel - jak kupiłem Swifta na oryginalnych amorkach to nawet jak szorował tyłem po asfalcie (pięć osób + bagaż) to nic nie dobijało...
Niedługo po zakupie wymieniłem wszystkie amory na Magnum i rzeczywiście nawet przy niewielkim obciążeniu tyłu zwłaszcza po lewej stronie na dołkach jest takie uderzenie jakby amor miał wpaść do środka
Chyba rzeczywiście mają krótszy skok i po prostu dobijają do końca